1. #61
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Oké. Baraka Allaahoe feek voor het beantwoorden.
    Wa fieki Baraka Allah.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  2. #62
    /\

    Reacties
    278
    01-09-2018

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Mijn obsessie met vrouwelijke maagdelijkheid lijkt niet op te houden.

    Dit heeft zeer waarschijnlijk te maken met mijn angst, dat het aantal vrouwen dat maagd is, steeds minder wordt.

    Maagdelijkheid wordt helaas steeds minder gewaardeerd in deze samenleving. Ook merk ik dat mannen tegenwoordig hier steeds minder op letten bij vrouwen.
    Dit vind ik zorgelijk, dat het hedendaagse mannen steeds minder kan schelen, of vrouwen wel of niet maagd blijven voor het huwelijk.

    Ik wil liever met een maagd meisje trouwen. Het huwelijk moet vind ik een goed begin hebben. Voor mij is dit erg belangrijk.
    Het idee dat mijn vrouw met andere mannen naar bed geweest is, zou ik niet kunnen verdragen. Het zou me kapot maken.

    Het is niet de bedoeling om alle ontmaagde vrouwen over 1 kam te scheren. Nee! Ik schrijf dit niet om te oordelen en te veroordelen.

    Maar ik vind het gewoon mooi als een vrouw zich bewaart voor haar man. Dat vind ik iets heel moois.
    Hhh, die obsessie voor maagdelijkheid steeds weer.
    Jij gaat het moeilijk hebben jongen.

  3. #63
    /\

    Reacties
    278
    01-09-2018

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Je kan het zo bezien. Een blikje cola uit de koelkast die nog gesloten is, of een blikje cola die al dagen open is? Welke zou jij nemen?
    Heerlijk die snackbar vergelijkingen van je. Ewa, shoarma boer, hoeveel durums heb je vandaag voor je baasje gedraaid?

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Drow Bekijk reactie
    Hhh, die obsessie voor maagdelijkheid steeds weer.
    Jij gaat het moeilijk hebben jongen.
    Nee. Jullie die naar bed gaan met immorele vrouwe, gaan het moeilijk krijgen.

    Daar hangt een duur prijskaartje aan vast. Denk je echt dat je zomaar met sletten naar bed kunt gaan, zonder er een prijs voor te betalen?

    De prijs die je betaalt voor het naar bed gaan met een slet is duur:
    - je verliest je eer, je mannelijkheid, je kracht
    - je verliest geld
    - je krijgt problemen met haar bitchboys die je problemen bezorgen

    Je hebt niets aan perversiteiten. De nadelen overwegen niet het zogenaamde 'voordeel'.

    Dus niet ik zal het moeilijk krijgen, maar juist jullie mannen en vrouwen die losbandig, pervers zijn! !
    Sterker door Strijd

  5. #65
    Verbannen

    Reacties
    363
    26-10-2020

    Je kan beter een vrouw hebben die ervaring heeft

  6. #66
    Verbannen

    Reacties
    363
    26-10-2020

    Die weet hoe je een man moet pleasen

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Berkani38 Bekijk reactie
    Die weet hoe je een man moet pleasen
    oké dus ANDERE mannen moeten jou toekomstige vrouw TRAINEN .... zodat ze jou later kan pleasen????


    Wollah wanneer je denkt dat het niet erger kan ... nu ik deze reactie heb gelezen van jou verklaar ik de hedendaagse man als een WIJF!!!

    Maar treur niet de is ook nog een andere manier !!!!

    Ooit aan gedacht dat je een maagd zelf kunt TRAINEN.... zodat ze precies doet wat je lekker vind ????

    Maarja doe voor al wat je wilt !!!! In jou leven mket een vrouw eerst ander mand ballen LIKKEN .... zodat ze alvast wat ervaring heeft

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    848
    25-06-2020

    eerst wilde ik per sé een maagd
    nu denk ik daar een beetje anders over
    een niet-maagd die tauwbah heeft verricht en praktiserend is verdient ook een eerlijke kans

  9. #69
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Berkani38 Bekijk reactie
    Je kan beter een vrouw hebben die ervaring heeft
    Citaat Geplaatst door Berkani38 Bekijk reactie
    Die weet hoe je een man moet pleasen
    Moge Allaah ons behoeden voor dit soort mannen. Ameen. Walgelijk. Je hebt zo te lezen ook geen tot weinig eer.
    *Account niet meer in gebruik*

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Moge Allaah ons behoeden voor dit soort mannen. Ameen. Walgelijk. Je hebt zo te lezen ook geen tot weinig eer.
    je zou als vrouw je zelf maar bewaard hebben !!! En met zo een man eidnigen

  11. #71
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    je zou als vrouw je zelf maar bewaard hebben !!! En met zo een man eidnigen
    Dar gebeurt niet als de vrouw verstandig is en dit soort dingen uit zijn mond hoort. Vrouwen met eer vermijden dat soort mannen.
    *Account niet meer in gebruik*

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Dar gebeurt niet als de vrouw verstandig is en dit soort dingen uit zijn mond hoort. Vrouwen met eer vermijden dat soort mannen.
    sorry hoor ... je hoeft het niet uit z’n mond te horen ... lopen genoeg mannen die een maagd NIET speciaal vinden en het niet erg vinden als je 100000 mannnen hebt verslonden ... daar sta je dan als vrouw die zich zelf bewaard heeft ...

    Ik vind een maagd super speciaal die verdien lid geen man die ook genoegen zou nemen met een afgelikte boterham

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Een vrouw die maagd is, zou toch blij moeten worden, wanneer ze hoort, dat een man zegt dat hij daarop valt?

    Toch? Dat zou je toch als maagd vrouw leuk moeten vinden, als iemand zegt dat hij valt op wat jij bent?
    Sterker door Strijd

  14. #74
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Een vrouw die maagd is, zou toch blij moeten worden, wanneer ze hoort, dat een man zegt dat hij daarop valt?

    Toch? Dat zou je toch als maagd vrouw leuk moeten vinden, als iemand zegt dat hij valt op wat jij bent?
    Nee, want een vrouw bestaat niet alleen uit kuisheid/maagdelijkheid. Ze heeft liever dat je op haar valt om wie ze is en waar ze voor staat. En een onderdeel hiervan is dat ze Allaah gehoorzaamd als het aankomt op kuisheid bewaren.
    *Account niet meer in gebruik*

  15. #75
    Verbannen

    Reacties
    363
    26-10-2020

    Maagdheid kan je ruiken bij een vrouw