1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Veel marokkaanse vrienden van mij zijn met een nederlandse ....

    Maar als ik zie hoe ze leven

    Vrouw doet zich islamitisch voor maar er er is totaal niks islamitisch aan haar.
    Vrouw en kinderen doen mee met carnaval.......Gaan naar allerlei nederlandse familiefeesten waar alcohol wordt geschonken etc etc

    Dan denk ik echt : is dit het leven wat jullie willen ?
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Ps ik heb zoveel reacties omdat ik het vertik om met een nederlandse te trouwen.

    En een marokkaanse is gewoon te duur voor mij !
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  3. #3
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Huw een moslima in woord & daad. Afkomst is niet relevant.

    Je maakt het je ouders (en vooral jezelf) wel makkelijker als ze ook Marokkaanse blijkt. Naarmate we ouder worden snak je toch naar bepaalde "eigenschappen" en gedragingen die niet aangeleerd zijn maar méér genetisch . En inderdaad wat jij terrecht al aangeeft: géén onnodige discussieses wat feestdagen vieren betreft!


    Moge Allah azza wa-jall het voor jou en een ieder vergemakkelijken. Ameen
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  4. #4
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Ps ik heb zoveel reacties omdat ik het vertik om met een nederlandse te trouwen.

    En een marokkaanse is gewoon te duur voor mij !
    Waarschijnlijk zoek jij het in de verkeerde hoek.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.837
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Maar als ik zie hoe ze leven

    Vrouw doet zich islamitisch voor maar er er is totaal niks islamitisch aan haar.
    Vrouw en kinderen doen mee met carnaval.......Gaan naar allerlei nederlandse familiefeesten waar alcohol wordt geschonken etc etc

    Dan denk ik echt : is dit het leven wat jullie willen ?
    Cultuur a brada. Heeft niets met islam te maken.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Waarschijnlijk zoek jij het in de verkeerde hoek.
    Marokko.nl ?
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  7. #7
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Marokko.nl ?
    De kans dat je haar hier zult vinden is klein maar zeer zeker niet onmogelijk.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    De kans dat je haar hier zult vinden is klein maar zeer zeker niet onmogelijk.
    been there done that !
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  9. #9
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    been there done that !
    Where have you been and What have you done?

    Weet niet wat jij in je oproep vermeld hebt maar lijkt me sterk dat er leden zullen reageren wanneer jij duidelijk te kennen geeft geen interesse te hebben in een vrouw met bepaalde.eisen die jou niet aanstaan.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Where have you been and What have you done?

    Weet niet wat jij in je oproep vermeld hebt maar lijkt me sterk dat er leden zullen reageren wanneer jij duidelijk te kennen geeft geen interesse te hebben in een vrouw met bepaalde.eisen die jou niet aanstaan.
    heb geen oproep geplaatst !

    ik heb een aantal hier gedate maar die eisen wajoooooow !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  11. #11
    I'm made by ALLAH.

    Reacties
    924
    21-06-2018

    Ook bij gemengde huwelijken is sprake van mekteb en alqadr.

    Bij bekeerlingen heb ik wel twee kanttekeningen, niet allemaal overigens.

    Ze hanteren een Islam dat het beste past voor hun ogen, dus het is of zeer nonchalant of zeer extremistisch.

  12. #12
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    heb geen oproep geplaatst !

    ik heb een aantal hier gedate maar die eisen wajoooooow !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Mijn excuses dacht dat je een oproep had geplaatst en aan de hand daarvan je mening had gevormd.

    Maar je hebt gedate, aan de hand van haar gedragingen kon jij op voorhand al voorspellen hoe het gesteld is met haar deen. Bijvoorbeeld: heeft ze jou gedate zonder ma7ram erbij?

    Eén moslima in woord.en daad weet wat goed is voor haar Akhira.zij weet dat geld verspillen aan een groot feest niet geliefd is bij Allah azza wa-jall

    Jij zoekt dus in de verkeerde hoek. Niet Alle Marokkaanse vrouwen zijn zoals jij hierboven omschrijft.Niet netjes om alle vrouwen over één kam te scheren.

    Wees die moslim die je in je toekomstige wenst te zien.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Mijn excuses dacht dat je een oproep had geplaatst en aan de hand daarvan je mening had gevormd.

    Maar je hebt gedate, aan de hand van haar gedragingen kon jij op voorhand al voorspellen hoe het gesteld is met haar deen. Bijvoorbeeld: heeft ze jou gedate zonder ma7ram erbij?

    Eén moslima in woord.en daad weet wat goed is voor haar Akhira.zij weet dat geld verspillen aan een groot feest niet geliefd is bij Allah azza wa-jall

    Jij zoekt dus in de verkeerde hoek. Niet Alle Marokkaanse vrouwen zijn zoals jij hierboven omschrijft.Niet netjes om alle vrouwen over één kam te scheren.

    Wees die moslim die je in je toekomstige wenst te zien.


    Ik scheer niemand over 1 kam....ik zeg een aantal.

    Aub kom mij niet aanspreken met islamitische teksten wat wij verkeerd doen.

    Jij praat nu ook met mij , is dit wel toegestaan dan ?
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  14. #14
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Ik scheer niemand over 1 kam....ik zeg een aantal.

    Aub kom mij niet aanspreken met islamitische teksten wat wij verkeerd doen.

    Jij praat nu ook met mij , is dit wel toegestaan dan ?
    Ik citeer:

    En een marokkaanse is gewoon te duur voor mij !

    Wat is bovenstaande dan? Door zulke uitspraken druk je een stempel op de Marokkaanse vrouw.

    Voor alle duidelijkheid: ik probeer met je mee te denken. Zie mijn reacties niet als aanval. Als je mijn advies niet op prijs stelt dan verlaat ik met liefde je topic

    Ik praat inderdaad met jou in het openbaar over een belangrijke actuele zaak. Er zit verder niets achter. En ik geef géén preek.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Ik citeer:

    En een marokkaanse is gewoon te duur voor mij !

    Wat is bovenstaande dan? Door zulke uitspraken druk je een stempel op de Marokkaanse vrouw.

    Voor alle duidelijkheid: ik probeer met je mee te denken. Zie mijn reacties niet als aanval. Als je mijn advies niet op prijs stelt dan verlaat ik met liefde je topic

    Ik praat inderdaad met jou in het openbaar over een belangrijke actuele zaak. Er zit verder niets achter. En ik geef géén preek.
    Je hebt helaas gelijk !!

    Was onbewust dat ik het zei, niet iedereen is hetzelfde !
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info