1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    2.244
    06-11-2003

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Bij mij is nog nooit opgekomen om naar een gescheiden vrouw te zoeken? Sorry maar ik kom zulke niet tegen..
    Ook wil ik dat niet...
    Nee, weet je waarom je het niet wilt? Omdat je jouw lusten en de begeerte naar een 'maagd' vrouw, boven ieder redelijk denkend vermogen van je gaat staan.

    Best wel oppervlakkig hoor.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    354
    26-03-2019

    .
    Voor een man? Nooit.
    Alles wat jij opoffert, elke gevecht die je aangaat en alles waar je afstand van houdt is enkel voor Allah.
    Moge Allah je voorzien van een goede vrouw. Heb vertrouwen.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door muslimrose Bekijk reactie
    Nee, weet je waarom je het niet wilt? Omdat je jouw lusten en de begeerte naar een 'maagd' vrouw, boven ieder redelijk denkend vermogen van je gaan staan.

    Best wel oppervlakkig hoor.
    Ik ben niet oud of zo om naar gescheiden vrouwen te kijken.. Stel dat ik wat ouder was, dan nog, is niet mijn ding..

    En nee.. Ik wil geen maagd voor lusten.. Maar ik zie het als een goede basis voor een eeuwige liefdes relatie!
    Sterker door Strijd

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Ik heb recht op liefde! Ik sta in mijn recht om liefde bij een leuke vrouw te zoeken! Een leuke kokende maagd vrouw zou mijn leven veranderen!
    Sterker door Strijd

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    2.244
    06-11-2003

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ik ben niet oud of zo om naar gescheiden vrouwen te kijken.. Stel dat ik wat ouder was, dan nog, is niet mijn ding..

    En nee.. Ik wil geen maagd voor lusten.. Maar ik zie het als een goede basis voor een eeuwige liefdes relatie!
    Dus de Profeet was OUD op z'n 25ste toen hij trouwde met Khadija .

    Vind het altijd zo merkwaardig dat mensen cherrypicken wat ze wel of niet van de Profeet gaan volgen.

    In sha Allah khair.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Ik ben een kleine en simpele man.. Vooral bescheiden man!

    Ik vraag maar een leuke maagd vrouw.. Dat is alles..
    Sterker door Strijd

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    2.244
    06-11-2003

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ik ben een kleine en simpele man.. Vooral bescheiden man!

    Ik vraag maar een leuke maagd vrouw.. Dat is alles..
    Je kunt roepen tot je een ons weegt, maar ga eens wat meer serieuze stappen ondernemen.

    Flirten met ieder vrouwelijk lid hier, is niet wat ik onder serieus versta. Ga naar een moskee of vraag je familie/kennis om hulp.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Ik ben niet van steen maar van vlees en bloed... Dat ik af en toe aandacht van een vrouw zoek, tja...
    Sterker door Strijd

  9. #39
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Een ieder is vrij om een maagd te willen of een gescheiden vrouw of gescheiden man etc, zolang ze allemaal kuis zijn in sha Allah.

    Maar het gevaar is het denigreren van kuise gescheiden vrouwen, alsof zij minderwaardig zijn omdat ze geen maagd meer zijn. Men vergeet dat de vrouwen van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam ook geen maagden waren, zijn zij ook minder waardig dan maagden vrouwen?

    Maagde kuise vrouw en een ontmaagde kuise vrouw die haar maagdelijkheid verloren had doormiddel van halal, niets mis mee walhamdoelilah. Moge Allah hen beschermen en zegenen. Zij die gescheiden kuise vrouwen denigreren omdat ze geen maagd meer zijn: zeg hetzelfde over de moeders der gelovige radia lahu 3anhoem of zwijg.

    Wie een maagd wilt trouw een maag, wat voor profijt heeft het om te vertellen dat je een maagd zou willen of een gescheiden vrouw etc? Wie wat wilt doet het en praat niet veel. Jazakumu lahu khairan. Deze reactie is algemeen dus ik doel op niemand specifiek, baraka Allahu fiekoem.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  10. #40
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door muslimrose Bekijk reactie
    Dus de Profeet was OUD op z'n 25ste toen hij trouwde met Khadija .

    Vind het altijd zo merkwaardig dat mensen cherrypicken wat ze wel of niet van de Profeet gaan volgen.

    In sha Allah khair.
    eerlijk

    Die was batman(!)

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Het is niet praktisch om naar gescheiden vrouwen te kijken en zoeken.
    Hoeveel mensen ken jij die een gescheiden vrouw hebben gehuwd? Ik ken NIEMAND die getrouwd is met een gescheiden vrouw.

    Stel dat jij niet getrouwd was en ik en jij zouden samen vrouwen zoeken? Zou jij voorstellen om ons op gescheiden vrouwen te focussen?
    Nee. Is gewoon niet praktisch. Dit is nooit bij mij opgekomen om serieus naar een gescheiden vrouw te zoeken.
    Sterker door Strijd

  12. #42
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Het is niet praktisch om naar gescheiden vrouwen te kijken en zoeken.
    Hoeveel mensen ken jij die een gescheiden vrouw hebben gehuwd? Ik ken NIEMAND die getrouwd is met een gescheiden vrouw.

    Stel dat jij niet getrouwd was en ik en jij zouden samen vrouwen zoeken? Zou jij voorstellen om ons op gescheiden vrouwen te focussen?
    Nee. Is gewoon niet praktisch. Dit is nooit bij mij opgekomen om serieus naar een gescheiden vrouw te zoeken.
    Ik vraag Allah naar kuise goede vrouwen waarin khair zit voor mijn wereldse leven en eer, mijn Deen en mijn akhira. Maagd of gescheiden. Dat is wat ik vraag en zou vragen en niet: ik wil een maagd of ontmaagde vrouw.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  13. #43
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Welke vrouw eist werkelijk een maagd man? Je weet zelf dat dit niet gevraagd wordt door vrouwen. Mannen zijn degenen die maagdelijkheid zoeken in vrouwen en dit bij vrouwen erg serieus nemen, dat het voor hen een harde eis is.

    Heb je ooit een vrouw gezien die dit van de man eist? Welke vrouw stelt dit als een harde eis bij de man? Je weet zelf, dat vrouwen dit niet zoeken bij mannen..
    Ik ben een vrouw en maagd en accepteer alleen een man die maagd + kuis is net al ik. Ze bestaan dus wel!
    *Account niet meer in gebruik*

  14. #44
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ik heb recht op liefde! Ik sta in mijn recht om liefde bij een leuke vrouw te zoeken! Een leuke kokende maagd vrouw zou mijn leven veranderen!
    Je kan toch zelf koken?
    *Account niet meer in gebruik*

  15. #45
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Ik vraag Allah naar kuise goede vrouwen waarin khair zit voor mijn wereldse leven en eer, mijn Deen en mijn akhira. Maagd of gescheiden. Dat is wat ik vraag en zou vragen en niet: ik wil een maagd of ontmaagde vrouw.
    Je hebt makkelijk praten met twee vrouwen waarvan ze beide waarschijnlijk maagd waren. Vooral je eerste vrouw. De broeder heeft gelijk, het is beter om als man met een maagd (en natuurlijk kuis) te trouwen. Zelfs de profeet vrede zij met hem heeft dit afgeraden. Je kunt een vrouw die maagd is en nooit getrouwd is geweest niet vergelijken met een gescheiden vrouw of een weduwe. Die staan heel anders in het leven en daarnaast zetten ze zich over het algemeen ook veel minder in bij elke man die volgt. Vooral emotioneel!
    *Account niet meer in gebruik*