1. #106
    MVC Lid

    Reacties
    125
    03-03-2021

    Luister mannen, een vrouw die maagd is biedt totaal geen zekerheid voor een goede relatie of een goed huwelijk. Een vrouw niet accepteren puur enkel op haar maagdelijkheid zegt meer over de man dan over de vrouw. Wat ik wel vind is dat je als man of vrouw je persoonlijke voorkeuren mag hebben en als maagdelijkheid hieronder valt: prima. Maar ga niet op het internet lopen zeuren dat je vervolgens niemand meer kan vinden, omdat je kennelijk wilt blijven hangen in ouderwetse tradities die in geen enkele opzichte perspectief of een voordeel in het leven zullen opleveren.

    Vroeger was alles beter zegt men soms? Dan zeg ik, ja klopt want toen hadden ze geen drempels!! Maaaaaaaaaaaaar wel kuilen!

  2. #107
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Wat jullie van mij vinden en ondanks dat sommige hier dit belachelijk maken, blijf ik geloven in liefde van een leuke maagdelijke vrouw! !
    Sterker door Strijd

  3. #108
    MVC Lid

    Reacties
    6
    08-03-2021

    Salam moealeekoem
    Elke persoon die op deze aardbodems loopt is een zonde pleger . Het gaat erom dat ze oprecht berouw toont . En dat geldt ook voor de meeste mannen . Moge Allah de gene vergeven die oprecht berouw tonen

  4. #109
    MVC Lid

    Reacties
    3
    19-03-2017

    Ik kan deze topic vrijwel niet serieus nemen. Als ik jouw berichtjes met de Franse slag lees is het volgende m’n reactie daarop. Maagd z’n heeft niets te maken met traditie maar met hoe sterk jouw Deen is en in hoeverre jij angst hebt voor Allah swt. Hierbij wordt geen onderscheid gemaakt tussen man en vrouw. Dus als je als man geen maagd bent ga dan niet lopen eisen dat je vrouw maagd moet z’n. Ga berouw tonen en Allah vragen om vergeving in plaats van hypocriet gedrag vertonen. En de argumentatie dat vrouwen dat niet opeisen is heel zwak en is gebaseerd op jouw referentiekader. Je leeft in een illusie waar jij als man je volledig onttrekt aan de regels die opgesteld zijn door Allah swt. Je kan hoog of laag spelen maar de spelregels rondom seksualiteit buiten het huwelijk z’n voor een man niet anders als voor een vrouw. Seksualiteit buiten het huwelijk is niet toegestaan voor vrouwen en mannen! Tot slot geldt : Een goede vrouw is voor een goede man. Ladies geef jezelf zeker niet weg en bescherm jezelf en bewaar jezelf omwille van Allah swt en je geduld zal beloond worden. En kerels die hoogmoed hebben en denken dat zij geen maagd hoeven te zijn, blijf jezelf vooral voorliegen met hulp van de shitan.

  5. #110
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Bloemetjje Bekijk reactie
    Ik kan deze topic vrijwel niet serieus nemen. Als ik jouw berichtjes met de Franse slag lees is het volgende m’n reactie daarop. Maagd z’n heeft niets te maken met traditie maar met hoe sterk jouw Deen is en in hoeverre jij angst hebt voor Allah swt. Hierbij wordt geen onderscheid gemaakt tussen man en vrouw. Dus als je als man geen maagd bent ga dan niet lopen eisen dat je vrouw maagd moet z’n. Ga berouw tonen en Allah vragen om vergeving in plaats van hypocriet gedrag vertonen. En de argumentatie dat vrouwen dat niet opeisen is heel zwak en is gebaseerd op jouw referentiekader. Je leeft in een illusie waar jij als man je volledig onttrekt aan de regels die opgesteld zijn door Allah swt. Je kan hoog of laag spelen maar de spelregels rondom seksualiteit buiten het huwelijk z’n voor een man niet anders als voor een vrouw. Seksualiteit buiten het huwelijk is niet toegestaan voor vrouwen en mannen! Tot slot geldt : Een goede vrouw is voor een goede man. Ladies geef jezelf zeker niet weg en bescherm jezelf en bewaar jezelf omwille van Allah swt en je geduld zal beloond worden. En kerels die hoogmoed hebben en denken dat zij geen maagd hoeven te zijn, blijf jezelf vooral voorliegen met hulp van de shitan.
    Ik krijg echt echt echt de kriebels van mensn die zeggen dat als je zelf GEEN maagd bent dat je geen maagd mag eisen !!!!

    Vind dit gewoon ENG!!! Echt waar ZEER ENG!!!!

    Ik zal je zeggen hoe ik er in sta !!!!!


    Stel dr is een vrouw ze prostituée geweest !!! Heeft 10.000 mannen gehad !!!! Gebruikt drugs !!!! En gaat elke week vreemd ......


    Ik vind dat zij het RECHT heeft om een maagd te eisen !!!!!!! Of ze die zal vinden is nog maar de vraag !!!! B

    Maar het is haar lichaam haar geest haar leven ... en als zij een maagd wilt dan is dat haar RECHT !!!!!!!!!!


    De keuze ligt bij de MAAGD om voor zo een vrouw te gaan !!!!!!


    En andersom om ook !!!!!!

    Een man kan doen wat hij wilt en als hij een maagd wilt ???? LAAT HEM !!!!!! Al is hij zelf geen maagd !!!!!!


    Vind het gewoon ENG!!! Dat de toekomstige keuzes van een mens af hangt van zijn of haar verleden !!!!!

  6. #111
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Jullie doen alsnog mannen en vrouwen het zelfde zijn !!!!

    Ik zal een een hele simpele voorbeeld geven !!!!

    Stel een vrouw heeft een man die er best goed uit ziet en veel aandacht krijgt !!!! Het zal een vrouw af en toe jarloers maken maar heb wind haar op dat het haar man is !!!!! Ze krijt daar een kick van !!!!


    Een brein van een man werkt anders ... als hij een vrouw heeft die er zeer goed uit ziet dan is hij blij maar het doet hem PIJN dat ze veel aandacht krijgt !!!!!

    De brein van een vrouw kan MAKKELIJK leven met een man die geen maagd is ... maar de brein van de man NIET!!!!


    We zijn verschillende wezens !!!!!

    Tuurlijk kan je als vrouw zeggen dat dat hypocriet is !!!!! Klopt dat is het ook !!!!!

    Maar dat neemt niet weg dat zowel man en vrouw het RECHT hebben om voor zich ZELF te bepalen met wie ze hun toekomst willen delen !!!! ONGEACHT ... zijn of haar verleden !!!!!!


    Moet een dikke man maar genoegen nemen met een dikke vrouw als hij bv een fitte vrouw kan vinden ???!! Als er een Duits vrouw op deze aarde rondloopt die hem zal ACCOWTEREN !!!!! Moeten wij dan allemaal zeggen neee neee neee neee je bent zelf VET dus je hebt geen RECHT om een FITTE vrouw te EISEN !!!!!


    Ik vind dit ENG

  7. #112
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Jammer dat mensen hier het mij gewoon niet gunnen.

    Wat ik wil is simpel. Gewoon een maagd vrouw met wie ik kinderen kan krijgen. Verder wil ik absoluut geen gekke dingen met mijn vrouw doen op lichamelijk (seksueel) gebied.
    De seksualiteit tussen mij en mijn vrouw moet slechts tot zwangerschap leiden. Ik wil absoluut geen sodomie toestanden in mijn slaapkamer. Als je zulke dingen wel met je vrouw doet, dan heb je geen respect voor haar en jezelf.
    Daarom past bij mij een maagd die kneedbaar is en geen rare dingen gewend is.
    Sterker door Strijd

  8. #113
    /\

    Reacties
    278
    01-09-2018

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Jammer dat mensen hier het mij gewoon niet gunnen.

    Wat ik wil is simpel. Gewoon een maagd vrouw met wie ik kinderen kan krijgen. Verder wil ik absoluut geen gekke dingen met mijn vrouw doen op lichamelijk (seksueel) gebied.
    De seksualiteit tussen mij en mijn vrouw moet slechts tot zwangerschap leiden. Ik wil absoluut geen sodomie toestanden in mijn slaapkamer. Als je zulke dingen wel met je vrouw doet, dan heb je geen respect voor haar en jezelf.
    Daarom past bij mij een maagd die kneedbaar is en geen rare dingen gewend is.
    Jij bent gewoon gek niets anders. Met je in functie van voortplanting en kneedbaar. Hhh, ga fietsen man.
    Of je bent gewoon nog een maagd en/of nog nooit een vrouw in de ogen gekeken, laat staan een gesprek gevoerd.

  9. #114
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Drow Bekijk reactie
    Jij bent gewoon gek niets anders. Met je in functie van voortplanting en kneedbaar. Hhh, ga fietsen man.
    Of je bent gewoon nog een maagd en/of nog nooit een vrouw in de ogen gekeken, laat staan een gesprek gevoerd.
    Wat heb ik geks gezegd? Wat heb ik verkeerd en geks gezegd om deze reactie te verdienen?
    Alleen dat ik een maagd wil met wie ik me wil voortplanten en een gelukkig leven wil leiden, zonder onzin?

    Als jij tegen voortplanting ben, dan ben je voor het bedrijven van sodomie.
    Sterker door Strijd

  10. #115
    MVC Lid

    Reacties
    33
    09-05-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Met een vrouw die gefaald heeft in het huwelijk? Die weggelopen is van haar man en kinderen? Nee! Ik zou tegen haar zeggen, ga terug naar je man!

    Nee. Ik weet wat ik wil! Een maagd vrouw!
    Je hebt iets teveel gesnoven

  11. #116
    MVC Lid

    Reacties
    354
    26-03-2019

    .
    Voor zowel man als vrouw is zina plegen een aanslag op hun eigen eer.
    De eer van de vrouw is voor zichzelf en voor haar succes in de hiernamaals. En vertegenwoordigd niemands anders eer, dus wij moeten zogenaamd hard werken om te compenseren voor de eerloze mensen in de omgeving?.
    Voor zowel man als vrouw is het een schaamteloze en nog eens slechte zaak, wat veel consequenties met zich meebrengt in al akhira.
    De man, de leider van de gemeenschap, de leider van de gezin als hij zich gedraagt als een hond verliest ie zijn waarde.

    Dit is het laatste wat ik ga zeggen.

  12. #117
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    SDS

    Een man die geen maagd meer is niet hetzelfde als een vrouw dat geen maagd meer is (op deze wereld).

    Ontmaagde man: heeft grote zonde gepleegd.
    Ontmaagde vrouw: heeft grote zonde gepleegd EN haarzelf en haar familie onteerd.

    Desondanks ben ik persoonlijk van mening dat ik het niet per definitie uitsluit.
    Beide moeten maagd zijn tot huwelijk. Zo staat het geschreven. Dus vanuit religieus perspectief, moeten beide maagd blijven en beide bevinden zich in overtreding als ze het niet doen.

    Maar vanuit ene cultureel perspectief, wordt het de vrouw toch meer kwalijk genomen, dan de man.
    Man komt er makkelijker mee weg, want hij heeft geen maagdenvlies. Bij een vrouw laat ontmaagding flinke sporen achter, bij een man minder.
    Sterker door Strijd

  13. #118
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door LocoContigo Bekijk reactie
    Je hebt iets teveel gesnoven
    Dus als een man praat over maagdelijkheid en dit belangrijk vindt, dan praat je zo tegen hem? Je hebt hier mannen die zeggen, dat zina etc goed is. Ik zie jullie niet zulke mannen aanvallen, alleen mij enkel omdat ik me in het voordeel van maagden heb uitgesproken.
    Dus dit wat jij nu schrijft, zegt meer over jou, dan over mij.
    Sterker door Strijd

  14. #119
    je m'en fous

    Reacties
    340
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Mijn obsessie met vrouwelijke maagdelijkheid lijkt niet op te houden.

    Dit heeft zeer waarschijnlijk te maken met mijn angst, dat het aantal vrouwen dat maagd is, steeds minder wordt.

    Maagdelijkheid wordt helaas steeds minder gewaardeerd in deze samenleving. Ook merk ik dat mannen tegenwoordig hier steeds minder op letten bij vrouwen.
    Dit vind ik zorgelijk, dat het hedendaagse mannen steeds minder kan schelen, of vrouwen wel of niet maagd blijven voor het huwelijk.

    Ik wil liever met een maagd meisje trouwen. Het huwelijk moet vind ik een goed begin hebben. Voor mij is dit erg belangrijk.
    Het idee dat mijn vrouw met andere mannen naar bed geweest is, zou ik niet kunnen verdragen. Het zou me kapot maken.

    Het is niet de bedoeling om alle ontmaagde vrouwen over 1 kam te scheren. Nee! Ik schrijf dit niet om te oordelen en te veroordelen.

    Maar ik vind het gewoon mooi als een vrouw zich bewaart voor haar man. Dat vind ik iets heel moois.
    Als een vrouw zich bewaart voor haar toekomstige man is dat inderdaad iets heel moois. En hedendaags voor beiden geslachten zeldzaam lijkt het wel

    Intimiteit tussen man en vrouw is niet alleen voor voortplanting hierin verschillen wij van mening. Succes broer met je zoektocht

  15. #120
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door marhoum Bekijk reactie
    Als een vrouw zich bewaart voor haar toekomstige man is dat inderdaad iets heel moois. En hedendaags voor beiden geslachten zeldzaam lijkt het wel

    Intimiteit tussen man en vrouw is niet alleen voor voortplanting hierin verschillen wij van mening. Succes broer met je zoektocht
    Dank je wel voor je menselijke reactie. Kijk jij gunt het me tenminste. Andere mensen hier reageren nogal vreemd op mijn standpunt aangaande maagdelijkheid. Ik word zelfs voor gek verklaard en dat ik zou snuiven. En dit alleen omdat ik een maagd vrouw verkiest? Volgens mij hebben deze mensen bepaalde problemen en reageren ze het af op mij. Ik denk dat ze op onverstandige en verkeerde manier in aanraking gekomen zijn met seksualiteit, waardoor ze psychologische problemen ontwikkeld hebben. Vandaar hun onvriendelijke reacties jegens mij.
    Sterker door Strijd