1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Een maagd of een niet maagd

    Mijn obsessie met vrouwelijke maagdelijkheid lijkt niet op te houden.

    Dit heeft zeer waarschijnlijk te maken met mijn angst, dat het aantal vrouwen dat maagd is, steeds minder wordt.

    Maagdelijkheid wordt helaas steeds minder gewaardeerd in deze samenleving. Ook merk ik dat mannen tegenwoordig hier steeds minder op letten bij vrouwen.
    Dit vind ik zorgelijk, dat het hedendaagse mannen steeds minder kan schelen, of vrouwen wel of niet maagd blijven voor het huwelijk.

    Ik wil liever met een maagd meisje trouwen. Het huwelijk moet vind ik een goed begin hebben. Voor mij is dit erg belangrijk.
    Het idee dat mijn vrouw met andere mannen naar bed geweest is, zou ik niet kunnen verdragen. Het zou me kapot maken.

    Het is niet de bedoeling om alle ontmaagde vrouwen over 1 kam te scheren. Nee! Ik schrijf dit niet om te oordelen en te veroordelen.

    Maar ik vind het gewoon mooi als een vrouw zich bewaart voor haar man. Dat vind ik iets heel moois.
    Sterker door Strijd

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Je kan het zo bezien. Een blikje cola uit de koelkast die nog gesloten is, of een blikje cola die al dagen open is? Welke zou jij nemen?
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  3. #3
    Exit

    Reacties
    5.325
    11-11-2018

    Lief dagboek

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Je kan het zo bezien. Een blikje cola uit de koelkast die nog gesloten is, of een blikje cola die al dagen open is? Welke zou jij nemen?
    Liever een blikje dat alleen voor mij open gaat...
    Sterker door Strijd

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Liever een blikje dat alleen voor mij open gaat...
    Voila. Als er meerdere lippen en tongen aan hebben gezeten dan zal je er vies van worden toch?
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    363
    26-10-2020

    Op een oude fiets kan je het leren

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    363
    26-10-2020

    Bestaat het maagdelijkheidscertificaat nog?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Voila. Als er meerdere lippen en tongen aan hebben gezeten dan zal je er vies van worden toch?
    Heel erg is dat. Daarom is het belangrijk om principes van het huwelijk te respecteren. Helaas leven we in een satanistisch tijdperk, waarin alles wat traditioneel is kapot gemaakt wordt.
    Sterker door Strijd

  9. #9
    Al Hoceima, bro.

    Reacties
    2.041
    04-09-2010

    Hoe het wendt of keert: je toekomstige hoeft haar zonden niet met je te delen. Ze bewaart zich, omdat Allaah dat van ons vraagt.

  10. #10
    -

    Reacties
    5.885
    27-03-2007

    Ben je zelf ook maagd dan?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door liefschaapje. Bekijk reactie
    Hoe het wendt of keert: je toekomstige hoeft haar zonden niet met je te delen. Ze bewaart zich, omdat Allaah dat van ons vraagt.
    Klopt aan de ene kant... Maar dan heb je berouw getoond voor je zonde. Je hebt er dus spijt van gehad en oprecht berouw getoond voor het begaan van de zonde. Dat is inderdaad tussen jou en je Schepper.

    Maar maagdelijkheid is niet voor niets door God geschapen. En als je een man tegenkomt die openlijk ervoor uitkomt, dat hij met een maagd wil huwen, dan kun je niet zeggen, nee, ik hoef mijn zonde niet te delen, etc.
    Waarom zou een ontmaagde vrouw willen trouwen met een man die er openlijk voor uitkomt een maagd te willen? Nee je wilt toch niet trouwen met een man die je niet volledig accepteert?
    Sterker door Strijd

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    44
    15-11-2020

    Hmmm Je hebt recht om een maagd te eisen zolang je het zelf ook bent Het is ook mooi als een man zijn kuisheid bewaard voor een dame. Allah swt heeft geen onderscheid gemaakt hierin tussen man en vrouw. Beide dienen we dit te bewaren voor het huwelijk.
    Follow your heart ♡

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Flora. Bekijk reactie
    Hmmm Je hebt recht om een maagd te eisen zolang je het zelf ook bent Het is ook mooi als een man zijn kuisheid bewaard voor een dame. Allah swt heeft geen onderscheid gemaakt hierin tussen man en vrouw. Beide dienen we dit te bewaren voor het huwelijk.
    Welke vrouw eist werkelijk een maagd man? Je weet zelf dat dit niet gevraagd wordt door vrouwen. Mannen zijn degenen die maagdelijkheid zoeken in vrouwen en dit bij vrouwen erg serieus nemen, dat het voor hen een harde eis is.

    Heb je ooit een vrouw gezien die dit van de man eist? Welke vrouw stelt dit als een harde eis bij de man? Je weet zelf, dat vrouwen dit niet zoeken bij mannen..
    Sterker door Strijd

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    44
    15-11-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Welke vrouw eist werkelijk een maagd man? Je weet zelf dat dit niet gevraagd wordt door vrouwen. Mannen zijn degenen die maagdelijkheid zoeken in vrouwen en dit bij vrouwen erg serieus nemen, dat het voor hen een harde eis is.

    Heb je ooit een vrouw gezien die dit van de man eist? Welke vrouw stelt dit als een harde eis bij de man? Je weet zelf, dat vrouwen dit niet zoeken bij mannen..
    Bij mij is het simpel eist een man dat ik maagd ben dan moet hij het ook zijn en anders bye bye
    Follow your heart ♡

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Flora. Bekijk reactie
    Bij mij is het simpel eist een man dat ik maagd ben dan moet hij het ook zijn en anders bye bye
    Mijn advies aan jou is! Wees verstandig! Als je maagd bent, blijf maagd tot huwelijk! Mocht je het niet zijn, dit zeg ik omdat ik je niet ken, wanhoop niet en verander radicaal je leven!
    Sterker door Strijd