1. #1
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium

    Tiger Woods betrokken bij een zwaar auto ongeluk

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    77.573
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Ik zat live te kijken tijdens de rust van Champions league wedstrijd.. Ik denk dat hij dronken was.. Hij houdt van drinken

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    961
    06-12-2011

    Niet de eerste keer toch

  4. #4
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Is dat een Mercedes Benz? GLE?

  5. #5
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Altcoin-tunist Bekijk reactie
    Ze malle. En nu? Dit is niet nieuwswaardig vind ik. Hij golft notabene. Daar kan je toch geen medelijden voor hebben?

    Deze man is jaren lang de wereld in geprezen omdat hij als neger kan golfen hahaha raap me op.
    misgunner


    Tfoe

  6. #6
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Altcoin-tunist Bekijk reactie
    Ik misgun ze malle ja. Het is een assimilatie neger die rijk is geworden met golf. Gaat nergens over. Amerikanen houden ervan om bekende mensen te vermoorden en dit op het nieuws te verkopen.

    Ik zou als ik bekend was vluchten uit Amerika want een cnbc of Fox news kan zomaar je moord plotten.

    Auto's worden massaal gehackt dus ja, ik zie patronen. Als zij hun eigen mensen willen doden om het vervolgens te verkopen nieuws om zo miljarden binnen te harken aan het einde van het jaar, dan is het dus 1 grote poppenkast die ik misgun en haat.
    blow jij?

  7. #7
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Altcoin-tunist Bekijk reactie
    Snuif jij?

    Je moet me niet gaan haten omdat ik ze door heb.

    Al voor 2pac en Biggie misbruiken Amerikanen het nieuws.

    Het is een triljoenen business.


    Alles wat Amerikanen je laten zien op tv is nep. Alles. Ze hebben zelfs een maanlanding gefaked. Met dit soort mensen ben je nu vrienden en bondgenoten. Tbn mk
    Dat er misstanden zijn in de wereld die ze proberen te verbergen is waar. Maar iemand haten omdat hij superrijk is geworden door zijn talent en hem minachtend " neger " te noemen is gewoon verkeerd.

    Je bent een heel tegenstrijdig ventje. Ik denk dat je gewoon een paar klapjes nodig hebt

  8. #8
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    Is dat een Mercedes Benz? GLE?
    Lijkt er niet op, maar ik zie denk ik een Genesis logo op de zijkant https://www.genesis.com/us/en/genesis.html

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  9. #9
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Altcoin-tunist Bekijk reactie
    Nee hoor ik haat Amerikanen over het algemeen of ze nou arm of rijk zijn. Ik haat ze omwille van Allaah.
    Ik haat jou ook omwille van Allaah.


    Maar jij denkt in andere termen. Jij wilt me klappen, maar ik wil je kop eraf hakken. Is een groot verschil en wij zullen altijd ver van elkaar staan als tegenpolen a smerige homofiele m6 baffertje.
    Allah swt is tegen speculaties op de beurzen.

    Jij bent ook zo’n cherry picking patat jihadi. Niemand neemt je serieus en iedereen haat jouw

  10. #10
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Lijkt er niet op, maar ik zie denk ik een Genesis logo op de zijkant https://www.genesis.com/us/en/genesis.html
    scherp bro

    Dat ik dat over het hoofd heb gezien.

  11. #11
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Altcoin-tunist Bekijk reactie
    Maar je eigen koning speculeert op de beurs. Alle banken van Marokko speculeert op de beurs.
    Zelfs de golfarabieren speculeren op de beurs.
    Jij word gespeculeerd op de beurs en je geld in je zak ook.
    Hahahahahaha

    Maar zij doen het ook hoor

    Hjkkbd voortaan tbn mk

  12. #12
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Altcoin-tunist Bekijk reactie
    Hahaahaha hypocriete varken, wie verdedigd de speculatie monopolie koning????????????


    Ik heb mijn altcoins en ik ga dik. Heb mezelf beschermd tegen jullie achterlijkheid. Wollaah wie naar jullie luistert eindigd aan de infuus om afhankelijk te zijn van de zilverenkruis.


    Over 2, 3 jaar ga ik je mijn winst laten zien. In shaa Allaah

    Alleen om jou op te fokken hahaha
    Ik ben geen misgunner.
    Iedereen mag verdienen.

    Maar ga aub niet de heilige patat jihadi hier uithangen terwijl je zelf 7aram bezig bent.

  13. #13
    Djengiz

    Reacties
    6.912
    05-01-2020

    patat Jihad.. is dit die iswa?

    cryptocoins zijn booming.. geld ligt op straat die je alleen even moet oprapen waar overheden niks over te zeggen hebben dan frustraties uiten hoe slecht het is omdat ze het niet kunnen regulieren
    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  14. #14
    Djengiz

    Reacties
    6.912
    05-01-2020

    je kan in Turkije gewoon een geldwisselkantoor binnenwandelen en bitcoins kopen en verkopen.. belastingparadijs op hoog niveau
    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  15. #15
    Djengiz

    Reacties
    6.912
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Altcoin-tunist Bekijk reactie
    Ik weet, ik heb gezien waarom Turken blij zijn met Erdogan.

    Wollaah slim van jullie. Alle turken hebben een trading app.

    Marokkanen in Marokko komen niet verder dan Snapchat en Instagram en trading apps werken niet daar.
    brAnus houdt liever van om foto's staand te sturen naar zijn boivriendjes
    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==