1. #16
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Heeft kuzu aan zijn kinderen en vrouw gedacht toen hij zina heeft gedaan kuzu heeft een publieke voorbeeldfunctie .
    zijn enige functie is om de islamhaters op hun plek te zetten

    ik bedank hem voor deze voortreffelijke bijdrage en wat hij in zijn vrije tijd doet, dat is zijn probleem
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  2. #17
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.330
    19-09-2019

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Ok het gaat hierbij om de daad dus in praktijk is als je een mooie vrouw ziet hoor je je ogen neer te slaan weg te gaan dan heb jij het overwonnen .geef je er aan toe bega je een zonde
    Wij Nederlanders zijn,
    vanwege onze natuurlijke drang tot
    "Kijken, kijken, niet kopen",
    in staat naar mooie vrouwen te kijken
    en er toch af te blijven ..
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  3. #18

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    Wij Nederlanders zijn,
    vanwege onze natuurlijke drang tot
    "Kijken, kijken, niet kopen",
    in staat naar mooie vrouwen te kijken
    en er toch af te blijven ..
    Daarom komen ze naar ons voor fysieke intimiteit ..kijken koop je uiteindelijk niks voor

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Kuzu die vrouwen lastig valt? Tot zover had die gewoon een buitenechtelijke affaire. Jij als kaasvreter moet al helemaal niet spreken over verkeerd moreel gedrag. Vreemdgaan is commercieel in dit land, kijk alleen al naar secondlove.stront.
    Eigenlijk leef je in sodom en gomorra.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    537
    11-05-2020

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    Er komt geen extern onderzoek meer naar de machtsstrijd van vorig jaar binnen Denk en de affaire van Kamerlid Tunahan Kuzu. Dat laat het bestuur van de partij aan de NOS weten. De leden van Denk vroegen afgelopen zomer op een ledenvergadering om zo'n onderzoek, maar het bestuur vindt dit "onnodig".

    Vorig jaar ontstond een conflict tussen de twee oprichters van Denk, Kuzu en Selçuk Öztürk. Onderdeel van dit conflict was een affaire van Kamerlid Kuzu met een vrijwilligster van Denk en vermeend grensoverschrijdend gedrag daarbij.

    Denk liet twee onderzoeken verrichten die Kuzu vrijspraken, maar de vrouw om wie het ging wilde alleen aan een extern onafhankelijk onderzoek van adviesbureau Berenschot meewerken.

    Dat werd afgeblazen, tot ongenoegen van een meerderheid van de leden van Denk. Op de laatste ledenvergadering vroegen ze alsnog om "een gedegen onderzoek door een onafhankelijke, deskundige instelling".

    Partijvoorzitter Ejder Kose laat nu aan de NOS weten: "Verder onderzoek vindt het bestuur onnodig. Wat het bestuur betreft is dit een afgesloten hoofdstuk."

    De indiener van de motie noemt deze reactie absurd. "De leden zijn hier nog niet eens over geïnformeerd, wij moeten nu via de media vernemen dat ons gevraagde onderzoek er niet komt. De motie was duidelijk, ik vind het bizar dat deze niet wordt uitgevoerd."

    https://nos.nl/artikel/2370822-onder...toch-niet.html
    Ik stem DENK inshaAllah. Dan kunnen ze lekker weerwoord geven aan onze anti-islam Neo-nazis in de tweede kamer. Daar veranderen dit soort berichten geen moer aan. Vanaf het begin is er al een lastercampagne tegen DENK gaande door met name rechtse tokkies en media. Het feit dat ze de enige waren die tegen belediging van de profeet/islam waren toen de hele tweede kamer flipte tegen Azarkan spreekt boekdelen.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    537
    11-05-2020

    Op wie stem jij eigenlijk stijn? PVV of FVD?

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Eigenlijk leef je in sodom en gomorra.
    Yes Babylonische taferelen.
    Heavy

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Majid86 Bekijk reactie
    Op wie stem jij eigenlijk stijn? PVV of FVD?
    Ik stem op Goku, want die wint altijd van Vegetta.
    Heavy

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    537
    11-05-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik stem op Goku, want die wint altijd van Vegetta.
    Niet altijd soms werken ze samen als Gogeta of Vegeto.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Majid86 Bekijk reactie
    Niet altijd soms werken ze samen als Gogeta of Vegeto.
    Klopt net als Ebola en Corona, samen zijn ze super Corola.
    Heavy

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    537
    11-05-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Klopt net als Ebola en Corona, samen zijn ze super Corola.
    Oh ja die is pas erg die mutatie (fusion). De reproductiecijfer ligt op 3.17 en hangt als een donderwolk boven onze hoofd. Om te overleven moeten we allemaal achteruit lopen om het virus de hoofd te bieden. Een mondmasker helpt niet dus we moeten gasmaskers gaan dragen. Ik hoor van Dissel dit al zeggen...

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Majid86 Bekijk reactie
    Oh ja die is pas erg die mutatie (fusion). De reproductiecijfer ligt op 3.17 en hangt als een donderwolk boven onze hoofd. Om te overleven moeten we allemaal achteruit lopen om het virus de hoofd te bieden. Een mondmasker helpt niet dus we moeten gasmaskers gaan dragen. Ik hoor van Dissel dit al zeggen...
    Hahaha gasmaskers, we zitten hier niet in de Sovjet unie. Nee ik zeg laat maar komen die mutatie, maakt het nog een beetje spannend.
    Heavy

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Hahaha gasmaskers, we zitten hier niet in de Sovjet unie. Nee ik zeg laat maar komen die mutatie, maakt het nog een beetje spannend.
    Heb je de gewone al gehad en ben je toe aan een nieuwe uitdaging ja?