1. #16
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    70 jaar ?

    Weet je dit zeker?

    Ik heb zulke bomen gezien in Tamensort nabij Marakesh ... immense grote gewoon. En die waren niet zo oud.
    Hij was mijn grote dombo broer

    ben je zeker??



  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    151
    10-09-2013

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    Geef niks, gewoon boycotten. Er zijn alternatieve merken
    Maar waarom oproepen tot boycotten? Als er alternatieve merken zijn dan sta je vrij als consument die te kopen als ze goedkoper zijn. Je kunt aan de gang blijven met boycotten, elke dag zijn er prijsstijgingen in een maatschappij.

  3. #18
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door morco2002 Bekijk reactie
    Maar waarom oproepen tot boycotten? Als er alternatieve merken zijn dan sta je vrij als consument die te kopen als ze goedkoper zijn. Je kunt aan de gang blijven met boycotten, elke dag zijn er prijsstijgingen in een maatschappij.
    Klopt.
    Vrij om andere merken te kopen. Dat gaat gebeuren.

    De enige boycot waar ik tegen was, was die tegen zuivel. Dit omdat de gewone boer daardoor in de problemen was gekomen, die geld leende om koeien te kopen en te onderhouden.

  4. #19
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    Klopt.
    Vrij om andere merken te kopen. Dat gaat gebeuren.

    De enige boycot waar ik tegen was, was die tegen zuivel. Dit omdat de gewone boer daardoor in de problemen was gekomen, die geld leende om koeien te kopen en te onderhouden.
    Voel je me snurken

    Je slaagt volledig naast de bal

    De boer is juist alles!!


    Tyfus op met je Fiat systeem!!!
    Yups right!!!


    had je niet verwacht!!

    Jij lacht ze uit en ik bescherm ze!!

    Uit een soort respect gaan ik je nog een tip geven!

  5. #20
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Voel je me snurken

    Je slaagt volledig naast de bal

    De boer is juist alles!!


    Tyfus op met je Fiat systeem!!!
    Yups right!!!


    had je niet verwacht!!

    Jij lacht ze uit en ik bescherm ze!!

    Uit een soort respect gaan ik je nog een tip geven!
    https://youtu.be/1cuu0I7oZWU

  6. #21
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    Je hebt geen flauw idee met wie je te maken hebt
    Love ya back

    zet je posities scherp


  7. #22
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door morco2002 Bekijk reactie
    Ik lees het al, met dergelijke economische ideeën zal het helemaal goedkomen met Marokko en de Marokkaanse consument. Ten eerste olijfolie is veel duurder dan oliën zoals zonnebloemolie. Is niet voor niets dat de gemiddelde Marokkaan zonnebloemolie gebruikt. Daarbij olijfolie is steeds meer een schaars goed in de wereld. Olijfolie is alleen maar duurder geworden de laatste jaren door
    de mislukte oogsten en stijgende vraag in de wereld. Daarbij productie opvoeren van olijfolie doe je niet zomaar even, duurt ongeveer 70 jaar voordat een boom genoeg olijven produceert. Of te wel, als je stopt met oliën in te voeren en overgaat op olijfolie zal de toch al dure olijfolie de prijs daarvan explosief stijgen. Kijken hoe de Marokkaanse consument dan reageert. Als de prijsstijging van Lesieur echt verschrikkelijk is kun je beter als volk vragen of er tijdelijk een subsidie ingevoerd kan worden vanwege de zware economische omstandigheden door corona. In plaats van een bedrijf te boycotten waardoor mensen hun banen kunnen verliezen. En waardoor toekomstige buitenlandse bedrijven Marokko mijden omdat het een land is waar je beter niet in kunt investeren vanwege dit soort domme boycot acties op social media.
    70 jaar

    Maak er gelijk een millenium van o thenna.

    Een olijfboom is binnen 3 jaar volgroeid, sommige bomen zijn zelfs binnen die 3 jaar al oogstbaar.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  8. #23
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    70 jaar

    Maak er gelijk een millenium van o thenna.

    Een olijfboom is binnen 3 jaar volgroeid, sommige bomen zijn zelfs binnen die 3 jaar al oogstbaar.
    Respect je ouderen a Oushen!!

    je weet perfect welke hoek ik kom

    Soms die hebben tijd nodig


    stap per stapp
    Riddle riddle

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    Wederom een goed voorbeeld hoe groot de invloed van Frankrijk is Marokko. Frankrijk owns Marokko. Hate it or love it. Eerst erkennen en dan het probleem oplossen. Maar de meeste hier zijn nog geen eens bij erkennen van het probleem.
    Ook al erken je probleem je moet echte mannen hebben die het kunnen veranderen inplaats als een bangerik vanuit europa schelden en blaffen zehma doen alsof je een koning bent hier in europa omdat ze zo rechtvaardig .Vertel mij ook alweer wie de koning van marokko in zijn tuk .Nou ga knielen voor de europeaan die er voor gezorgd heeft dat jij uit je eigen land moest vluchten om te kunnen eten dank je wel rechtvaardige oprechte europa .
    Als je besluit om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Let wel dat de duivel beslist wanneer de dans stopt en niet jij

  10. #25
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Je hebt geen flauw idee met wie je te maken hebt
    Love ya back

    zet je posities scherp

    ik geloof best dat je een aandoening hebt

  11. #26
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    70 jaar

    Maak er gelijk een millenium van o thenna.

    Een olijfboom is binnen 3 jaar volgroeid, sommige bomen zijn zelfs binnen die 3 jaar al oogstbaar.
    vond het al raar. Kreeg dit ook net te horen die deze bomen heeft in de familie

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Niks van arabische nachtmerrie geleerd in egypte libie syrie ze hebben altijd wel een vervanger voor iedere dictator die is gevallen en de franse invloed moet je tot de wortel uitroeien. Je schaft de slaventaal af in marokko en minderd de franse bedrijven in het land en iedereen moet belasting betalen.Never going to happen
    Als je besluit om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Let wel dat de duivel beslist wanneer de dans stopt en niet jij

  13. #28
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Niks van arabische nachtmerrie geleerd in egypte libie syrie ze hebben altijd wel een vervanger voor iedere dictator die is gevallen en de franse invloed moet je tot de wortel uitroeien. Je schaft de slaventaal af in marokko en minderd de franse bedrijven in het land en iedereen moet belasting betalen.Never going to happen
    je praat teveel

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    je praat teveel
    branus wil je weer aandacht is toch wel een goede deal dat jij hier in europa bent
    Als je besluit om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Let wel dat de duivel beslist wanneer de dans stopt en niet jij

  15. #30
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    branus wil je weer aandacht is toch wel een goede deal dat jij hier in europa bent
    Je jankt teveel. Je moet meer doen.

    Make a move