1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door ChessMaster Bekijk reactie
    Heb je blood diamond gezien?

    "TIA eh Danny", this is Africa!
    Nee joh films kijken. Ik heb Lawrence of Arabia gezien als je die bedoelt. Met Syces-Picot verdrag achter de rug om van Arabs. Keihard genaaid. En nog durven te praten. Zo zie je maar, als je verrader wilt uithangen en eigenbelang nastreeft. Je zult verneder in het nu en het hiernamaals

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Shmettas

  3. #18
    فاس العتيقة

    Reacties
    462
    25-07-2013

    Veel Nelson Mandela's vandaag. Manage je eigen huishouden eerst op de correcte manier voordat je uit je raam gaat kijken. Die leiders die nu over de moslims regeren zijn niet van Jupiter gevallen, het is een weerspiegeling van je maatschappij.

  4. #19
    فاس العتيقة

    Reacties
    462
    25-07-2013

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    Nee joh films kijken. Ik heb Lawrence of Arabia gezien als je die bedoelt. Met Syces-Picot verdrag achter de rug om van Arabs. Keihard genaaid. En nog durven te praten. Zo zie je maar, als je verrader wilt uithangen en eigenbelang nastreeft. Je zult verneder in het nu en het hiernamaals
    Ja dat is het gevolg van verdeeldheid, hebben we in de geschiedenis van Marokko ook veel gezien. Mijn verwijzing naar een film was slechts om aan te geven dat Marokko niet te meten is met een Europese maatstaf.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    151
    10-09-2013

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    Kortom bukken bedoel je. En niet zoals Iran bijvoorbeeld gewoon rug recht houden. Wil je oorlog dan kan je die krijgen, aldus Iran. Niemand waagt zich in die wespennest genaamd Iran. Compot-gekkies in 1.... 2.... 3....
    Jij noemt het bukken een ander noemt het realisme. Iran knijpen ze langzaam economisch dood. De ayatollahs smeken om versoepeling van de sancties. Ze weten ook dat er een dag komt dat het volk het beu is. Geen enkel klein land kan eindeloos economisch of militaire druk van dit soort blokken weerstaan. Islamitische landen hadden een kans na hun onafhankelijkheid net na de tweede wereldoorlog om samen te werken en hun economische achterstand in te halen. Is niet gelukt, kans is verkeken.

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door morco2002 Bekijk reactie
    Jij noemt het bukken een ander noemt het realisme. Iran knijpen ze langzaam economisch dood. De ayatollahs smeken om versoepeling van de sancties. Ze weten ook dat er een dag komt dat het volk het beu is. Geen enkel klein land kan eindeloos economisch of militaire druk van dit soort blokken weerstaan. Islamitische landen hadden een kans na hun onafhankelijkheid net na de tweede wereldoorlog om samen te werken en hun economische achterstand in te halen. Is niet gelukt, kans is verkeken.
    Goed zo, kans verkeken. Voor in de eeuwigheid in verdoemenis leven.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    151
    10-09-2013

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Goed zo, kans verkeken. Voor in de eeuwigheid in verdoemenis leven.
    Dat zijn jouw woorden. De term live today fight tomorrow is meer op zijn plaats.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door morco2002 Bekijk reactie
    Dat zijn jouw woorden. De term live today fight tomorrow is meer op zijn plaats.
    Eerder ''die a slow death'' en ''fight over 1000 years'' moet je bedoelen

  9. #24
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    Eerder ''die a slow death'' en ''fight over 1000 years'' moet je bedoelen
    azul
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  10. #25
    888888

    Reacties
    28.393
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door -JokeR- Bekijk reactie
    azul
    Goed zo. En nu die kringspier wijd open voor Meester Shitanyahu

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Slim gedaan van uncle Sam.Ze hebben schietschijfen nodig.
    zo heb ik hem nog niet bekeken hahahaha. Ik begin te roesten

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door ChessMaster Bekijk reactie
    Zou ik of jij het beter kunnen of minder slecht of corrupt kunnen zijn?
    Kritiek is terecht en ik heb nergens gezegd dat je moet rebeleren tegen de koning zoals de rest van die khawana hier doen is het voor de fans van de koning zo moeilijk te begrijpen dat ze de palestijnen hebben genaaid .
    Als je besluit om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Let wel dat de duivel beslist wanneer de dans stopt en niet jij