Poll resultaten: Maakt Baudet hier een goed punt?

Stemmers
58. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ja

    30 51,72%
  • Nee

    26 44,83%
  • Geen mening

    2 3,45%
  1. #1126
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  2. #1127
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    22 jaar. Zo triest.

    Vrijheid heeft tegenwoordig een prijs en die wordt het leven genoemd.
    Een prikje nemen om op vakantie te gaan terwijl hij het anders niet had genomen. Triest.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  3. #1128
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Zeker triest.
    Echter is nog niet bewezen of dat door vaccin komt, hoewel het natuurlijk wel zo lijkt.
    Maar meer nog, dit bewijst niets.
    Niemand heeft gezegd dat er geen enkel persoon zal sterven door vaccinatie.
    Ze zeggen, en daar is tig bewijs voor, dat veel meer mensen sterven of zullen sterven door covid dan door het vaccin.

    Er gaan ook mensen dood als reactie op welk willekeurig levensreddend middel je ook kan bedenken, alleen meer door het niet te gebruiken dan het wel te gebruiken.
    Joh er gaan mensen dood door het gebruik van aspirine.
    Voor elk middel of stofje kun je wel mensen vinden die daar door zijn overleden.
    Maar blijkbaar zien jullie liever meer mensen doodgaan door covid dan minder door het vaccin.
    Is ook een keuze


    Welk artikel bedoel je precies.
    Onder de nieuwsartikelen van commonsensetv staan altijd andere links die je doorverwijzen naar de bron

  4. #1129
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Tsja.. En zo hebben voorstanders ook voorbeelden van jonge mensen die ernstig ziek zijn geworden door Covid of zijn overleden.

    Dat het vaccin een allergische reactie kan veroorzaken was overigens bekend. Triest wel, nog zo jong. Vaccin nemen voor 'vrijheid' nooit doen, het dient een weloverwogen keuze te zijn. Ik bedoel hij kon ook gewoon met een test naar Griekenland... Terrasje pakken kan zonder vaccinatie, met die hitte daar wil je toch niet binnen zitten.

    Maar goed, qadr Allah wa maa shaa fa'al. 'Had hij maar' gaat niet op. Dit is bij alles zo, dus beter gaan jullie minder stressen, minder Twitteren en minder luisteren naar Thierry, want uiteindelijk is er maar Één die bepaalt. De één zegt we gaan rupsen eten, de ander roept dat vaccineren een zonde is, lol.. Take a chill pill, heb vertrouwen in Allah , niets overkomt je zonder Zijn toestemming. We moeten er het beste van maken in wat voor situatie dan ook, beproevingen zijn nu eenmaal onderdeel van het leven.

  5. #1130
    MVC Lid

    Reacties
    1.026
    02-05-2018

    Die allergische reacties komen niet van de werkzame stoffen in het vaccin, maar vervuiling die de vaccins in het land van productie hebben opgelopen.

  6. #1131
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Zeker triest.
    Echter is nog niet bewezen of dat door vaccin komt, hoewel het natuurlijk wel zo lijkt.
    Maar meer nog, dit bewijst niets.
    Niemand heeft gezegd dat er geen enkel persoon zal sterven door vaccinatie.
    Ze zeggen, en daar is tig bewijs voor, dat veel meer mensen sterven of zullen sterven door covid dan door het vaccin.

    Er gaan ook mensen dood als reactie op welk willekeurig levensreddend middel je ook kan bedenken, alleen meer door het niet te gebruiken dan het wel te gebruiken.
    Joh er gaan mensen dood door het gebruik van aspirine.
    Voor elk middel of stofje kun je wel mensen vinden die daar door zijn overleden.
    Maar blijkbaar zien jullie liever meer mensen doodgaan door covid dan minder door het vaccin.
    Is ook een keuze


    Welk artikel bedoel je precies.
    En ik kan straks door een bus worden aangereden. Immers, een ongeluk zit in een klein hoekje. Alles plat relativeren is ook je kop in het zand steken. Alleen op een verkapte wijze. Ik ben geen sec anti-vaxxer. Covid-19 is echt en dat ondermijn ik niet. De wijze waarop de bestrijding van de verspreiding daarvan wordt tegengegaan, bekijk ik wel met Argusogen.

    Een groot deel van de bevolking laat zich ook vaccineren om niet meer aan de beperkingen te worden onderworpen en niet omdat ze bang zijn voor het virus. Laten we wel wezen. Daarbovenop komt, en dat is precies het triest voorbeeld van deze jongeman, dat adolescenten graag hun vrijheid ‘terug’ willen. Zeker na een jaar in allerlei beperkingen te hebben geleefd. Ze zijn jong en willen genieten van het leven (uitgaan, feesten, in alle vrijheid gaan en staan waar je wil, vakantievieren enz.). Dat is hun goed recht.

    Ik ben geen giga complotgekkie, maar ik denk wel dat hier meer speelt dan alleen het belang van de nationale volksgezondheid. De groep die het minst bestand is tegen de druk bezwijkt als eerste en dat zijn de adolescenten (onbezonnen en naïef). Die laten zich massaal inenten voor hun vrijheid. Ze zijn moe, ze zijn het zat.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  7. #1132
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Een prikje nemen om op vakantie te gaan terwijl hij het anders niet had genomen. Triest.
    Dat is hetgeen wat ik erg vind; de jongeren voelen zich genoodzaakt om zich te laten vaccineren.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  8. #1133
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Tsja.. En zo hebben voorstanders ook voorbeelden van jonge mensen die ernstig ziek zijn geworden door Covid of zijn overleden.

    Dat het vaccin een allergische reactie kan veroorzaken was overigens bekend. Triest wel, nog zo jong. Vaccin nemen voor 'vrijheid' nooit doen, het dient een weloverwogen keuze te zijn. Ik bedoel hij kon ook gewoon met een test naar Griekenland... Terrasje pakken kan zonder vaccinatie, met die hitte daar wil je toch niet binnen zitten.

    Maar goed, qadr Allah wa maa shaa fa'al. 'Had hij maar' gaat niet op. Dit is bij alles zo, dus beter gaan jullie minder stressen, minder Twitteren en minder luisteren naar Thierry, want uiteindelijk is er maar Één die bepaalt. De één zegt we gaan rupsen eten, de ander roept dat vaccineren een zonde is, lol.. Take a chill pill, heb vertrouwen in Allah , niets overkomt je zonder Zijn toestemming. We moeten er het beste van maken in wat voor situatie dan ook, beproevingen zijn nu eenmaal onderdeel van het leven.
    Er is genoeg gezegd hierover. We zeiden het al een jaar geleden waar het naar toe zou gaan. En dan heb ik het niet alleen over vaccineren.

    Thierry heeft mijn respect verdient. Het zou me niet verbazen als hij moslim wordt over een paar jaar Hij heeft in ieder geval de potentie ervoor omdat hij naar waarheid smacht.

    Allah subhanna wa ta3alla heeft ons ook een stel hersenen gegeven om niet alles klakkeloos aan te nemen maar om zelf research te doen. Het zijn echt rare tijden, shit just got real.




    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Dat is hetgeen wat ik erg vind; de jongeren voelen zich genoodzaakt om zich te laten vaccineren.
    Je kan ze ook niet kwalijk nemen. Gedachtegoed rond die leeftijd is anders.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  9. #1134
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Er is genoeg gezegd hierover. We zeiden het al een jaar geleden waar het naar toe zou gaan. En dan heb ik het niet alleen over vaccineren.

    Thierry heeft mijn respect verdient. Het zou me niet verbazen als hij moslim wordt over een paar jaar Hij heeft in ieder geval de potentie ervoor omdat hij naar waarheid smacht.

    Allah subhanna wa ta3alla heeft ons ook een stel hersenen gegeven om niet alles klakkeloos aan te nemen maar om zelf research te doen. Het zijn echt rare tijden, shit just got real.
    Ik neem niets klakkeloos over, ook ik heb mijn bedenkingen en ben kritisch, maar ik ga niet achter alles iets zoeken, we moeten niet doorslaan... Ik zoek mijn antwoorden bij de juiste mensen, niet bij iedere malloot die wat roept op Twitter (en daar hoort Thierry bij).

    Zij kunnen plannen wat ze willen, er is echter maar één Beste Planner! Het zijn gekke tijden, klopt. Los van Covid en de maatregelen, kijk om je heen, kijk hoe het gesteld is met onze Ummah (en het wordt alleen maar erger), kijk naar de natuurrampen.. Leef je leven, de tijd en energie die mensen steken in complotten ontrafelen kunnen ze beter nuttig gebruiken.

  10. #1135
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  11. #1136
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Hoe Gideon van Meijeren hier Rutte schaakmat zet is echt geniaal. Zijn eerste debat met Rutte.

    https://m.youtube.com/watch?v=kiLg2kgTSNQ
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  12. #1137
    MVC Lid

    Reacties
    1.026
    02-05-2018

    Citaat Geplaatst door Akrapovic Bekijk reactie
    Ik hoop dat elke vijand van Allah een prik haalt bi idnillah
    Dan worden elke vijanden van allah juist beschermd

  13. #1138
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Scamdemic

  14. #1139
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    In Australië het leger op straat en in Japan een overtrederslijst + verplichte app op je telefoon die je locatie doorzendt.

    Totalitarisme here we go!
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  15. #1140
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Haqesh

    PAF!