1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Ja het is niet dat ik graag aangesproken wil worden,maar ik zou de reden wel willen weten waarom ik niet aangesproken word,is het omdat ik lelijk ben..?maar goed ik zal het antwoord nooit weten,want ik ga dat natuurlijk niet vragen..
    de voornaamste reden is dat je al op leeftijd bent !!! De concurrentie onder veowien is MOORDEND ... jonge huppel trutjes staan te springen om de strijd aan te gaan en gooien alles in de strijd ...... en ondertussen lopen vrouen elkaar gek te maken en voor te liegen dat 30 jaar nog JONG is ..... ja is jong maar voor de strijd van de liefde is dat behoorlijk OUD .....waarom zou een man z’n aandacht steken in een vrouw van over de 30 als de jonge vrouwen zich als een plaag opwerpen ????

    Ik heb vaak gezegd dat het om wiskunde draait .. kijk stel je bent mooi in een rijtje van 10 vrouen wat bestaat uit 6 vrowien die jhony zijn dan zul je zelf wel opvallen ..... maar nu sta je als een vrouw van boven de 30 in een rij van 1000000000000” Snapchat meiden onder de 30 ..... ja dan word het moeilijk ..... en ja je zult vast heeeel mooi zijn ....

    En voor de vrouwen die mee lezen zeg ik ... ja gewoon door gaan met elkaar wijs maken dat 30 nog jong is ...

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    848
    25-06-2020

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Als ik vroeger wel eens met een vriendin buiten liep kreeg ik weleens zina naar me toegeroepen maar nooit werd er naar mn nummer gevraagd ,ben ik dan toch gewoon lelijk,ik bedoel waarom "zina" roepen als ik lelijk ben..?

    Ik ben aan het uitvogelen of ik nou lelijk ben of niet,het is zo irritant dat ik het niet weet..
    niet zo onzeker zijn meid
    alsof die daggoes die op straat roepen belangrijk zijn
    iedereen is mooi op haar of zijn manier

  3. #48
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    de voornaamste reden is dat je al op leeftijd bent !!! De concurrentie onder veowien is MOORDEND ... jonge huppel trutjes staan te springen om de strijd aan te gaan en gooien alles in de strijd ...... en ondertussen lopen vrouen elkaar gek te maken en voor te liegen dat 30 jaar nog JONG is ..... ja is jong maar voor de strijd van de liefde is dat behoorlijk OUD .....waarom zou een man z’n aandacht steken in een vrouw van over de 30 als de jonge vrouwen zich als een plaag opwerpen ????

    Ik heb vaak gezegd dat het om wiskunde draait .. kijk stel je bent mooi in een rijtje van 10 vrouen wat bestaat uit 6 vrowien die jhony zijn dan zul je zelf wel opvallen ..... maar nu sta je als een vrouw van boven de 30 in een rij van 1000000000000” Snapchat meiden onder de 30 ..... ja dan word het moeilijk ..... en ja je zult vast heeeel mooi zijn ....

    En voor de vrouwen die mee lezen zeg ik ... ja gewoon door gaan met elkaar wijs maken dat 30 nog jong is ...
    30 jaar is ook nog jong. En er is geen strijd gaande, elke vrouw kan trouwen. De meeste vrouwen trouwen ook met mannen waar je voor geen goud mee wil eindigen. Laten we nou niet doen dat de meerderheid van de vrouwen een brad pitt trouwt.
    *Account niet meer in gebruik*

  4. #49
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Kira Bekijk reactie
    niet zo onzeker zijn meid
    alsof die daggoes die op straat roepen belangrijk zijn
    iedereen is mooi op haar of zijn manier
    Daggoes?
    *Account niet meer in gebruik*

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    848
    25-06-2020

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Daggoes?
    straattaal voor honden

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    30 jaar is ook nog jong. En er is geen strijd gaande, elke vrouw kan trouwen. De meeste vrouwen trouwen ook met mannen waar je voor geen goud mee wil eindigen. Laten we nou niet doen dat de meerderheid van de vrouwen een brad pitt trouwt.
    klopt dat heb je heeel goed gezegd !!!!! Mannen waarmee voor geen goud wilt trouwen zijn voor het oprapen !!!! .... daarentegen de mannen wat je wel mee wilt trouwen daar is de concurrentie MOOIRDEND !!!!!! Dus daar sta je dan voor die giede mannen in een rij met zeer jonge mooie Snapchat truitjes .... met je leeftijd van boven de 30 ...

    Succes !!!!!!!

  7. #52
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    klopt dat heb je heeel goed gezegd !!!!! Mannen waarmee voor geen goud wilt trouwen zijn voor het oprapen !!!! .... daarentegen de mannen wat je wel mee wilt trouwen daar is de concurrentie MOOIRDEND !!!!!! Dus daar sta je dan voor die giede mannen in een rij met zeer jonge mooie Snapchat truitjes .... met je leeftijd van boven de 30 ...

    Succes !!!!!!!
    Onzin. De meeste vrouwen trouwen/kiezen niet eens strategisch een man uit. Dat betekent dat de vrouwen die dit doen altijd eindigen met betere mannen terwijl de meerderheid eindigt met een average joe. Kijk om je heen. Succesvolle mannen hebben trouwens niks tegen dertigers, de rijkste mannen op de wereld zijn met vrouwen van hun eigen leeftijd getrouwd. Meestal vanaf 30 jaar

    Voorbeeld: prins Harry. Hij kon alle vrouwen van de wereld krijgen, maar is getrouwd met een 37 jarige vrouw. De vrouw van zijn broer was 30/31 jaar. Je kraam onzin uit
    *Account niet meer in gebruik*

  8. #53
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Kira Bekijk reactie
    straattaal voor honden
    Oké.
    *Account niet meer in gebruik*

  9. #54
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Ik blijf het volgende zeggen: mannen zijn echt simpele wezens. Zoals je er aantrekkelijk uitziet zijn ze echt niet kieskeurig.
    *Account niet meer in gebruik*

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Onzin. De meeste vrouwen trouwen/kiezen niet eens strategisch een man uit. Dat betekent dat de vrouwen die dit doen altijd eindigen met betere mannen terwijl de meerderheid eindigt met een average joe. Kijk om je heen. Succesvolle mannen hebben trouwens niks tegen dertigers, de rijkste mannen op de wereld zijn met vrouwen van hun eigen leeftijd getrouwd. Meestal vanaf 30 jaar

    Voorbeeld: prins Harry. Hij kon alle vrouwen van de wereld krijgen, maar is getrouwd met een 37 jarige vrouw. De vrouw van zijn broer was 30/31 jaar. Je kraam onzin uit
    hoeveel Harry’s zijn er ???? Hoe veel miljardairs zijn er ? Dus hoe je het wend of keerd de kansen zijn beperkt !!!! Wiskunde !!!!


    Een fatima uit Amsterdam oost .. heeft meer kans om door een meteoriet te worden getroffen dan dat ze met een Harry zal trouwen ... al zou ze met een Harry trouwen dan blijven er alsnog 10000000000000 fatima van 30 jaar over zonder Harry .....

    Raar dat dit dit niet tot die kop van je door wilt dringen .....

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Dit is gewoon puur wiskundige kans bereiking !!!!!! Heeft niet tussen mannen en vrowien te maken .. maar puur cijfers , berekenen , kansen

  12. #57
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Onzin. De meeste vrouwen trouwen/kiezen niet eens strategisch een man uit. Dat betekent dat de vrouwen die dit doen altijd eindigen met betere mannen terwijl de meerderheid eindigt met een average joe. Kijk om je heen. Succesvolle mannen hebben trouwens niks tegen dertigers, de rijkste mannen op de wereld zijn met vrouwen van hun eigen leeftijd getrouwd. Meestal vanaf 30 jaar

    Voorbeeld: prins Harry. Hij kon alle vrouwen van de wereld krijgen, maar is getrouwd met een 37 jarige vrouw. De vrouw van zijn broer was 30/31 jaar. Je kraam onzin uit
    Is ook onzin, maar doet ie expres om je extra te irriteren. Daar is hij pro in hier.

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Is ook onzin, maar doet ie expres om je extra te irriteren. Daar is hij pro in hier.
    zweer bij Allah dat het geen irriteren is . Ik ben hier echt van overtuigd !!!

  14. #59
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Zeg je dit uitgerekend in deze topic
    Wat heb ik verkeerd gezegd dan?
    *Account niet meer in gebruik*

  15. #60
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    hoeveel Harry’s zijn er ???? Hoe veel miljardairs zijn er ? Dus hoe je het wend of keerd de kansen zijn beperkt !!!! Wiskunde !!!!


    Een fatima uit Amsterdam oost .. heeft meer kans om door een meteoriet te worden getroffen dan dat ze met een Harry zal trouwen ... al zou ze met een Harry trouwen dan blijven er alsnog 10000000000000 fatima van 30 jaar over zonder Harry .....

    Raar dat dit dit niet tot die kop van je door wilt dringen .....
    Een succesvolle man hoeft niet alleen miljoenen te verdienen hoor. Er zijn mannen in het echte leven die goed in het leven staan en ook financieel iets te bieden hebben maar niet bekend zijn. Denk maar aan succesvolle zakenmannen, artsen, advocaten, accountants etc. Wanneer je strategisch een man uitkiest als vrouw eindig je echt niet met een average joe.
    *Account niet meer in gebruik*