1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Ze moet gewoon zo snel mogelijk naar Marokko en paar keer heen en weer lopen op de boulevard .... na 2 weken vakantie is ze genoeg aangesproken zodat ze daar de rest van het jaar op kan teren
    Oh in marokko kreeg ik meer dan genoeg aandacht,maar daar hebben ze een ander schoonheidsideaal,zwakke kin etc wat hier weer niet mooi word gevonden,vinden ze daar juist mooi,daarom viel ik daar ook wel in de smaak en hier in nederland niet.dan kan je wel zeggen smaken verschillen maar zwakke kin of een te grote neus is gewoon niet mooi.

  2. #32
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Ik ben blij dat je me snapt,want dat veel snappen mij ook niet,en het is inderdaad zeer vermoeiend,ik wil het ook niet zo langer
    Snap ik, is ook moeilijk te begrijpen voor anderen. Is iets waar je overheen moet groeien. Of dat programma op repeat zetten waarin misvormde vrouwen met een beperking, bv geen armen en benen gewoon getrouwd zijn met een normale man.

    Je kunt ook bv met jezelf afspreken om gewoon dankjewel te zeggen bij een c.o
    .m.p.l.i.m.e.n.t. is ook iets wat ik sinds een jaar pas door m'n strot kan krijgen. Voorheen zei ik het nooit, dan ging ik nog liever dood bij wijze van.

  3. #33
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Als ik vroeger wel eens met een vriendin buiten liep kreeg ik weleens zina naar me toegeroepen maar nooit werd er naar mn nummer gevraagd ,ben ik dan toch gewoon lelijk,ik bedoel waarom "zina" roepen als ik lelijk ben..?

    Ik ben aan het uitvogelen of ik nou lelijk ben of niet,het is zo irritant dat ik het niet weet..
    Je geeft mannen te veel credit, mannen zien je over het algemeen als een lustobject. Yes, zelfs wanneer ze je huwen.:
    *Account niet meer in gebruik*

  4. #34
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Het is trouwens vrij simpel om aandacht van mannen te krijgen. Gezond gewicht(slank), leuk eruit zien en je trekt ze aan! Je hoeft echt niet bloedmooi te zijn om ze aan te trekken.
    *Account niet meer in gebruik*

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door Hoceimiaan Bekijk reactie
    Ik vind Harleijketntjes wel sexy
    Wauw dat zonder mij gezien te hebben

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Snap ik, is ook moeilijk te begrijpen voor anderen. Is iets waar je overheen moet groeien. Of dat programma op repeat zetten waarin misvormde vrouwen met een beperking, bv geen armen en benen gewoon getrouwd zijn met een normale man.

    Je kunt ook bv met jezelf afspreken om gewoon dankjewel te zeggen bij een c.o
    .m.p.l.i.m.e.n.t. is ook iets wat ik sinds een jaar pas door m'n strot kan krijgen. Voorheen zei ik het nooit, dan ging ik nog liever dood bij wijze van.
    Ik zeg altijd dankjewel voor een compliment maar later gaan me gedachtes weer naar:diegene zal wel geen smaak hebben..probeer dat maar uit je hoofd te krijgen pfff.bij mij is het ook zo de ene vind me zoo mooi en de ander juist weer niet dat is zo verwarrend als ik altijd nou te horen dat dat je lelijk bent dan weet je dat tenminste.

    Ik hoop dat we allebei van onze "onzekerheid" afkomen..

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Het is trouwens vrij simpel om aandacht van mannen te krijgen. Gezond gewicht(slank), leuk eruit zien en je trekt ze aan! Je hoeft echt niet bloedmooi te zijn om ze aan te trekken.
    Nou ik was superslank,en ik kreeg ook te horen van vriendjes van vriendinnen dat ik een leuk meisje was en toch niemand die me aansprak,dus blijkbaar moet je wel "mooi"zijn.

  8. #38
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Nou ik was superslank,en ik kreeg ook te horen van vriendjes van vriendinnen dat ik een leuk meisje was en toch niemand die me aansprak,dus blijkbaar moet je wel "mooi"zijn.
    Dat bedoelde ik, je hoeft alleen ‘leuk’ ook wel aantrekking te zijn. Mooi hoeft niet hoor. Wel zelfverzekerd. Vraagje, heb jij trauma meegemaakt in je vorige huwelijk? Is er een aanleiding voor je onzekerheid. Begrijp me niet verkeerd..elk mens heeft onzekerheden maar niet iedereen is onzeker. Is er dus een aanleiding waardoor jij jezelf lelijk vindt. Besef je ook dat het vanuit binnen begint? Je kan dag en nacht horen dat je mooi of lelijk bent maar dat hoeft niks te betekenen..
    *Account niet meer in gebruik*

  9. #39
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Wauw dat zonder mij gezien te hebben
    Hahaha, zo simpel zijn mannen! Daarom moet je hun woorden nooit serieus nemen
    *Account niet meer in gebruik*

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Dat bedoelde ik, je hoeft alleen ‘leuk’ ook wel aantrekking te zijn. Mooi hoeft niet hoor. Wel zelfverzekerd. Vraagje, heb jij trauma meegemaakt in je vorige huwelijk? Is er een aanleiding voor je onzekerheid. Begrijp me niet verkeerd..elk mens heeft onzekerheden maar niet iedereen is onzeker. Is er dus een aanleiding waardoor jij jezelf lelijk vindt. Besef je ook dat het vanuit binnen begint? Je kan dag en nacht horen dat je mooi of lelijk bent maar dat hoeft niks te betekenen..
    Ja ik denk niet of dat je het een trauma kan noemen maar als ik met een knappe meid was dan werd ik conpleet genegeerd en gaven ze dat meisje wel haar nummer,dan dacht ik wat is er mis met mij dan,ben ik lelijk ofzo?sindsdien heb ik bdd gekregen en heb ik het idee dat er wat mis met me is..

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Hahaha, zo simpel zijn mannen! Daarom moet je hun woorden nooit serieus nemen

    Hahaha ik merk het

  12. #42
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Ja ik denk niet of dat je het een trauma kan noemen maar als ik met een knappe meid was dan werd ik conpleet genegeerd en gaven ze dat meisje wel haar nummer,dan dacht ik wat is er mis met mij dan,ben ik lelijk ofzo?sindsdien heb ik bdd gekregen en heb ik het idee dat er wat mis met me is..
    Wanneer een andere vrouw door een man benaderd wordt hoeft dit niet betekenen dat je lelijk bent. Je kan zijn type vrouw niet zijn(je valt eenmaal niet in de smaak bij iedereen) het kan zijn dat je vriendin/andere vrouw makkelijker/benaderbaar eruit ziet etc. Het staat eigenlijk los van jou! Nooit jezelf vergelijken met anderen.
    *Account niet meer in gebruik*

  13. #43
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Ik zeg altijd dankjewel voor een compliment maar later gaan me gedachtes weer naar:diegene zal wel geen smaak hebben..probeer dat maar uit je hoofd te krijgen pfff.bij mij is het ook zo de ene vind me zoo mooi en de ander juist weer niet dat is zo verwarrend als ik altijd nou te horen dat dat je lelijk bent dan weet je dat tenminste.

    Ik hoop dat we allebei van onze "onzekerheid" afkomen..
    Hm dat is precies hetgene wat je zo uitput. Constant ieder zn mening afwegen en analyseren. Er lopen 7 mljrd mensen op aarde stel je voor dat je je mind afhankelijk maakt van wat al die 7 mljrd mensen vinden van jou. Dat is niet te doen toch.
    Probeer de mening van anderen langs de kant te zetten en gewoon je leven te leven. Word je aangesproken prima word je dat niet ook prima.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Wanneer een andere vrouw door een man benaderd wordt hoeft dit niet betekenen dat je lelijk bent. Je kan zijn type vrouw niet zijn(je valt eenmaal niet in de smaak bij iedereen) het kan zijn dat je vriendin/andere vrouw makkelijker/benaderbaar eruit ziet etc. Het staat eigenlijk los van jou! Nooit jezelf vergelijken met anderen.
    Ik denk niet omdat ze er makkelijk uit zag,het was mn zus,en ze werd altijd de mooiste gevonden van ons (zussen)dus dat is de reden dat ze altijd nummers kreeg,een knappe krullenbol.weet wel dat ik wat gereserveerder ben en gesloten maar ik denk als je echt mooi bent dant zouden ze echt wel een poging wagen ..ja ik ben niet ieder zn type denk ik.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Hm dat is precies hetgene wat je zo uitput. Constant ieder zn mening afwegen en analyseren. Er lopen 7 mljrd mensen op aarde stel je voor dat je je mind afhankelijk maakt van wat al die 7 mljrd mensen vinden van jou. Dat is niet te doen toch.
    Probeer de mening van anderen langs de kant te zetten en gewoon je leven te leven. Word je aangesproken prima word je dat niet ook prima.
    Ja het is niet dat ik graag aangesproken wil worden,maar ik zou de reden wel willen weten waarom ik niet aangesproken word,is het omdat ik lelijk ben..?maar goed ik zal het antwoord nooit weten,want ik ga dat natuurlijk niet vragen..