1. #91

  2. #92
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Ik heb vaak te horen gekregen dat ik niet kieskeurig moet zijn en gewoon moet trouwen. Luister alleen niet naar stervelingen als het aankomt op mijn leven. Ervaar dus zero druk.
    in jou geval heeft het niet niets met kieskeurig te maken .... bij jou speelt er een zeer grote psychologische factor met een zeer diep onderliggende oorzaak ......

    Jou angstgevoelens zal zelfs de meest perfecte man in twijfel brengen .... jou angstgevoelens zal jou relatie kapot maken ...

    Bij elke aspect van het leven spreken jou angstgevoelens de boventoon ..... zou jou de meest lievedevole man ter wereld ontmoeten ... dan zou je ineens de angst kunnen krijgen dat hij vreemd zal gaan ....

    Of stel je zou een liefdevolle man ontmoeten die een gemiddeld inkomen hebben dan zal de angst opspelen dat je je kinderen dan niet het geen kunt geven wat je zou willen geven ....

    Enz enz enz enz en ga zo maar door ......

    Zoals jiji zelf al aan gaf blijf je liever ALLEEN en zonder kinderen de rest van je leven DAN DAR JE JE ANGST CONFRONTEERT........

    En je hebt voor je zelf een manier gevonden om
    Die ANGST te ONDERDRUKKEN!!!!! ... jou manier is om zo DRUK mogelijk te zijn ..... je leven zo veel mogelijk invullen met allerlei dingen Zoals veel werken en je privé tijd invullen met allerlei bezigheden zodat je maar geen tijd hebt om de ANGST de overhand te LATEN nemen .....

    Maar voor hoe lang zalando ???? Hoe lang ga je dit vol kunnen houden ???? Jaaa daar wil je niet aan denken omdat het voor nu goed gaat ... maar dr gaat een tijd komen dat al die bezigheden niet meer voldoende zullen zijn !!! En dat is de dag dat je ANGSTA JE KNOCK OUT ZAL SLAAN .......

    En met de realiteit geconfronteerd zult worden ..... diep in je hart weet je dit zelf ook .....maar je hebt het geacteerd !! B

    Jiji bent nu bezig symptoom bestrijding !!!! Terwijl je eigenlijk de oorzaak hoort aan te pakken ......

    Wat ik wil zeggen is dat de liefde van een man niet zo speciaal is !!!! Daar kan je als vrouw heus wel zonder leven !!!!

    Maar de onvoorwaardelijke liefde van een kind dat is iets dat je als mens wel echt nodig hebt al zie je dat nu zelf niet in !!!!

    Trouw met die average joe !!! Of iets beter dan een average joe ..... maak kinderen met hem .... en je kunt hem altijd nog wel aan de kant zetten !!!! En alleen verder gaan ...

    Vele groeien doen dit !!! Ze trouwen met een man die niet hun eerste keus is en zetten hem later aan de kant .......en sommige blijven wel hangen bij die average joe ......

  3. #93
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    in jou geval heeft het niet niets met kieskeurig te maken .... bij jou speelt er een zeer grote psychologische factor met een zeer diep onderliggende oorzaak ......

    Jou angstgevoelens zal zelfs de meest perfecte man in twijfel brengen .... jou angstgevoelens zal jou relatie kapot maken ...

    Bij elke aspect van het leven spreken jou angstgevoelens de boventoon ..... zou jou de meest lievedevole man ter wereld ontmoeten ... dan zou je ineens de angst kunnen krijgen dat hij vreemd zal gaan ....

    Of stel je zou een liefdevolle man ontmoeten die een gemiddeld inkomen hebben dan zal de angst opspelen dat je je kinderen dan niet het geen kunt geven wat je zou willen geven ....

    Enz enz enz enz en ga zo maar door ......

    Zoals jiji zelf al aan gaf blijf je liever ALLEEN en zonder kinderen de rest van je leven DAN DAR JE JE ANGST CONFRONTEERT........

    En je hebt voor je zelf een manier gevonden om
    Die ANGST te ONDERDRUKKEN!!!!! ... jou manier is om zo DRUK mogelijk te zijn ..... je leven zo veel mogelijk invullen met allerlei dingen Zoals veel werken en je privé tijd invullen met allerlei bezigheden zodat je maar geen tijd hebt om de ANGST de overhand te LATEN nemen .....

    Maar voor hoe lang zalando ???? Hoe lang ga je dit vol kunnen houden ???? Jaaa daar wil je niet aan denken omdat het voor nu goed gaat ... maar dr gaat een tijd komen dat al die bezigheden niet meer voldoende zullen zijn !!! En dat is de dag dat je ANGSTA JE KNOCK OUT ZAL SLAAN .......

    En met de realiteit geconfronteerd zult worden ..... diep in je hart weet je dit zelf ook .....maar je hebt het geacteerd !! B

    Jiji bent nu bezig symptoom bestrijding !!!! Terwijl je eigenlijk de oorzaak hoort aan te pakken ......

    Wat ik wil zeggen is dat de liefde van een man niet zo speciaal is !!!! Daar kan je als vrouw heus wel zonder leven !!!!

    Maar de onvoorwaardelijke liefde van een kind dat is iets dat je als mens wel echt nodig hebt al zie je dat nu zelf niet in !!!!

    Trouw met die average joe !!! Of iets beter dan een average joe ..... maak kinderen met hem .... en je kunt hem altijd nog wel aan de kant zetten !!!! En alleen verder gaan ...

    Vele groeien doen dit !!! Ze trouwen met een man die niet hun eerste keus is en zetten hem later aan de kant .......en sommige blijven wel hangen bij die average joe ......
    Er is geen sprake van angst, zodra ik de juiste man ontmoet trouw ik gewoon. Wat betreft kinderen, je krijgt het van Allaah en ik wil geen kinderen zodat ze voor mij gaan zorgen op mijn oude dag. Vind dat maar egoïstisch. Krijg liever kinderen om de oemah te vergroten en om nette gelovige burgers op te voeden die de mensheid zullen baten. Het leven en vooral het leven van je kind hoort niet alleen in de teken te staan van eigen belang. Wie zegt trouwens dat je kinderen überhaupt later voor je zullen zorgen? Kortom: doe dingen omwille van Allaah en met een zuiver hart.
    *Account niet meer in gebruik*

  4. #94
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Er is geen sprake van angst, zodra ik de juiste man ontmoet trouw ik gewoon. Wat betreft kinderen, je krijgt het van Allaah en ik wil geen kinderen zodat ze voor mij gaan zorgen op mijn oude dag. Vind dat maar egoïstisch. Krijg liever kinderen om de oemah te vergroten en om nette gelovige burgers op te voeden die de mensheid zullen baten. Het leven en vooral het leven van je kind hoort niet alleen in de teken te staan van eigen belang. Wie zegt trouwens dat je kinderen überhaupt later voor je zullen zorgen? Kortom: doe dingen omwille van Allaah en met een zuiver hart.
    wie heeft het woord ZORGEN in de mond genomen ???? Is dit weet een vluchtgedrag aktie ???

    Ik had het over onvoorwaardelijke liefde can het hebben van kinderen en jiji hebt het over ZORGEN !!!

    Wollah ik met de dag raak ik teleurgesteld in jou niveau van intelligente .... Wollah ik dacht eerst toen ik je hier voor het eerst zag ... heeee dit is een slimme
    Meid .... maa zie echt dat je gewoon best wel dom bent

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Er is geen sprake van angst, zodra ik de juiste man ontmoet trouw ik gewoon. Wat betreft kinderen, je krijgt het van Allaah en ik wil geen kinderen zodat ze voor mij gaan zorgen op mijn oude dag. Vind dat maar egoïstisch. Krijg liever kinderen om de oemah te vergroten en om nette gelovige burgers op te voeden die de mensheid zullen baten. Het leven en vooral het leven van je kind hoort niet alleen in de teken te staan van eigen belang. Wie zegt trouwens dat je kinderen überhaupt later voor je zullen zorgen? Kortom: doe dingen omwille van Allaah en met een zuiver hart.
    zidr je de juiste man ontmoet ??? Die ga jii niet ontmoeten omdat je zelf het PROBLEEM bent... Jiji bent ZELFS hetgeen dat in de WEG staat ...... Jiji bent zelf het obstakel

  6. #96
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Waarom moet ik dit zien
    zodat je er voor zorgt dat je niet voor de gek word gehouden door ANDERE vrouwen !!!!! En door de leugen die over het algemeen word verspreid omtrent vrouwen !!!!

  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Bedankt.
    geen dank graag gedaan !!!!kijk je kunt niet alles in het leven krijgen hoe je het wilt .... maar je zelf mee laten slepen met een leugen is niet de juiste manier ... dat zal je als vrouw meer kwaad doen dan goed !!!!!

    Het zal je juist belemmeren en deuren voor je gesloten houden ....

    Zolang je de realiteit accepteerd en omarmt dan zullen de dieren open blijven

  8. #98
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Jij bent echt een vreemde vogel haha. Flipt het script weer naar mij. Ik was oprecht benieuwd trouwens. Ken jou nog van 2013 ofso, toen je vrouwenhoekje op stelten zette

    Ik word niet zo snel voor de gek gehouden..
    In sha Allah blijven deuren voor iedereen open.
    Vrouwtjes plagen kusjes vragen

    Deze broeder houdt zielsveel van 35+ jarige vrouwen, bla shek.

  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    de voornaamste reden is dat je al op leeftijd bent !!! De concurrentie onder veowien is MOORDEND ... jonge huppel trutjes staan te springen om de strijd aan te gaan en gooien alles in de strijd ...... en ondertussen lopen vrouen elkaar gek te maken en voor te liegen dat 30 jaar nog JONG is ..... ja is jong maar voor de strijd van de liefde is dat behoorlijk OUD .....waarom zou een man z’n aandacht steken in een vrouw van over de 30 als de jonge vrouwen zich als een plaag opwerpen ????

    Ik heb vaak gezegd dat het om wiskunde draait .. kijk stel je bent mooi in een rijtje van 10 vrouen wat bestaat uit 6 vrowien die jhony zijn dan zul je zelf wel opvallen ..... maar nu sta je als een vrouw van boven de 30 in een rij van 1000000000000” Snapchat meiden onder de 30 ..... ja dan word het moeilijk ..... en ja je zult vast heeeel mooi zijn ....

    En voor de vrouwen die mee lezen zeg ik ... ja gewoon door gaan met elkaar wijs maken dat 30 nog jong is ...
    er zijn genoeg vrouwen over de 30 die nog trouwen,zelfs gescheiden vrouwen,gescheiden met kids dan weer niet,dat zie ik zelf ook wel daarom ben ik zo onzeker,genoeg keus qua vrouwen voor mannen.mischien als ik heel mooi zou zijn dan zou ik nog een beetje kans hebben.maar goed ik hoef niet persee te trouwen,ik wil gewoon niet lelijk zijn,thats it..

  10. #100
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Ik blijf het volgende zeggen: mannen zijn echt simpele wezens. Zoals je er aantrekkelijk uitziet zijn ze echt niet kieskeurig.
    Mischien als je geen kids hebt,anders heb je niet echt veel animo,lelijk en kids erbij.

  11. #101
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    er zijn genoeg vrouwen over de 30 die nog trouwen,zelfs gescheiden vrouwen,gescheiden met kids dan weer niet,dat zie ik zelf ook wel daarom ben ik zo onzeker,genoeg keus qua vrouwen voor mannen.mischien als ik heel mooi zou zijn dan zou ik nog een beetje kans hebben.maar goed ik hoef niet persee te trouwen,ik wil gewoon niet lelijk zijn,thats it..
    Er zijn inderdaad gevoeg vrouwen die 30, 40, 50, 60 etc zijn die trouwen. Met en zonder kinderen. Nooit wanhopen!
    *Account niet meer in gebruik*

  12. #102
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Mischien als je geen kids hebt,anders heb je niet echt veel animo,lelijk en kids erbij.
    Nee, ik zie eerlijk gezegd enorm veel dames met kinderen hertrouwen!
    *Account niet meer in gebruik*

  13. #103
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Mischien als je geen kids hebt,anders heb je niet echt veel animo,lelijk en kids erbij.
    Laten we nou is zeggen dat je inderdaad superlelijk bent. Je hebt uiteindelijk maar 1 geanomineerde (of hoe je dat zegt) nodig hoor. Je hebt geen veel animo nodig om te trouwen. Dus snap alle heisa niet.

    Jouw probleem is niet trouwen maar je zelfbeeld. Ben je vroeger gepest geweest? Of wie heeft jou gezegd dat je lelijk bent. Of zeg jet zelf tegen jezelf?

  14. #104
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Dames, je hebt in dit leven maar 2 mensen nodig die je mooi vinden. Al de rest boeit niet en hebben niks met je schoonheid te maken.

    1. Jezelf.
    2. Je man

    In al agira vind iedereen iedereen prachtig want dan zijn we allemaal sajidaat al 7or al ain en hebben we superknappe kerels aan onze zijde.

  15. #105
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Er zijn inderdaad gevoeg vrouwen die 30, 40, 50, 60 etc zijn die trouwen. Met en zonder kinderen. Nooit wanhopen!
    je

    Ja daar heb je gelijk in,ik moet niet wanhopen..