1. #1
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Jullie gaan nooit trouwen

    althans, jullie gaan nooit trouwen als jullie in angst leven. Jij die altijd roept: 'Allah bepaald mijn lot en mijn mektab.' roept dat als verdedigingsmiddel om het huwelijk te ontwijken. Het woord sabab verrichten past niet in jouw denkbeeld, behalve bindingsangst die jouw leven domineert.

    Jij.. die altijd roept dat een echte man bij de voordeur aanbelt om je hand te vragen, dondersgoed weet dat wanneer het erop aankomt.. jij eerder afhaakt dan Jamal Ben Seddik tegen Rico Verhoeven.

    Jij.. die iemand een DM stuurt met leuke praatjes eerste dag. Hem of haar laat weten dat je diegene leuk vindt.. elkaar leert kennen en spontaan gesprek voert met elkaar. Volgende dag? Niemand praat meer tegen elkaar. Waarom? Je had iemand benaderd om twee redenen. Je ging flirten uit verveling, of je had last van stemmingswisselingen dat je ene moment iemand graag wilt leren kennen en vervolgens weer afhaakt.

    Jij, die bang bent om vader/moeder te worden, bang vanwege het feit dat je heel je leven met iemand moet delen maar dat niet op die manier wilt zeggen dan alleen roept: ' Mannen/ vrouwen zijn niet te vertrouwen.'

    We weten allemaal dat het niet met vertrouwen te maken heeft, althans niet altijd. Jullie willen gewoon niet trouwen. Prima.. maar wees gewoon eerlijk.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Oke. Je hebt ons door.

  3. #3
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Oke. Je hebt ons door.
    Sorry daar voor..

    maar wees gewoon eerlijk tegenover jezelf. Mannen de schuld geven dat je niet wilt trouwen vanwege vertrouwen, terwijl je stiekem ook opgelucht bent als een serieus contact niet meer door gaat.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Sorry daar voor..

    maar wees gewoon eerlijk tegenover jezelf. Mannen de schuld geven dat je niet wilt trouwen vanwege vertrouwen, terwijl je stiekem ook opgelucht bent als een serieus contact niet meer door gaat.
    Ship. Je ziet dwars door ons heen.

  5. #5
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Ship. Je ziet dwars door ons heen.
    Cynisch zijn kan leuk zijn, maar daarna werkt het niet.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Cynisch zijn kan leuk zijn, maar daarna werkt het niet.
    Goh, das wel jammer.

  7. #7
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Goh, das wel jammer.
    Tjah.. als je geen inhoudelijke weerwoord hebt, dan ga je trollen.

  8. #8
    Moeder van 2..♥️

    Reacties
    902
    13-04-2020

    Hahaha leuk stel zijn jullie

  9. #9
    -

    Reacties
    5.885
    27-03-2007

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    althans, jullie gaan nooit trouwen als jullie in angst leven. Jij die altijd roept: 'Allah bepaald mijn lot en mijn mektab.' roept dat als verdedigingsmiddel om het huwelijk te ontwijken. Het woord sabab verrichten past niet in jouw denkbeeld, behalve bindingsangst die jouw leven domineert.

    Jij.. die altijd roept dat een echte man bij de voordeur aanbelt om je hand te vragen, dondersgoed weet dat wanneer het erop aankomt.. jij eerder afhaakt dan Jamal Ben Seddik tegen Rico Verhoeven.

    Jij.. die iemand een DM stuurt met leuke praatjes eerste dag. Hem of haar laat weten dat je diegene leuk vindt.. elkaar leert kennen en spontaan gesprek voert met elkaar. Volgende dag? Niemand praat meer tegen elkaar. Waarom? Je had iemand benaderd om twee redenen. Je ging flirten uit verveling, of je had last van stemmingswisselingen dat je ene moment iemand graag wilt leren kennen en vervolgens weer afhaakt.

    Jij, die bang bent om vader/moeder te worden, bang vanwege het feit dat je heel je leven met iemand moet delen maar dat niet op die manier wilt zeggen dan alleen roept: ' Mannen/ vrouwen zijn niet te vertrouwen.'

    We weten allemaal dat het niet met vertrouwen te maken heeft, althans niet altijd. Jullie willen gewoon niet trouwen. Prima.. maar wees gewoon eerlijk.
    Wij doen niet aan trouwen, alleen samenwonen. Modern enz

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    12.514
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door LaiiLaa Bekijk reactie
    Wij doen niet aan trouwen, alleen samenwonen. Modern enz
    Kan ik geloven
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  11. #11
    -

    Reacties
    5.885
    27-03-2007

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Kan ik geloven
    Ja klinkt best logisch toch ?

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    12.514
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door LaiiLaa Bekijk reactie
    Ja klinkt best logisch toch ?
    Bij mij is dat niet iets logisch. Maar bij jullie moderne wijfjes wel precies.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    72
    24-12-2020

    Ze zeggen niet voor niets, eerlijkheid duurt het langst...

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    332
    11-06-2011

    Sabon als jij getrouwd bent, krijg je een krat cola zero.
    Gelieve na gebruik direct in de prullenbak droppen.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Ik heb dit ook een lange tijd gedacht

    Maar nee, ik denk dat de eisen naar elkaar toe enorm verschilt en beide partijen niet genoegen nemen met minder. We weten te goed wat we wel willen en dat maakt het vinden van een match lastig.
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.