Poll resultaten: Maakt Baudet hier een goed punt?

Stemmers
58. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ja

    30 51,72%
  • Nee

    26 44,83%
  • Geen mening

    2 3,45%
  1. #1501
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Fijn, maar waarom blijf je het dan vergelijken met de griep? Meerderen hier geven namelijk aan dat het wel meer dan een griepje is...
    Omdat de pandemie hun leventje dwars zit. Uitgaan, sportschool enz verboden.
    Dat vinden zij heel irritant, zijn tegen die corona regels en noemen vallen deze dan aan als, niet meer dan een complot van, ja wie eigenlijk, en het is niet meer dan een griepje.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  2. #1502
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Omdat de pandemie hun leventje dwars zit. Uitgaan, sportschool enz verboden.
    Dat vinden zij heel irritant, zijn tegen die corona regels en noemen vallen deze dan aan als, niet meer dan een complot van, ja wie eigenlijk, en het is niet meer dan een griepje.
    Dat mensen er genoeg van hebben, snap ik ook. Ik vind het echter te ver gaan als we het gaan bagatelliseren, of erger, ontkennen.

    Ik ben gewoon oprecht benieuwd waarom FCE het blijft bestempelen als griep. Dat hij de overheid niet vertrouwt, kan en wat mij betreft prima, maar wat voor baat hebben wij hierbij? Ik ben iig niet ingehuurd door Hugo.

  3. #1503
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Dat mensen er genoeg van hebben, snap ik ook. Ik vind het echter te ver gaan als we het gaan bagatelliseren, of erger, ontkennen.

    Ik ben gewoon oprecht benieuwd waarom FCE het blijft bestempelen als griep. Dat hij de overheid niet vertrouwt, kan en wat mij betreft prima, maar wat voor baat hebben wij hierbij? Ik ben iig niet ingehuurd door Hugo.
    We hebben het met zijn allen hier zo goed, geen problemen, dat mensen totaal op hol slaan als dingen eens niet zo lopen als zij hadden gewild.
    Alles moet kunnen. Het idee bij veel mensen dat zij overal "recht" op hebben.
    Dus krijgen zij het idee als er zo iets uitbreekt als een pandemietje, dat hen enorm onrecht wordt aangedaan.
    Dan moet er een dader zijn voor dat ongeziene onrecht, en hups daar gaan ze!
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  4. #1504
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    pisvee fans nooit serieus nemen

  5. #1505
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    FCE neem ik wel serieus het is een verstandige jongen die ff een andere kijk heeft op een onderwerp.
    Waar ik het anders bekijk.


    Zijn kritische kijk is goed maar soms slaat hij door.


    En ik maak me echt zorgen om hem dat meen ik echt
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  6. #1506
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Gipsy Bekijk reactie
    pisvee fans nooit serieus nemen
    Nee joh, FCE is een goeierd! We verschillen enkel van mening, dat kan en mag. ;o

  7. #1507
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    die man gelooft in complot theorieen, hoezo serieus nemen

  8. #1508
    Verbannen

    Reacties
    1.144
    03-03-2020

    Citaat Geplaatst door Gipsy Bekijk reactie
    die man gelooft in complot theorieen, hoezo serieus nemen
    Die beste man is nog veel beter dan 100 woestijndieren hier
    Jij gelooft in gevallen engel en je geloofd dat diegenen die niet in Allah geloven en Zijn Boodschapper Mohammed naar paradijs zullen gaan terwijl de Qurän zegt dat zij naar de hel gaan
    Snapie nou AbuJahl (Vader der Dwazen) ?
    Jou moeten we wel serieus nemen?

  9. #1509
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  10. #1510
    MVC Lid

    Reacties
    355
    23-11-2019

    RIVM rapport d.d. 19-10-2021:

    Aantal gemelde overledenen jonger dan 70 jaar, zonder onderliggende
    aandoening, vanaf 27 februari 2020: 211
    Totaal gemeld : 2030

    Zie blz. 86 https://www.rivm.nl/sites/default/fi...1238_final.pdf

    https://twitter.com/OpinieLeader2/st...57581071126529

  11. #1511
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Het probleem met Jinek is dat zij een programma heeft geregisseerd door D66, nogal een tegenhanger van Forum en daarom zal dat niemand aan de Forumzijde overtuigen.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  12. #1512
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Wil alleen effe zeggen dat ik en Frozen weer vrienden zijn

  13. #1513
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Het probleem met Jinek is dat zij een programma heeft geregisseerd door D66, nogal een tegenhanger van Forum en daarom zal dat niemand aan de Forumzijde overtuigen.
    Maar dat zegt genoeg hoe de medialandschap eruit ziet.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  14. #1514
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Maar dat zegt genoeg hoe de medialandschap eruit ziet.
    Redelijk gekleurd, en dat lijkt er niet beter op te worden.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  15. #1515
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Wil alleen effe zeggen dat ik en Frozen weer vrienden zijn
    Ok goed om te lezen
    Bedankt voor je "mededeling"
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''