1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    125
    03-03-2021

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Jack de pisvlek krijgt een warm welkom op Marokko.nl
    Het mooie is hoe jullie reageren op mij
    Die minpuntjes die ik van jullie krijg en het gedrag die jullie vertonen is kennelijk hier de standaard? Dan is het wel slecht gesteld met m.nl en de vriendelijkheid haha
    Resistance is futile

  2. #32
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SimpleJack Bekijk reactie
    Praat je zo ook tegen je ouders?
    abshoun nyemaak

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    164
    16-05-2020

    Jack ben je überhaupt mocro of wat

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    125
    03-03-2021

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    abshoun nyemaak
    Spoel je mond eens. Zo praat je niet over je moeder. Ik ben enorm in shock!
    Ik ben ook benieuwd wat jouw moeder hiervan vindt, aangezien je deze woorden aanhaalt.
    Resistance is futile

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    125
    03-03-2021

    Citaat Geplaatst door TariqIbnZiyad Bekijk reactie
    Jack ben je überhaupt mocro of wat
    Legends says I'm still in the jungle. Ben je niet bekend met Simple Jack?

    Persoonlijke informatie zal nooit worden vrijgegeven hier, maak van mij wat je wilt.
    Resistance is futile

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Manipuleren om het hoofddoel te realiseren

    https://twitter.com/TijnBroekman/sta...202682371?s=20
    Waaruit blijkt dan dat er sprake was van manipulatie in die zin?
    Ik zie alleen dat Rivm er naast zat.
    Dat gebeurt ook weleens ja.
    Voortschrijdend inzicht en zo.

  7. #37
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Het virus is er en wij moeten ermee leren leven net zoals de dood ook een feit is en we daar allemaal ooit mee geconfronteerd worden. Het is heel simpel.. of je overleeft het virus of je gaat de pijp uit. Klinkt hard, maar heb geen woord om gelogen want het is zoals het is. We kunnen 10 jaar lang blijven leven in maatregelen omdat je bang bent voor een virus, maar mentaal gezien is het onmogelijk.

    Meeste mensen die voor maatregelen zijn, zijn vaak mensen die in de bijstand zitten of thuis kunnen werken. Iedere maand krijg je je salaris binnen, en liggen problemen van ondernemers en mensen die hun baan kwijt raken ver van hun bed.

  8. #38
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Het virus is er en wij moeten ermee leren leven net zoals de dood ook een feit is en we daar allemaal ooit mee geconfronteerd worden. Het is heel simpel.. of je overleeft het virus of je gaat de pijp uit. Klinkt hard, maar heb geen woord om gelogen want het is zoals het is. We kunnen 10 jaar lang blijven leven in maatregelen omdat je bang bent voor een virus, maar mentaal gezien is het onmogelijk.

    Meeste mensen die voor maatregelen zijn, zijn vaak mensen die in de bijstand zitten of thuis kunnen werken. Iedere maand krijg je je salaris binnen, en liggen problemen van ondernemers en mensen die hun baan kwijt raken ver van hun bed.
    sa7i7
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Waaruit blijkt dan dat er sprake was van manipulatie in die zin?
    Ik zie alleen dat Rivm er naast zat.
    Dat gebeurt ook weleens ja.
    Voortschrijdend inzicht en zo.
    Pussy Tadic gun ik wel een beetje Corona

  10. #40
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Het virus is er en wij moeten ermee leren leven net zoals de dood ook een feit is en we daar allemaal ooit mee geconfronteerd worden. Het is heel simpel.. of je overleeft het virus of je gaat de pijp uit. Klinkt hard, maar heb geen woord om gelogen want het is zoals het is. We kunnen 10 jaar lang blijven leven in maatregelen omdat je bang bent voor een virus, maar mentaal gezien is het onmogelijk.

    Meeste mensen die voor maatregelen zijn, zijn vaak mensen die in de bijstand zitten of thuis kunnen werken. Iedere maand krijg je je salaris binnen, en liggen problemen van ondernemers en mensen die hun baan kwijt raken ver van hun bed.

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Pussy Tadic gun ik wel een beetje Corona
    Dat sowieso

  12. #42