1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Marokkaanaltijd Bekijk reactie
    Jou moer kafir.
    Kafir is hoewa lie hwak.
    Heavy

  2. #32
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Roht kowed, jij zou zelfs de duivel verdedigen als die Turks is.
    amish je staat zwaar voor schut kerel en komt nu over andere dingen praten
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  3. #33
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door -JokeR- Bekijk reactie
    Haal die foto weg van die kinderen.

    Jullie gaan echt te ver
    wat is brAnus, kan je niet tegen de feiten? ga maar nu in een hoekje janken waarom je debiele uitspraken doet zonder enige kennis

    neem amish ook mee dan kunnen jullie daarna elkaar opfleuren wanneer de feitenstorm voorbij is
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  4. #34
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    wat is brAnus, kan je niet tegen de feiten? ga maar nu in een hoekje janken waarom je debiele uitspraken doet zonder enige kennis

    neem amish ook mee dan kunnen jullie daarna elkaar opfleuren wanneer de feitenstorm voorbij is
    kk muilezel, denk je dat ik kijk naar afkomst om het een en het andere goed te praten?

    Wat hebben dode kinderen überhaupt met strijden te maken, overal ter wereld.

    Probleem met een smerige tyfus ezel als jij is dat je onderscheid maakt omdat je superieur denkt te zijn met je overbeharing.

    Kut mongool
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  5. #35
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door -JokeR- Bekijk reactie
    ik ben tegen separatisme, maar de turkse leger heeft heel wat kurdische kids omgelegd.

    Dat zou niemand accepteren, geen vader, geen moeder ... geen enkel persoon met een beetje barmhartigheid.

    Nu betalen de turkjes daar de rekening van met 11 doden totaal onnodig en vooral triest.
    wat kom jij als een zion orospu de feiten verdraaien amk

    jullie achterlijke debielen houden van om leugens te verspreiden en komt nu stoer doen en dan janken als er feiten tevoorschijn komen

    naar de hel met jou en je hele kk aanhang waar je als een vieze slaaf de ballen van yahudi's likt omdat je zion regime dat nu openlijk doet
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  6. #36
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    wat kom jij als een zion orospu de feiten verdraaien amk

    jullie achterlijke debielen houden van om leugens te verspreiden en komt nu stoer doen en dan janken als er feiten tevoorschijn komen

    naar de hel met jou en je hele kk aanhang waar je als een vieze slaaf de ballen van yahudi's likt omdat je zion regime dat nu openlijk doet
    Je bent geen man maar een h o m o
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  7. #37
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door -JokeR- Bekijk reactie
    Je bent geen man maar een h o m o
    jij bent iemand met een laag iq die maar als een strontvlieg iedereen loopt te irriteren waar je met niemand een normaal gesprek mee kan voeren..

    grootste homofiel die hier rondkruipt, ben jij dat wel waar je tijdens je homofielen avontuurtjes de ziekte aids bent opgelopen en hier constant aan het proberen bent om het bespreekbaar te maken..

    ik neem jou niet eens serieus ook al heb je een waslijst met rode puntjes en scheldpartijen gegeven in m'n PM

    je mag over Turkije vinden wat je wilt, maar dan over onze gevallen soldaten en dat N.B door een ongeluk en niet in strijd, weglachen als eigen schuld en ook nog eens een vieze leugen ingooien dat ze kinderen vermoorden terwijl juist de terreur groepering geen onderscheid maakt wie ze vermoorden, dat gaat er bij mij niet in..

    tokkie hollanders zou ik wel begrijpen, zij worden constant achterlijk gehouden in hun zion media.. hun denkvermogen reikt niet verder dan hun media, maar gluiperige figuren als jij, die doen het voor om zieltjes achter zich te krijgen in een discussie

    in realiteit had ik jou al lang letterlijk al je tanden uit je smoel gerukt waar je 3 maanden uit een rietje moest leven.. tis maar dat ik deze site niet serieus neem amk
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  8. #38
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    jij bent iemand met een laag iq die maar als een strontvlieg iedereen loopt te irriteren waar je met niemand een normaal gesprek mee kan voeren..

    grootste homofiel die hier rondkruipt, ben jij dat wel waar je tijdens je homofielen avontuurtjes de ziekte aids bent opgelopen en hier constant aan het proberen bent om het bespreekbaar te maken..

    ik neem jou niet eens serieus ook al heb je een waslijst met rode puntjes en scheldpartijen gegeven in m'n PM

    je mag over Turkije vinden wat je wilt, maar dan over onze gevallen soldaten en dat N.B door een ongeluk en niet in strijd, weglachen als eigen schuld en ook nog eens een vieze leugen ingooien dat ze kinderen vermoorden terwijl juist de terreur groepering geen onderscheid maakt wie ze vermoorden, dat gaat er bij mij niet in..

    een tokkie hollanders zou ik wel begrijpen, zij worden constant achterlijk gehouden in hun zion media.. hun denkvermogen reikt niet verder dan hun media, maar gluiperige figuren als jij, die doen het voor om zieltjes achter zich te krijgen in een discussie

    in realiteit had ik jou al lang letterlijk al je tanden uit je smoel gerukt waar je 3 maanden uit een rietje moest leven.. tis maar dat ik deze site niet serieus neem amk
    mooi

    Ik heb je laten schuimbekken
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...