1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door SimpleJack Bekijk reactie
    Ach wat ben je toch zo aardig.

    Je gedrag getuigt van een minderjarig persoon. Dat je mij een pedo noemt zegt veel over je eigen gedrag trouwens, sterker nog....ik stop nu ook met antwoorden geven op jouw treurige reacties. Wat een naar persoon ben je.
    Ik ben blij dat je nu ontpopt en daarmee je eigen argumenten hebt neergehaald. Ik hoef kennelijk niet eens mij best te doen.

    Ik wens je nog een fijne dag toe. Je mag reageren wat je wilt, maar bij deze sta je netjes in mijn "idiot-list"...daar komen zielige mensen zoals jij in terecht die je niet serieus dient te nemen. Dat doe je ook niet met mensen die in een gesticht zitten. Succes met je armzalig leventje.
    Missie geslaagd.


    Houdoe en bedankt

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    125
    03-03-2021

    Ik laat mij niet wegjagen door kinderen, kindertjes.
    En goed om te weten dat men hier zit om missies te laten slagen (om welke redenen dan ook).


    Ik reageer niet meer op FCE en het andere kereltje die in de duobak horen maar als dat de missie was (genegeerd worden), dan is het zeker geslaagd.
    Resistance is futile

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Kunstmatig hoog houden die cijfers, kort houden die kut mensen.. anders steken we wel een lange wattenstaven bij kinderen naar binnen om de cijfers op te krikken

    Ouders die dat hun kinderen aandoen zijn sowieso papa/mama onwaardig. sick fucks
    Voor dat kunstmatig heb je vast bewijs?
    Laat me raden, toen de cijfers nog omlaag gingen waar men verwachtte dat het omhoog zou gaan deed men dat zeker om niet door de mand te vallen met het manipuleren? :d

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Voor dat kunstmatig heb je vast bewijs?
    Laat me raden, toen de cijfers nog omlaag gingen waar men verwachtte dat het omhoog zou gaan deed men dat zeker om niet door de mand te vallen met het manipuleren? :d
    Manipuleren om het hoofddoel te realiseren

    https://twitter.com/TijnBroekman/sta...202682371?s=20

  5. #20
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Verplichte anale covid test voor Jack, om de week. Want hij moet mij niet ziek maken.


    Alleen zijn naam Simple Jack ahahah
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    125
    03-03-2021

    Citaat Geplaatst door -JokeR- Bekijk reactie


    Alleen zijn naam Simple Jack ahahah
    Geen grappen maken over mensen die verstandelijk beperkt zijn! Google Simple Jack maar eens, hij is mijn held!
    Resistance is futile

  7. #22
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door SimpleJack Bekijk reactie
    Geen grappen maken over mensen die verstandelijk beperkt zijn! Google Simple Jack maar eens, hij is mijn held!
    ga weg van mij ya l khra2.

    Ik heb gelijk spijt dat ik je moer aandacht heb gegeven.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    164
    16-05-2020

    Simple jack je bent een kaolo clowntje hahaha

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    125
    03-03-2021

    ^^ ach lieve kindertjes, ben ik op jullie kromme tenen gaan staan?

    wahahahahaha

    Kijk die taalgebruik...kleine mannetjes Heel stoer ook achter de keyboard. Ga jullie straks stoer dreigen ook? hahahahaha

    Wat een vertoning. Geweldig. Stereotype mislukkingen van de samenleving komen hier op m.nl om lekker mensen uit te schelden als ze het te moeilijk vinden worden. Woordenschat is ook enkel gebaseerd op scheldwoorden, wat natuurlijk getuigt van enorme successen die ze behalen in de maatschappij en hun eigen familie hahaha
    Resistance is futile

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    164
    16-05-2020

    Het is grappig hoe 1 klein zinnetje je een hele wall of text dwingt te typen hhhhh

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    125
    03-03-2021

    Citaat Geplaatst door TariqIbnZiyad Bekijk reactie
    Het is grappig hoe 1 klein zinnetje je een hele wall of text dwingt te typen hhhhh
    meehh, valt mee als je snel en blind kan typen, terwijl je iets anders aan het doen bent

    Vermakelijker is jullie stereotyperend gedrag, wat kennelijk in jullie tiny minds als stoer wordt aangeduid.
    Resistance is futile

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    125
    03-03-2021

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Je bent je niet aan het vermaken en het is niet heerlijk. Je bent als de dood voor de corona griep

    Boegaboega boegaa!!

    Wat een smerig mannetje ben je toch, een minpunt geven met dit plaatje:
    https://imagez.tmz.com/image/cf/4by3...8bbab6c_md.jpg


    Wat een walgelijke vertoning. Hoog niveau dit hoor! Jij bent vast het pareltje hier! Wees er trots op.
    Resistance is futile

  13. #28
    888888

    Reacties
    28.393
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SimpleJack Bekijk reactie
    Wat een smerig mannetje ben je toch, een minpunt geven met dit plaatje:
    https://imagez.tmz.com/image/cf/4by3...8bbab6c_md.jpg


    Wat een walgelijke vertoning. Hoog niveau dit hoor! Jij bent vast het pareltje hier! Wees er trots op.
    Hou je bek joh mafkees

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    125
    03-03-2021

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Hou je bek joh mafkees
    Praat je zo ook tegen je ouders?
    Resistance is futile

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Jack de pisvlek krijgt een warm welkom op Marokko.nl