Poll resultaten: Maakt Baudet hier een goed punt?

Stemmers
58. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ja

    30 51,72%
  • Nee

    26 44,83%
  • Geen mening

    2 3,45%
  1. #61
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Het is overigens niet voor het eerst dat het WEF een grootse spreuk gebruikt als thema voor een bijeenkomst. Zo kwamen eerder Shaping the Post-Crisis World (2009), Rethink, Redesign, Rebuild (2010), The Great Transformation (2012) en Creating a Shared Future in a Fractured World (2018) voorbij.
    Dit is niet van gisteren grote vriend. Je kan ook terug inzoomen naar de jaren 90 met Agenda 21.

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  2. #62
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Als er simpelweg gevraagd wordt naar bewijzen dan komen volwassen mannen met internet memes en reacties als “we zitten niet op 1 lijn” zonder ook maar 1 waardig argument te hebben geleverd.

    Heb een beetje zelfrespect en eigen waarde ipv jezelf zo voor lul te zetten.

  3. #63
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Deze man weet niet eens wat een meme is.

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Je had ook kunnen verder zoeken naar waar oa die quote vandaan komt en wat voor organisatie WEF is,waar ze voorstaan en waarom ze een nieuwe wereld willen creeeren ...en wat de link tussen Rutte WEF (world economic forum) precies inhoudt..

    Zou een begin zijn, hippie Reallover doet tenminste nog een beetje moeite.


    Dan kan je tenminste meepraten

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Als er simpelweg gevraagd wordt naar bewijzen dan komen volwassen mannen met internet memes en reacties als “we zitten niet op 1 lijn” zonder ook maar 1 waardig argument te hebben geleverd.

    Heb een beetje zelfrespect en eigen waarde ipv jezelf zo voor lul te zetten.
    Klaus Swab heeft er boeken over geschreven genaamd Covid19 the great reset en the fourth industrial revolution.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  6. #66
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Ik weet niet maar ik vind jullie een beetje triest geworden.

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Je had ook kunnen verder zoeken naar waar oa die quote vandaan komt en wat voor organisatie WEF is,waar ze voorstaan en waarom ze een nieuwe wereld willen creeeren ...en wat de link tussen Rutte WEF (world economic forum) precies inhoudt..

    Zou een begin zijn, hippie Reallover doet tenminste nog een beetje moeite.


    Dan kan je tenminste meepraten
    Wat is een hippie?
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  8. #68
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ik weet niet maar ik vind jullie een beetje triest geworden.
    ik vind jou een uilskuiken, yallah sir tkowed

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Wat is een hippie?
    Boomknuffelaars

  10. #70
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    ik vind jou een uilskuiken, yallah sir tkowed
    Alleen baseer ik mijn mening op feiten die ik hier zie.
    Daar waar ik drie man hier vraag om hun overtuiging te beargumenteren of te bewijzen met concrete zaken tel ik drie man die dat niet kunnen.
    1 niet moslim en 2 moslim (afgaande dat jij moslim bent) waar jullie mee komen is Youtube onzin en plakplaatjes met teksten erbij (ik zal je verder niet beledigen door deze memes te noemen)

    Kom met eigen woorden of nog beter met dikke feiten waarin al deze waanzin en heksenjacht van jullie aantoont wat jullie ook eigenlijk bedoelen.

    Heksenjacht, de eerste stoomtrein... patroon.

    Anyway ik ben benieuwd laat eens zien waar jullie van gemaakt zijn en waar jullie voor staan,
    ik schat jullie hoger in dan Youtube filmpjes aanbidders de keuze is aan jullie.

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Alleen baseer ik mijn mening op feiten die ik hier zie.
    Daar waar ik drie man hier vraag om hun overtuiging te beargumenteren of te bewijzen met concrete zaken tel ik drie man die dat niet kunnen.
    1 niet moslim en 2 moslim (afgaande dat jij moslim bent) waar jullie mee komen is Youtube onzin en plakplaatjes met teksten erbij (ik zal je verder niet beledigen door deze memes te noemen)

    Kom met eigen woorden of nog beter met dikke feiten waarin al deze waanzin en heksenjacht van jullie aantoont wat jullie ook eigenlijk bedoelen.

    Heksenjacht, de eerste stoomtrein... patroon.

    Anyway ik ben benieuwd laat eens zien waar jullie van gemaakt zijn en waar jullie voor staan,
    ik schat jullie hoger in dan Youtube filmpjes aanbidders de keuze is aan jullie.
    Hahahaha je hebt gelijk, plaatjes met teksten zijn BS wanneer je dat als bewijs wilt leveren. Youtube is niet perse verkeerd, iets wat schriftelijk wordt geleverd kan ook visueel vertaald worden. Een documentaire bijvoorbeeld met getuigenissen is bijvoorbeeld net zo betrouwbaar als een boek geschreven door één getuige.
    Heavy

  12. #72
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Hahahaha je hebt gelijk, plaatjes met teksten zijn BS wanneer je dat als bewijs wilt leveren. Youtube is niet perse verkeerd, iets wat schriftelijk wordt geleverd kan ook visueel vertaald worden. Een documentaire bijvoorbeeld met getuigenissen is bijvoorbeeld net zo betrouwbaar als een boek geschreven door één getuige.
    Youtube vind ik zelf moeilijk, je moet veel natrekken, wie spreekt er waar zijn de quotes vandaan waar halen ze hun info vandaan.

    Wanneer is iets serieus te nemen en waarom zou je dat willen geloven of aannemen als een of de waarheid?
    Wanneer is het niet meer een logische transitie of evolutie in ons systeem?
    Als je van fysieke betalingen overstapt naar digitale betalingen is dat een factor om bang voor te worden?
    Ik merk wat onzekerheid bij bepaalde mensen,
    slimme mensen maken vaak misbruik van angst en onzekerheid en onwetendheid, zo ontstaan sektes bijvoorbeeld.

    Ik wantrouw zelf meer dan zat maar begrijp en weet dat de mens op zich niet vrij kan leven er moet een doel zijn en er moet een hogere macht zijn.

    Maar ik sta open voor argumenten enz over de slechte kant van dit “NWO” gebeuren.

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Als je mondkapje maar goed zit

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Persconferentie van Rutte en De Jonge op maandag: waarschijnlijk harde lockdown tot eind maart
    Het kabinet besluit maandag over de coronamaatregelen na 15 maart, als de huidige beperkingen zouden aflopen.

    Uitgelekt is al dat de meest bij de coronacrisis betrokken ministers zaterdag in het Catshuis bespraken dat er nog geen versoepelingen kunnen komen en dat de avondklok wordt verlengd tot en met 30 maart. Ook de harde lockdown geldt tot die tijd, meldden ingewijden.



  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Persconferentie van Rutte en De Jonge op maandag: waarschijnlijk harde lockdown tot eind maart
    Het kabinet besluit maandag over de coronamaatregelen na 15 maart, als de huidige beperkingen zouden aflopen.

    Uitgelekt is al dat de meest bij de coronacrisis betrokken ministers zaterdag in het Catshuis bespraken dat er nog geen versoepelingen kunnen komen en dat de avondklok wordt verlengd tot en met 30 maart. Ook de harde lockdown geldt tot die tijd, meldden ingewijden.


    Lkker hele week vlees eten
    Wie doet je wat..
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''