maanden zijn we verder, 2021 in gegaan met zoveel goeie voornemers. diploma gehaald, bezig met mijn ene laatste en rijbewijs in mijn zak, mooie auto voor de deur want hard werken pays off dus sowieso ben ik voor het beste gegaan.
gestop met mijn medicijnen die letterlijk mijn dood waren..ik dacht ik ga opnieuw beginnen!!
maar Allah swt had een ander plan voor mij depressief, verdrietig, gebroken, veel huilen, slecht slapen, angststoornis, mezelf weer snijden, veel emoties..zelfmoord neiging, woede aanvallen, eenzaamheid, anxiety..
ik kan een hele lijst opschrijven wat mij elke dag kapot maakt maar ondanks dat ik ga door..
ik moet door voor mama..voor de rest en voor mezelf. ik bid mijn gebeden, ik probeer mezelf groot te houden maar diep van binnen ben ik gebroken.
maar nee..ik laat deze lockdown noch corona mij nog zieker maken..
en toen kwam jij in mijn leven..je kwam op het juiste moment en ik kan op je bouwen en rekenen.
ik sta op.
ik veeg mijn tranen weg.
ik vecht tegen alles..
ík adem diep in en uit en glimlach.
¨ alles komt goed lieverd dat beloof ik je zegt hij met een glimlach
¨ en als het niet goed komt?¨ zeg ik onzeker.
¨ nee niet zo onzeker topper jij kan dit ¨ hij heeft gelijk.
ik kan dit ook aan.
zoveel shit over mij heen gekregen, zoveel pijn gedaan zelfs door degene die mij hier op deze dunya gezet heeft. teleurgesteld, vernederd door de mensen die ik zo lief had.
alles alleen moeten doen zonder hulp van mijn omgeving, toch heb ik mezelf gered en heb ik leren zwemmen.
ook dit keer laat ik mij niet kapot maken door niets of niemand enkel Allah swt heeft deze macht.



deel 1