1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    29
    01-09-2013

    Vraag aan iedereen

    Welke vrouw of man zorgt (voor haar of zijn partner)thuis voor het ontbijt? Verschil in weekend en doordeweekse dag?
    Ontbijten jullie samen of appart?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Interesseert me geen flikker wie eer wel of niet mee eeet !!!!!!


    Als wakker word wil ik eerst een bakker koffie
    En daarna douchen en aankleden en dan wil ik gewoon mn ontbijt klaar op tafel hebben staan !!!!!

  3. #3
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Salah-S Bekijk reactie
    Welke vrouw of man zorgt (voor haar of zijn partner)thuis voor het ontbijt? Verschil in weekend en doordeweekse dag?
    Ontbijten jullie samen of appart?
    Ik ben nog niet getrouwd maar zou wel samen ontbijten. Dat lijkt me toch iets gezelliger
    *Account niet meer in gebruik*

  4. #4
    Different

    Reacties
    105
    26-08-2020

    in het weekend maak ik uitgebreid ontbijt, doordeweeks zij.
    I know what they dont wanna tell you.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    726
    23-08-2020

    Dit soort dingen wil je toch juist voor elkaar doen. Whoever whenever, snap niet waarom mensen daar structurele verwachtingen over scheppen. Beiden ben je volwassen dus allebei maak je ontbijt of het nou samen is of de ene keer hij of zij.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    29
    01-09-2013

    Citaat Geplaatst door overthinkingg Bekijk reactie
    Dit soort dingen wil je toch juist voor elkaar doen. Whoever whenever, snap niet waarom mensen daar structurele verwachtingen over scheppen. Beiden ben je volwassen dus allebei maak je ontbijt of het nou samen is of de ene keer hij of zij.
    Ik vind dat zo hoort !

  7. #7
    Different

    Reacties
    105
    26-08-2020

    Citaat Geplaatst door overthinkingg Bekijk reactie
    Dit soort dingen wil je toch juist voor elkaar doen. Whoever whenever, snap niet waarom mensen daar structurele verwachtingen over scheppen. Beiden ben je volwassen dus allebei maak je ontbijt of het nou samen is of de ene keer hij of zij.
    you expect too much.
    I know what they dont wanna tell you.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door overthinkingg Bekijk reactie
    Dit soort dingen wil je toch juist voor elkaar doen. Whoever whenever, snap niet waarom mensen daar structurele verwachtingen over scheppen. Beiden ben je volwassen dus allebei maak je ontbijt of het nou samen is of de ene keer hij of zij.
    nee ik wil dat het klaar staat voor MIJ!!!! Voor mij is het geen verwachting scheppen voor mij is het gewoon een EIS!!!! Boos , verdrietig enz enz interesseer me niet mn ontbijt MOET klaar staan !!!!

    Samen samen samen samen !!!! Fuck samen !!!!! Beoaalde dingen zal ik MOETEN uitvoeren of ik nou wil of niet of ik nou boos ben of niet !!! En andersom heks het zelfde!!!!!!

    Ik trouw niet om ALLES samen te doen ...... iedder z’n taak !!!!!!

    Samen samen samen ???? Als ik alles samen moet doen dan doe ik het liever ALLEEN !!!!!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Ik chef van de keuken, mijn man moet geen eitje kunnen bakken aub. Maaktem lekker afhankelijk van mij en dan ziet ie mijn middelmatige kookkunsten be3da voor culinair aan.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Ik chef van de keuken, mijn man moet geen eitje kunnen bakken aub. Maaktem lekker afhankelijk van mij en dan ziet ie mijn middelmatige kookkunsten be3da voor culinair aan.
    ik kan beter koken dan een vrouw !!! Een man hoort nooot npooot afhankelijk te zijn !!!!!! als
    Kan ik beter koken mn ontbijt mket klaar staan

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ik kan beter koken dan een vrouw !!! Een man hoort nooot npooot afhankelijk te zijn !!!!!! als
    Kan ik beter koken mn ontbijt mket klaar staan
    Heppet over mijn man. Heb geen concurrent in de keuken nodig. Keuken, huishouden etc, is MIJN vakgebied. Daar zwaai ik met de scepter en daarmee basta. Ik concurreer hem ook niet in zijn carriere want hij mag voor mij werken en zal zijb centjes bewonderen. Dan mag hij mijn schone vloer en lekkere tagine bewonderen. Echte liefde.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Heppet over mijn man. Heb geen concurrent in de keuken nodig. Keuken, huishouden etc, is MIJN vakgebied. Daar zwaai ik met de scepter en daarmee basta. Ik concurreer hem ook niet in zijn carriere want hij mag voor mij werken en zal zijb centjes bewonderen. Dan mag hij mijn schone vloer en lekkere tagine bewonderen. Echte liefde.
    een man vind geen RUST bij een vrouw door alles samen te doen!!!! In het dagelijkse leven zijn de meerderheid van de mannen slaven waar ze alles samen MOETEN doen ... juist thuis WILT/MOET hij z’n rust kunnen vinden ... en die rust vind hij echt niet door alles samen te doen !!!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    een man vind geen RUST bij een vrouw door alles samen te doen!!!! In het dagelijkse leven zijn de meerderheid van de mannen slaven waar ze alles samen MOETEN doen ... juist thuis WILT/MOET hij z’n rust kunnen vinden ... en die rust vind hij echt niet door alles samen te doen !!!
    Ik heb alles behalve samen gezegd. Hij zijn taak, ik mijn taak. En dan is er een middle ground voor het samenzijn.

    JIJ wil concurreren met je vrouw en mengen in haar zone met je "ik kook beter". Ik zie jou wel samen aardappels schillen met je vrouw eerlijk gezegd.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Ik heb alles behalve samen gezegd. Hij zijn taak, ik mijn taak. En dan is er een middle ground voor het samenzijn.

    JIJ wil concurreren met je vrouw en mengen in haar zone met je "ik kook beter". Ik zie jou wel samen aardappels schillen met je vrouw eerlijk gezegd.
    nee je begreep me verkeerd ... ik kook beter en kan een huishouden beter runnen dan haar maar meng me er niet in ... daarom zei ik ook ik wil dat mn ontbijt klaar staat !!!!


    Maar ze moet goed begrijpen dat ik zonder haar niks te kort kom !!!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    nee je begreep me verkeerd ... ik kook beter en kan een huishouden beter runnen dan haar maar meng me er niet in ... daarom zei ik ook ik wil dat mn ontbijt klaar staat !!!!


    Maar ze moet goed begrijpen dat ik zonder haar niks te kort kom !!!
    Jij bent het type man dat geen ruimte laat voor welwillendheid.