1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    2.244
    06-11-2003

    Citaat Geplaatst door Reborn Bekijk reactie
    Ja, precies. Ook al was er nut, ontspanning. Je hebt niks aan om 6 uur als die wekker gaat hahaha.


    Je hebt een bepaald beeld hoe t wel moet, daarom worden wij boos als het anders gaat.


    Je hebt t even nodig. Iets verdienen is anders denk ik. Das bewust een positief iets tegenover zetten.
    Maak een keus. 23:30 . Slapen
    LOL, so true. Och, wat haat ik die wekker.

    Dat is waar, dat is de perfectionist in mij, die toch niet echt perfectionistisch is, maar het toch wel verwacht.

    23:30= weg m.nl, snel taak doen (kan alleen vandaag nog) en dan hupsakee naar bed.

    Niet zeuren, maar doen! Thanks sis!

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    201
    18-01-2021

    Citaat Geplaatst door muslimrose Bekijk reactie
    LOL, so true. Och, wat haat ik die wekker.

    Dat is waar, dat is de perfectionist in mij, die toch niet echt perfectionistisch is, maar het toch wel verwacht.

    23:30= weg m.nl, snel taak doen (kan alleen vandaag nog) en dan hupsakee naar bed.

    Niet zeuren, maar doen! Thanks sis!

    Hahaha dat perfectionistische willen/wensen en het niet zijn en daarom altijd gefrustreed zijn. Herkenbaar. Ben je ook gevoelig? Gaat vaak hand in hand met elkaar. Hsp en perfectionisme.
    Was is jouw ideaal beeld en daarop inspelen.

    Succes! Ja, en daarna lekker slapen. Weltrusten.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    2.244
    06-11-2003

    Citaat Geplaatst door Reborn Bekijk reactie
    Hahaha dat perfectionistische willen/wensen en het niet zijn en daarom altijd gefrustreed zijn. Herkenbaar. Ben je ook gevoelig? Gaat vaak hand in hand met elkaar. Hsp en perfectionisme.
    Was is jouw ideaal beeld en daarop inspelen.

    Succes! Ja, en daarna lekker slapen. Weltrusten.
    Ik ben een beetje allergisch voor al die benamingen als 'HSP' enz. Introvert snap ik wel, maar om nu alles te gaan labelen?

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    2.244
    06-11-2003

    Vandaag is het niet moeilijk me aan m'n regel te houden, ben te moe om wakker te blijven.

    Morgen weer een nieuwe dag in sha Allah.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Nog 5 minuten...

    Im watching you

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    201
    18-01-2021

    Citaat Geplaatst door muslimrose Bekijk reactie
    Ik ben een beetje allergisch voor al die benamingen als 'HSP' enz. Introvert snap ik wel, maar om nu alles te gaan labelen?
    Ik ben voor meer dingen allergisch haha. Ik snap je. Ik vind dat wel logischer uitgelegd zeg maar
    Je hebt meer varianten. Introvert maar ook extravert variant. Ik ben zo'n combi van die twee dus. Extravert word ik als ik echt overprikkeld bent. En anders heel erg ingetogen en teruggetrokken.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    2.244
    06-11-2003

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Nog 5 minuten...

    Im watching you
    Ik zie nu pas je reactie, dus ik was al offline voor je berichtje
    Citaat Geplaatst door Reborn Bekijk reactie
    Ik ben voor meer dingen allergisch haha. Ik snap je. Ik vind dat wel logischer uitgelegd zeg maar
    Je hebt meer varianten. Introvert maar ook extravert variant. Ik ben zo'n combi van die twee dus. Extravert word ik als ik echt overprikkeld bent. En anders heel erg ingetogen en teruggetrokken.
    Klopt, heb ooit een hele video over verschillende extro- en introverten gekeken. Daarna was ik nog meer confused.