1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    262
    15-01-2013

    Vaders, houden ze wel van hun kids?

    Wat ik me echt afvraag heh, waarom.zou je als vader je kinderen niet meer willen zien? Kunnen de mannen dat hier uitleggen? Voelen jullie geen liefde voor jullie kinderen?
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    La ilaha ila Allah.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Zij zijn geen mannen, die hun eigen bloed verwaarlozen

  4. #4
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door FatKha Bekijk reactie
    Wat ik me echt afvraag heh, waarom.zou je als vader je kinderen niet meer willen zien? Kunnen de mannen dat hier uitleggen? Voelen jullie geen liefde voor jullie kinderen?
    Alleen een Jood kan dat.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.896
    03-04-2007

    Is dit zo’n topic waar de vader zwart gemaakt wordt en de moeder vrijuit gaat of wat?

    Er zijn moeders die gewoon zo verrot zijn dat de vader geen kans maakt om zijn kinderen te zien hoor, en tegelijkertijd spelen ze goed het slachtoffer.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    262
    15-01-2013

    Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    Is dit zo’n topic waar de vader zwart gemaakt wordt en de moeder vrijuit gaat of wat?

    Er zijn moeders die gewoon zo verrot zijn dat de vader geen kans maakt om zijn kinderen te zien hoor, en tegelijkertijd spelen ze goed het slachtoffer.
    Absoluut niet ik vraag het me oprecht af omdat ik er alles aan doen dat m'n kids hem zien maar hij houdt het 1 a 2 keer vol en dan maanden lang niet. Als moeder kan ik me niet voorstellen mijn kinderen zolang niet te zien en tevens niet te weten of ze iets nodig hebben of niet
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    262
    15-01-2013

    Ben dus juist opzoek naar een excuus, wat zijn de beweegredenen
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.896
    03-04-2007

    Citaat Geplaatst door FatKha Bekijk reactie
    Ben dus juist opzoek naar een excuus, wat zijn de beweegredenen
    Niet elke man is dezelfde, mogelijke reden is dat hij niks met jou te maken wil hebben en ook de kinderen niet, of dat hij sowieso niks met kinderen niks heeft (ook niet zijn eigen) sommige mannen kunnen dat gewoon niet aan. En of dat hij gewoon niet 100 procent is, dus ook geen empathie heeft voor zijn kids, of dat de vrouw zo’n vies spelletje heeft gespeeld dat hij gewoon een afkeer heeft van de vrouw en alles erom heen. Sommige mannen denken gewoon zo verrot.

    Vaak is het gewoon omdat de vrouw gewoon gemeen is, en dat de man te trots is.

    Nogmaals niet iedereen is dezelfde

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    262
    15-01-2013

    Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    Niet elke man is dezelfde, mogelijke reden is dat hij niks met jou te maken wil hebben en ook de kinderen niet, of dat hij sowieso niks met kinderen niks heeft (ook niet zijn eigen) sommige mannen kunnen dat gewoon niet aan. En of dat hij gewoon niet 100 procent is, dus ook geen empathie heeft voor zijn kids, of dat de vrouw zo’n vies spelletje heeft gespeeld dat hij gewoon een afkeer heeft van de vrouw en alles erin heen. Sommige mannen denken gewoon zo verrot.

    Vaak is het gewoon omdat de vrouw gewoon gemeen is, en dat de man te trots is.

    Nogmaals niet iedereen is dezelfde
    Nou met mij ken ik meerdere vrouwen die echt hun best doen om de situatie te vergemakkelijken omwille van de kinderen. Maar sommige vaders lijken zo ontspoort dat ze gewoon geen kebda hebben ofzo. Hoeft echt niet aan de vrouw te liggen. Een normale moeder die in het belang van haar kids denkt, die stimuleert juist.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Achterlijk topic

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    262
    15-01-2013

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Achterlijk topic
    Omdat je ook zo een type bent zeker
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.896
    03-04-2007

    Citaat Geplaatst door FatKha Bekijk reactie
    Nou met mij ken ik meerdere vrouwen die echt hun best doen om de situatie te vergemakkelijken omwille van de kinderen. Maar sommige vaders lijken zo ontspoort dat ze gewoon geen kebda hebben ofzo. Hoeft echt niet aan de vrouw te liggen. Een normale moeder die in het belang van haar kids denkt, die stimuleert juist.
    Ja sommige mannen zijn ook ontspoort helemaal waar, maar zo zijn er ook vrouwen die ontspoort zijn. Daarom zei ik dat niet elke man dezelfde is.

    Ik vind dat een man zijn verantwoordelijkheid moet nemen tot het zekere (dood) hem treft.

    Wellicht schamen manen zich omdat ze hun kids niks kunnen geven! Vaak hebben ze gewoon niet de capaciteit ervoor om verantwoordelijkheid om te nemen mbt hun kinderen.

    Ik noemde een paar voorbeelden om de alternatieven uit te putten voor je.
    Ik heb een paar vrienden die echt niks doen om hun kinderen te zien, maar wel praten om het wel te doen, ik heb daar weinig respect voor, maar goed ieder zijn ding.

  13. #13
    Dragon

    Reacties
    12
    14-01-2021

    Moge Allah mij 4 dochters schenken en ze een voorbeeld in het goede doen zijn voor onze gemeenschap

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    262
    15-01-2013

    Citaat Geplaatst door Vivaldi Bekijk reactie
    Moge Allah mij 4 dochters schenken en ze een voorbeeld in het goede doen zijn voor onze gemeenschap
    Bedoel je dat je tegenwoordig beter dochters dan zonen kunt hebben? Ik denk dat het hebben van kinderen hetzij jongens of meisjes zoiezo een grote uitdaging is. Aan ons de taak om de zonen te leren hoe het wel moet
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door FatKha Bekijk reactie
    Omdat je ook zo een type bent zeker
    Je hebt te weinig liefde en aandacht gekregen van je pa en denkt nu dat alle mannen zo zijn

    Rare denkwijze