1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.735
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    RIVM: Meer dan 5000 nieuwe coronagevallen gemeld

    Het aantal coronagevallen is tussen dinsdagochtend en woensdagochtend met 5090 gestegen.





    Voor de derde keer in een week tijd zijn er meer dan 5000 positieve tests in een etmaal geregistreerd bij het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM).

    Daarvoor was dat meer dan een maand lang niet gebeurd. In de afgelopen week kwamen er gemiddeld 4658 positieve tests per dag bij. Dat is het hoogste gemiddelde sinds eind januari.

    In Amsterdam werden afgelopen 24 uur 335 nieuwe gevallen geregistreerd. In Rotterdam kregen 190 inwoners te horen dat ze het virus hebben opgelopen en in Den Haag werden 115 besmettingen bevestigd. Tilburg telde 104 positieve tests, Hoorn 83, Eindhoven 71 en Utrecht 69.

    Sterfgevallen
    Het aantal sterfgevallen steeg afgelopen etmaal met 48. Dat is wel aanzienlijk lager dan op eerdere woensdagen. Dat wil niet zeggen dat al deze mensen in de afgelopen 24 uur zijn overleden, want sterfgevallen worden soms pas een tijd na het overlijden doorgeven.

    Sinds het begin van de uitbraak zijn 1,1 miljoen Nederlanders positief getest. Van 15.704 mensen is zeker dat ze aan corona zijn overleden. De werkelijke aantallen besmettingen en sterfgevallen liggen hoger.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    125
    03-03-2021

    Volgens experts hier op dit forum is dit allemaal fake news. Valt niets te zien hier mensen, gewoon wegkijken en doorlopen aub!
    Resistance is futile

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Kunstmatig hoog houden die cijfers, kort houden die kut mensen.. anders steken we wel een lange wattenstaven bij kinderen naar binnen om de cijfers op te krikken

    Ouders die dat hun kinderen aandoen zijn sowieso papa/mama onwaardig. sick fucks

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    125
    03-03-2021

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Kunstmatig hoog houden die cijfers, kort houden die kut mensen.. anders steken we wel een lange wattenstaven bij kinderen naar binnen om de cijfers op te krikken

    Ouders die dat hun kinderen aandoen zijn sowieso papa/mama onwaardig. sick fucks
    Ik hoop oprecht dat jij nooit kinderen zal krijgen met zulk taalgebruik. Ga je mond eens spoelen. Waar leer jij deze woorden trouwens? In de moskee? Nee? Dan stoppen aub! Jij zou je moeten schamen!
    Resistance is futile

  5. #5
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Kunstmatig hoog houden die cijfers, kort houden die kut mensen.. anders steken we wel een lange wattenstaven bij kinderen naar binnen om de cijfers op te krikken

    Ouders die dat hun kinderen aandoen zijn sowieso papa/mama onwaardig. sick fucks
    Verplichte anale covid test voor Jack, om de week. Want hij moet mij niet ziek maken.

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Zei toch dat je op moest rotten jack

    Bij 1 besmetting in de klas moet de gehele klas (+ gezin) getest worden ..
    Degene die mijn kids met zn gore klauwen een wattenstaaf naar binnen drukt gaat eraan ..dat is 1 ding wat zeker is


    Heb geen kids btw


    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Verplichte anale covid test voor Jack, om de week. Want hij moet mij niet ziek maken.
    daar heeft jack vast geen problemen mee,, die zou zn eigen kids nog afstaan als rutte dat opdraagt

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    125
    03-03-2021

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Zei toch dat je op moest rotten jack

    Bij 1 besmetting in de klas moet de gehele klas (+ gezin) getest worden ..
    Degene die mijn kids met zn gore klauwen een wattenstaaf naar binnen drukt gaat eraan ..dat is 1 ding wat zeker is


    Heb geen kids btw


    daar heeft jack vast geen problemen mee,, die zou zn eigen kids nog afstaan als rutte dat opdraagt
    Over kids praten terwijl je geen kids hebt hahaha Vermakelijk dit.

    Hoe oud ben je eigenlijk? Je reacties getuigen van iemand onder de 20?
    Resistance is futile

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    125
    03-03-2021

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Verplichte anale covid test voor Jack, om de week. Want hij moet mij niet ziek maken.
    Over stront-argumenten gesproken!

    Hahaha wat zijn jullie toch een stelletje hypocrieten bij elkaar. Heerlijk dit

    Ga aub door met schelden en beledigen, hoe meer je dat doet hoe minder je gelijk hebt zeg maar. Mooi he, hoe dat werkt!
    Resistance is futile

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Niks in te brengen.. dan maar persoonlijk worden


    Typisch weer

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    125
    03-03-2021

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Niks in te brengen.. dan maar persoonlijk worden


    Typisch weer
    Uhhh, heb je het over jezelf? Want je doet niets anders. Ik heb genoeg in te brengen maar door jullie troll gedrag wijk ik nu ook wel eens af.

    Hoe oud ben je, even serieus? 16? 17?
    Resistance is futile

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door SimpleJack Bekijk reactie
    Uhhh, heb je het over jezelf? Want je doet niets anders. Ik heb genoeg in te brengen maar door jullie troll gedrag wijk ik nu ook wel eens af.

    Hoe oud ben je, even serieus? 16? 17?
    Ben niet minderjarig pedotje ..tfoe

  12. #12
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SimpleJack Bekijk reactie
    Over stront-argumenten gesproken!

    Hahaha wat zijn jullie toch een stelletje hypocrieten bij elkaar. Heerlijk dit

    Ga aub door met schelden en beledigen, hoe meer je dat doet hoe minder je gelijk hebt zeg maar. Mooi he, hoe dat werkt!
    Je bent je niet aan het vermaken en het is niet heerlijk. Je bent als de dood voor de corona griep

    Boegaboega boegaa!!

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  13. #13
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Vermaak ditte.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    125
    03-03-2021

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Ben niet minderjarig pedotje ..tfoe
    Ach wat ben je toch zo aardig.

    Je gedrag getuigt van een minderjarig persoon. Dat je mij een pedo noemt zegt veel over je eigen gedrag trouwens, sterker nog....ik stop nu ook met antwoorden geven op jouw treurige reacties. Wat een naar persoon ben je.
    Ik ben blij dat je nu ontpopt en daarmee je eigen argumenten hebt neergehaald. Ik hoef kennelijk niet eens mij best te doen.

    Ik wens je nog een fijne dag toe. Je mag reageren wat je wilt, maar bij deze sta je netjes in mijn "idiot-list"...daar komen zielige mensen zoals jij in terecht die je niet serieus dient te nemen. Dat doe je ook niet met mensen die in een gesticht zitten. Succes met je armzalig leventje.
    Resistance is futile

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    125
    03-03-2021

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Je bent je niet aan het vermaken en het is niet heerlijk. Je bent als de dood voor de corona griep

    Boegaboega boegaa!!

    Ow ja, sterke argumenten weer!
    Resistance is futile