1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    15
    28-10-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Je hebt echt verkeerde prioriteiten. Ik ben gewoon op zoek naar een zuinige auto dat goedkoop is in onderhoud. Niet of mijn auto lang genoeg is zodat vrouwen naar me kijken, ik heb daar geen compensatie middel voor nodig.
    Goede van jou zodra je auto gaat kopen, gaat sporten en gaat kleden zodat je aandacht krijgt van vrouwen dan ben je voor de rest van je leven naar de klote!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door asos Bekijk reactie
    Toyota Aygo heb je de Franse versie en de Japanse versie, je kan het herkennen aan de eerste cijfers van het chassisnummer of de motor Frans of Japans is.
    Voor de Japanse variant hoef je bijna nooit naar de garage, alleen voor apk natuurlijk. Japanse motoren zijn 10 keer beter dan de duitse en franse. Dat zeggen garages ook.

    Volkswagen polo heeft bijna altijd het probleem van de Egr-klep, maar ja als dat lampje brand kan je dat uit laten zetten voor 100 euro en dan hoef je hem niet te vervangen, ga je hem wel vervangen dan moet je ongeveer € 500 sparen om dat te laten vervangen.

    Vw Polo heb ik twee keer gehad, als een auto je met 20 km/u raakt aan een achterpunt dan draait de polo een paar rondjes en komt op de kop, is bekend ook bij experts. Maar hij is wel mooi en compact.

    Ik zou gaan voor een japanner, ik geef jou garantie dat je nauwelijks problemen krijgt motorisch
    Wat zijn de cijferige verschillen tussen de Franse en Japanse?
    Heavy

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door asos Bekijk reactie
    Goede van jou zodra je auto gaat kopen, gaat sporten en gaat kleden zodat je aandacht krijgt van vrouwen dan ben je voor de rest van je leven naar de klote!
    Ja joh vind dat ook onzeker gedrag, ik regel als het moet een vrouw rijdend op een fiets.
    Heavy

  4. #19
    Djengiz

    Reacties
    6.913
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Pfff ik dacht echt serieuze antwoorden te ontvangen, maar is teleurstellend dit.
    had jou toch al een advies gegeven?
    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    had jou toch al een advies gegeven?
    Ja soort van denk ik.
    Heavy

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    15
    28-10-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Wat zijn de cijferige verschillen tussen de Franse en Japanse?
    https://www.autohs.nl/blog/japanse-automerken

    Check link.

    Veel people zullen je prive benaderen dat ze wel wat voor je kunnen regelen, neem niets zolang je er niet 100% een goed gevoel bij hebt, anders word je geflasht.

  7. #22
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Hallo allemaal,

    Ik ben momenteel op zoek naar een zuinige auto dat goedkoop is in onderhoud. Wil er max 3300 voor uitgeven en het liefst kies ik voor een benzine en handgeschakeld. Diesel kan ook als daar een zuinige versie van beschikbaar is.

    Nou twijfel ik alleen welke merk het beste is. Enerzijds denk ik aan een volkswagen polo, daar heb ik goede ervaringen mee. Maar er wordt mij ook een Toyota aygo aangeraden of een ander klein zuinig auto.

    Ik vraag me of iemand hier ook zo een auto kenner is en weet wat voor auto ik het beste kan halen?
    polo is te wild voor je ...


    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  8. #23
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    had jou toch al een advies gegeven?
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door asos Bekijk reactie
    https://www.autohs.nl/blog/japanse-automerken

    Check link.

    Veel people zullen je prive benaderen dat ze wel wat voor je kunnen regelen, neem niets zolang je er niet 100% een goed gevoel bij hebt, anders word je geflasht.
    Ja sws, even checken thanks.
    Heavy

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Ja ik ben een vrouw, en geen autodeskundige. Sterker nog, ik weet helemaal niks .
    Ik heb wel eea uitgezocht voordat ik een vw polo kocht. Bij navraag is Toyota mij door 2 verschillende garage eigenaren afgeraden, omdat er snel mankementen zouden zijn.
    Het is de beste aankoop die ik tot nu toe gedaan heb. Zuinig, weinig onderhoud en niet duur. Verzekering valt volgens mij wel iets duurder uit, dan andere auto’s van soortgelijke waarde maar dat tientje extra vind ik dan niet erg.
    Wat voor polo heb je gekocht?
    Heavy

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Ja ik ben een vrouw, en geen autodeskundige. Sterker nog, ik weet helemaal niks .
    Ik heb wel eea uitgezocht voordat ik een vw polo kocht. Bij navraag is Toyota mij door 2 verschillende garage eigenaren afgeraden, omdat er snel mankementen zouden zijn.
    Het is de beste aankoop die ik tot nu toe gedaan heb. Zuinig, weinig onderhoud en niet duur. Verzekering valt volgens mij wel iets duurder uit, dan andere auto’s van soortgelijke waarde maar dat tientje extra vind ik dan niet erg.
    Zoals ik al zei,polo kopen vrouwen. Dus echt iets voor topicstarter.

    Ik heb een Mercedes.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    1.904
    03-04-2007

    Aygo is echt te klein of het nu een Peugeot Toyota of een Citroën aygo is, niet doen. Is ECHT te klein.
    Bij Aygos worden de cilinders en of drijfstangen krom is een kwaal bij deze auto’s.

    Volkswagen is goed, en inderdaad betrouwbaar, polo of Fox zijn prima auto’s als je van A naar B wilt. Kijk wel naar de NAP, bouwjaar hoe nieuwer hoe beter natuurlijk, maar als er een auto is waarvan het onderhoudshistorie beter is en iets ouder is, is ook goed. Neem een auto met een distributieketting ipv een riem Volkswagen heeft dat vaak, een ketting.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Zoals ik al zei,polo kopen vrouwen. Dus echt iets voor topicstarter.

    Ik heb een Mercedes.
    Onzeker kind.
    Heavy

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    Aygo is echt te klein of het nu een Peugeot Toyota of een Citroën aygo is, niet doen. Is ECHT te klein.
    Bij Aygos worden de cilinders en of drijfstangen krom is een kwaal bij deze auto’s.

    Volkswagen is goed, en inderdaad betrouwbaar, polo of Fox zijn prima auto’s als je van A naar B wilt. Kijk wel naar de NAP, bouwjaar hoe nieuwer hoe beter natuurlijk, maar als er een auto is waarvan het onderhoudshistorie beter is en iets ouder is, is ook goed. Neem een auto met een distributieketting ipv een riem Volkswagen heeft dat vaak, een ketting.
    Tot nu toe heb ik genoteerd:
    -Volkswagen polo of fox
    -Benzine km stand tussen 150 en 200
    -NAP dient aanwezig te zijn
    - distributie ketting in plaats van riem
    - goed onderhoudshistorie of later bouwjaar


    Probleem die ik heb is dat veel marktplaats auto's vaak import zijn. Dus weet niet of ik de stand met of zonder nap helemaal kan vertrouwen.
    Heavy

  15. #30
    Djengiz

    Reacties
    6.913
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Wil zelf een Opel halen. Wat vind je daarvan?
    opels zijn niet meer zo goed als vroeger doordat ze steeds overgenomen worden door andere landen..

    zo had eerst de amerkaanse bedrijf general motors overgenomen en daarna verkocht aan de fransen..

    toen die nog in duitse handen waren, waren ze nog van goede kwaliteit
    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==