Poll resultaten: Maakt Baudet hier een goed punt?

Stemmers
58. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ja

    30 51,72%
  • Nee

    26 44,83%
  • Geen mening

    2 3,45%
  1. #1066
    MVC Lid

    Reacties
    726
    23-08-2020

    Citaat Geplaatst door Marlies Bekijk reactie
    Ik ben er uit!
    Ik kom uit de kast!
    Eindelijk kan ik mezelf zijn!
    Ik ben een transvaxueel !!!
    Wat?
    Ik ben niet ingeënt, maar ik vóel me wèl ingeënt !

    Met dan aan Jensen van vandaag. Lachen hoor
    U think this is humor? Pfff cringefest

  2. #1067
    MVC Lid

    Reacties
    726
    23-08-2020

    Baudet is getitng boring maar die maatie meijeren is wel fun

  3. #1068
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Niet zo huilen man

    Frozen staat aan jou kant

    Tweede ronde ga je k.o
    Ja? staat Frozen aan mij kant..

    Ooooooooooo

    Dan komt alles goed!
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  4. #1069
    MVC Lid

    Reacties
    776
    21-12-2020

    Ik sluit aan FCE (PSV gewonnen van de Turkjes haha).
    Uit respect voor jullie trek ik geen badpakje aan maar een burkini

    En wie een transvaxueel haat is een transvaxufoob en daar houden we niet van.
    Iedereen moet gelijke kansen krijgen en we mogen niet discrimineren.

    En Reallover, dat facebook tekstje is blijkbaar door heel veel verschillende accounts met precies dezelfde tekst geschreven.
    Niet zo geloofwaardig!

    Hup FCE!

  5. #1070
    MVC Lid

    Reacties
    684
    25-04-2016

    Toevallig niet iemand die positief testte na een bezoek aan het ziekenhuis voor een andere reden dan corona?

    56% van de positieve gevallen die opgenomen zijn in het ziekenhuis waren naar het ziekenhuis gekomen voor een andere reden en opeens na hun bezoek positief getest.

    https://www.telegraph.co.uk/news/202...ive-admission/

  6. #1071
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  7. #1072
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  8. #1073
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  9. #1074
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    https://www.geenstijl.nl/5160320/een...chreven-leden/

    Het Forum voor Democratie blijft contributie afboeken bij voormalige partijleden die hun lidmaatschap hebben opgezegd. GeenStijl heeft meerdere bronnen die dit bevestigen en natuurlijk hebben we daar, zoals het een FvD-kwestie betaamt,*screenshots*bij ter ondersteuning ende bewijs. Een van onze bronnen heeft na de onterechte incasso contact opgenomen met het partijbureau en kreeg te horen dat hij nooit is uitgeschreven. "Vreemd, want daar kreeg ik vorig jaar wel gewoon bevestiging van", aldus de bij GS met naam bekende bron, die daar aan ons ook*het bewijs*bij leverde.

    We hebben de screenshots in dit topic ongeblurd ter inzage gekregen, voordat ze zijn geanonimiseerd door ons. We weten derhalve dat het meerdere personen betreft. Enkele mensen hebben wij direct gesproken.

    Partijsubsidie gebaseerd op ledenaantal
    Het ten onrechte incasseren van lidmaatschapsgeld bij voormalige leden die (al meer dan een jaar geleden) zijn vertrokken, is niet alleen vervelend voor die mensen. Even storneren die 25 piek en je bent klaar (hoewel een enkeling daar al te laat voor is). Maar in Dit Land is de pot met te verdelen partijsubsidie direct gekoppeld aan het ledenaantal. Bij FvD ging dat vorig jaar om bijna*een half miljoen euro.*

    Partijleider Thierry Baudet claimt nog altijd bij herhaling de grootste ledenpartij van Nederland te leiden maar GeenStijl weet van interne bronnen dat het ledental vermoedelijk veel lager ligt dan de partij zelf beweert, en het is al langer bekend dat de administratie*een totale (ICT-) puinhoop*is, met in december nog "duizenden onverwerkte opzeggingen" openstaand. Er wordt ook door Binnenlandse Zaken al*sinds 2018 getwijfeld aan de ledentelling, omdat Forum verzuimde om de vereiste documenten aan te leveren, of simpelweg ondeugdelijke jaarrekeningen indiende.

    We wilden FvD benaderen voor een reactie, totdat we beseften dat zij nog niet op 5G zitten, en onze wasmachine nog niet kan bellen. Ben je zelf een voormalig FvD-lid en is er ten onrechte 25 piek bij je geïncasseerd? Horen we graag, op redactie@geenstijl.nl.
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  10. #1075
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    "€ 3,25 miljoen inkomsten voor fvd in 2020 (waarvan €1,5 mln contributie en ca. €1 mln subsidie) FVD genereert miljoenen per jaar (al vele jaren)."

    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  11. #1076
    MVC Lid

    Reacties
    776
    21-12-2020

    Heb je ook zoiets over de andere partijen, of zijn die allemaal geweldig goed bezig?

  12. #1077
    /\

    Reacties
    278
    01-09-2018

    Citaat Geplaatst door Marlies Bekijk reactie
    Heb je ook zoiets over de andere partijen, of zijn die allemaal geweldig goed bezig?
    Je komt nijdig over, Marliesje.
    Wij zijn hier vooral geïnteresseerd in het reilen en zeilen van een Baudetje en Wilders.

  13. #1078
    MVC Lid

    Reacties
    776
    21-12-2020

    Sorry Meneer Drow, ik zal het niet meer doen
    Overigens is Baudet niet tegen de islam, zoals Wilders wel is.
    Baudet is vooral geframed in dezelfde hoek, vandaar dat ik misschien wat nijdig overkwam.
    Mijn excuses!

  14. #1079
    /\

    Reacties
    278
    01-09-2018

    Citaat Geplaatst door Marlies Bekijk reactie
    Sorry Meneer Drow, ik zal het niet meer doen
    Overigens is Baudet niet tegen de islam, zoals Wilders wel is.
    Baudet is vooral geframed in dezelfde hoek, vandaar dat ik misschien wat nijdig overkwam.
    Mijn excuses!
    Dit is niet de plek om je Baudet te komen verdedigen. Hou maar gewoon op en ga stilletjes weg.

  15. #1080
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Met zo'n hoog percentage antistoffen zou je kunnen denken: die groepsimmuniteit is er bijna, gooi alles maar weer open. Maar zover wil OMT-lid Bonten nog niet gaan. "We kunnen binnenkort wel langzaam maatregelen gaan loslaten. In juni was die stap te groot. Ik was wel bezorgd dat door die versoepelingen en te veel onbeschermde mensen er toch nog een golf in de ziekenhuizen zou komen. Maar met de huidige maatregelen lijkt dat er niet van te komen."

    Volgens Bonten zullen het kabinet en het OMT - zeker na de te snelle versoepelingen in juni - nu wel iets terughoudender zijn in het nemen van heel grote stappen. "Kijk, nog steeds is vooral een deel van de jongeren niet gevaccineerd. Als je nu de nachtclubs weer opent, en na de zomer de scholen en het hoger onderwijs - dat is wel veel in een keer. Dus ik weet niet of de versoepelingen nu sneller moeten gaan."

    https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/239...n-tegen-corona



    ‘ Meer dan 93 procent van de Nederlanders die bloed doneren heeft antistoffen in hun bloed tegen corona dankzij een besmetting of een vaccinatie. Bloedbank Sanquin onderzoekt elke week een deel van hun bloeddonaties op antistoffen’


    Als het bij >90% niet kan, wanneer dan wel?

    Daarom wil ik types als Reallover slopen
    Ga me inhouden vanaf nu.