1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    267
    25-05-2020

    Wie van jullie ging naar festivals?

    ..

  2. #2
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Not me. Jij?
    *Account niet meer in gebruik*

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    267
    25-05-2020

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Not me. Jij?
    Nee.
    Mensen die naar festivals gaan zijn ook van die rare verkaaste types.

  4. #4
    80 gebruikers

    Reacties
    632
    18-03-2012

    verleden tijd

  5. #5
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Rituals Bekijk reactie
    Nee.
    Mensen die naar festivals gaan zijn ook van die rare verkaaste types.
    Je hoeft niet verkaast te zijn om een festival bij te wonen. Het heeft eerder te maken met karakter en hoe je in het leven staat. Sommige mensen houden van uitgaan en sociaal doen. Denk maar aan een club bezoeken of een festival dan heb je mensen zoals ik die af en toe met mensen willen optrekken maar dan op een andere manier omdat ik niet van sociaal doen hou en drukte. Kleine groep mensen en lekker dineren, bioscoop etc. Ben geen uitgaanstype.
    *Account niet meer in gebruik*

  6. #6
    mvc super lid

    Reacties
    902
    15-05-2008

    Ik ging altijd met mijn gabbers gabberen op de gabberaarsconfentie voor gabbers
    .,.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    232
    04-05-2016

    ik ging alleen naar de tittybars soms drankje doen gezellig met de meiden

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Je hoeft niet verkaast te zijn om een festival bij te wonen. Het heeft eerder te maken met karakter en hoe je in het leven staat. Sommige mensen houden van uitgaan en sociaal doen. Denk maar aan een club bezoeken of een festival dan heb je mensen zoals ik die af en toe met mensen willen optrekken maar dan op een andere manier omdat ik niet van sociaal doen hou en drukte. Kleine groep mensen en lekker dineren, bioscoop etc. Ben geen uitgaanstype.
    een club bezoeken is niet om sociaal te zijn .... maar om vrouwen op te pikken ..... en voor vrouwen is het om een ego boost te krijgen van alle hitsige mannen die achter haar aan zitten ... want in een club krijgt elke vrouw wel aandacht .....

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    267
    25-05-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    een club bezoeken is niet om sociaal te zijn .... maar om vrouwen op te pikken ..... en voor vrouwen is het om een ego boost te krijgen van alle hitsige mannen die achter haar aan zitten ... want in een club krijgt elke vrouw wel aandacht .....
    Ik ga stuk.. ahhahahaha hitsige mannen

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Rituals Bekijk reactie
    Ik ga stuk.. ahhahahaha hitsige mannen
    ja toch !!! Zal je als man naar een club gaan waar er weing tot geen vrowien zijn ???? Met de zelfde ambiance als een club waar wel veel vrouen zijn dus meer kansen zijn ???!

    Dus gaat het om de club of om de hoeveelheid vrouwen dat aanwezig zijn ??

    En als man zijnde ga je niet naar een club om de geweldige karakter van een potentiƫle vrouw te leren kennen. ..... want als dat zo zou zijn dan zou je eerder naar een boekenclub gaan overdag waar je in alle rust een vrouw kunt leren kennen ..