1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Aangenomen: motie om te testen zonder klachten zsm op te starten

    Wetende dat demissionair Rutte testen zonder klachten zelf zinloos vindt




    Kan iemand verduidelijken aub

  2. #2
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    PCR testen zorgen voor valse positieven, hoe meer gezonde mensen die niks mankeert je test hoe meer je de besmettingscijfers omhoog kan krikken

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    PCR testen zorgen voor false positieven, hoe meer gezonde mensen die niks mankeert je test hoe meer je de besmettingscijfers omhoog kan krikken
    Waarom zouden haast alle Nederlandse partijen dan de besmettingscijfers bewust omhoog willen doen gaan?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Jeeej kan ik ook eindelijk een staaf richting mijn hersenen krijgen mijn geluk kan niet op.

  5. #5
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    Waarom zouden haast alle Nederlandse partijen dan de besmettingscijfers bewust omhoog willen doen gaan?
    Zij doen dat om zogenaamd bovenop het virus te zitten.. Het resultaat is grotere besmettingscijfers door die PCR. En de cirkel is rond..

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    Waarom zouden haast alle Nederlandse partijen dan de besmettingscijfers bewust omhoog willen doen gaan?

    Hoe meer besmettingen hoe meer maatregelen en uitendelijk mee controle over de populatie. Welleens van de nieuwe wereld orde gehoord.
    Andere benamingen zijn: de great reset,het nieuwe normaal.
    Met andere worden we are screwed.




    Groet.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    het enige wat ik test is mn wifi.. dan maar minder vrijheden, geen probleem