1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Ja, dat mag zeker. Dat was mijn punt eigenlijk ook niet.
    Wat ik niet begrijp, is dat jullie niet dezelfde kritische houding naar hem en de partij hebben.
    Je kan het eens zijn met bepaalde standpunten over de maatregelen, zonder daarop blind te staren.
    Ik snap je wat je bedoelt. Echter zal er nooit een partij zijn waarmee je het over alles eens bent. Dat even gezegd hebbende.

    Ik vind hem soms een beetje laconiek als het gaat om bepaalde maatschappelijke vraagstukken zoals racisme. Omdat hij er stellig van overtuigd is dat Nederland een tolerant land is en dat niet alles over racisme geschaard moet worden. Hij wordt vaak moedwillig in het hoekje “racist” gezet terwijl de context vaak zoek is.

    Het grotere plaatje die hij benoemt, wat Henk Krol ook doet is waar het mij voornamelijk over gaat. Verder kijken dan je neus lang is. FVD is geen PVV.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    mijn stembiljet zwemt momenteel tussen de drollen.. daar waar het thuishoort

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Kreeg een filmpje van FB voorgeschoteld waarin die gek, gevraagd werd hoe laaggeletterdheid bij jongeren aan te pakken. Zijn antwoord: immigratie uit MO en Afrika beperken.
    Bazz. Echt een held
    Hahah.

    Daarom zei ik ook, hij is een beetje apart in dit soort vraagstukken.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    mijn stembiljet zwemt momenteel tussen de drollen.. daar waar het thuishoort
    Je stem eindigt bij de VVD.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Oké. Ik ben het niet met jou eens, maar bedankt voor je uitleg.
    https://www.blckbx.tv/videos/wat-staat-er-op-het-spel
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  6. #21
    riffia

    Reacties
    1.465
    16-08-2015

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    mijn stembiljet zwemt momenteel tussen de drollen.. daar waar het thuishoort
    doe niet mee met deze poppenkast. democratie is een vieze smerige leugen. dat weet je ook.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    mijn stembiljet zwemt momenteel tussen de drollen.. daar waar het thuishoort
    Je kan een nieuwe aanvragen en zie hier een recente fatwa over stemmen:

    https://forums.marokko.nl/showthread...#post134911371
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  8. #23
    riffia

    Reacties
    1.465
    16-08-2015

    Citaat Geplaatst door khattabi_bilal Bekijk reactie
    Je kan een nieuwe aanvragen en zie hier een recente fatwa over stemmen:

    https://forums.marokko.nl/showthread...#post134911371
    van een zionistische wahabi-salafi jood moet je niks aannemen.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    van een zionistische wahabi-salafi jood moet je niks aannemen.
    Geef me dan eens een link naar een geleerde die je wel respecteert?

    Ik ben benieuwd.
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664