1. #76
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Ga je vrouw en kinderen gezelschap houden.
    ga als de donder je eicellen laten invriezen want de klok tikt door ... ik weet dat je niks van me aan neemt !!!

    Maar neen deze advies aub aan !!!!! Vries je eicellen en en daarna gewoon weer lekker door blijven dromen en de realiteit ONTLOPEN !!!!

    En al de dag komt dat de realiteit je als een baksteen op je hoofd valt ... dan kan je misschien nog terug vallen op de eicellen van je

  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Niets..maar ts is juist onzeker over haar uiterlijk, vandaar

    Ervaar jij echt nooit druk om te trouwen? Of trek je je er gewoon niets van aan.
    ze leeft in een leugen !!!!!

    Wanneer ze helemaal alleen zit in dr kamer voor het slapen gaan met de licht uit ... dan krijgt ze het Spaans benauwt!!!!!.... ik heb bij haar al een tijdje geleden de diagnose gesteld dat ze een extreem angstig persoon is ... ze is te beschermd opgevoed en die angst is in dr blijven hangen ... en ze is een persoon die vanuit huis een bepaalde DRUK heeft ervaren om te PRESTEREN!!!!! En die ANGST stoornis in combinatie met de PRESTATIE druk heeft haar ENORM veeeeeeeel STRESS....

    Dus komt ze hier op marokko . Nl de ZELF VERZEKERDE vrouw UITHANGEN ... zodat ze een beetje kan VLUCHTEN van de gevoel van angs en prestatie druk ......

  3. #78
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Niets..maar ts is juist onzeker over haar uiterlijk, vandaar

    Ervaar jij echt nooit druk om te trouwen? Of trek je je er gewoon niets van aan.
    Natuurlijk heb ik te maken met sociale verwachtingen(familie, vrienden etc) maar ik maak me echt niet druk. Heb liever dat ik zonder man en kinderen door het leven ga dan geborgen nemen met een average joe en zijn gezeur aanhoren elke dag om maar getrouwd te zijn. Onzeker zijn over het uiterlijk heeft elk mens, het moet je leven alleen niet beheersen. Je hoeft ook geen top model te zijn om te trouwen.
    *Account niet meer in gebruik*

  4. #79
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ze leeft in een leugen !!!!!

    Wanneer ze helemaal alleen zit in dr kamer voor het slapen gaan met de licht uit ... dan krijgt ze het Spaans benauwt!!!!!.... ik heb bij haar al een tijdje geleden de diagnose gesteld dat ze een extreem angstig persoon is ... ze is te beschermd opgevoed en die angst is in dr blijven hangen ... en ze is een persoon die vanuit huis een bepaalde DRUK heeft ervaren om te PRESTEREN!!!!! En die ANGST stoornis in combinatie met de PRESTATIE druk heeft haar ENORM veeeeeeeel STRESS....

    Dus komt ze hier op marokko . Nl de ZELF VERZEKERDE vrouw UITHANGEN ... zodat ze een beetje kan VLUCHTEN van de gevoel van angs en prestatie druk ......
    Nooit dingeh invullen voor me, als ik alleen ben(waar ik trouwens enorm veel van kan genieten omdat ik een introvert ben) maak ik me echt geen zorgen. Je bent echt wanhopige vrouwen gewend die mannen aanbidden.
    *Account niet meer in gebruik*

  5. #80
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ga als de donder je eicellen laten invriezen want de klok tikt door ... ik weet dat je niks van me aan neemt !!!

    Maar neen deze advies aub aan !!!!! Vries je eicellen en en daarna gewoon weer lekker door blijven dromen en de realiteit ONTLOPEN !!!!

    En al de dag komt dat de realiteit je als een baksteen op je hoofd valt ... dan kan je misschien nog terug vallen op de eicellen van je
    Nee, ga niks doen. Gek hè terwijl jij je druk maakt ben ik cool en kalm. Weet namelijk dat het altijd goed zal verlopen
    *Account niet meer in gebruik*

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Natuurlijk heb ik te maken met sociale verwachtingen(familie, vrienden etc) maar ik maak me echt niet druk. Heb liever dat ik zonder man en kinderen door het leven ga dan geborgen nemen met een average joe en zijn gezeur aanhoren elke dag om maar getrouwd te zijn. Onzeker zijn over het uiterlijk heeft elk mens, het moet je leven alleen niet beheersen. Je hoeft ook geen top model te zijn om te trouwen.
    walahi ik mee n dit ... zonder man???? Dounya henia geen probleem !!!!!

    Maar zonder kinderen ??? Doet dat aub niet !!!! Wolah doe dat niet !!!!!

    Ga trouwen en kinderen maken en desnoods scheiden ... altijd beter dan zonder kinderen !!!!!!.... het leven bestaat uit fases !!!! En kinderen/kleinkinderen gaan de laatste fase van je leven dragelijk maken !!!

  7. #82
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Nooit dingeh invullen voor me, als ik alleen ben(waar ik trouwens enorm veel van kan genieten omdat ik een introvert ben) maak ik me echt geen zorgen. Je bent echt wanhopige vrouwen gewend die mannen aanbidden.
    ik heb het niet over alleen zijn .... maar meer de momenten dat je echt diep over dingen na gaat denken !!!! Dat doet een mens meestal alleen .....

    Toen je in het begin hier kwam wolah ik dacht jeee zij is best intelligent .... maar valt me echt vies tegen ..... dat je dingen anders interpreteert........ maar kan ook zijn dat dar vlucht gedrag is en een onderwerp een andere richting wilt sturen !!!

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Die druk is soms bloed irritant. Mooi dat je er niks van aantrekt.
    zei heedt een hele andere soort druk ... een wat ergere druk ....zij komt uit een warm nest ... tegen haar zullen ze nooit zeggen hee je begrint oud te worden ga trouwen .... maar diep in dr hart weet ze dat dr ouders willen dat ze gaat trouwen !!! Het is juist die ON uitgesproken druk dat erg is ......... het liefst zou ze naar dre ouders toe willen gaan en het uit WILLEN schreeuwen en janken en gewoon zeggen ...... HET LUKT ME NIET!!!!!!!!

    Ipv daarvan houd ze zich sterk !!!!! En speelt ze dr toneelstukje !!!!!!!

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Die druk is soms bloed irritant. Mooi dat je er niks van aantrekt.
    irritant ???? Ik vind juist van niet ... ik vind dat je dat soort dingen serieus moet nemen .... en het zien als alarm bellen die je waarschuwen zodat je de trein niet zult missen !!!!!


    Die druk moet je zien als de benziiene meter van je auto ....... je kan niet eidnekoos door rijden ... je moet voor een beoaalde tijd gaan tanken .... doe je dat niet dan is de kans groot dat je zonder brandstof komt te zitten op een afgelegen weg .... helemaal alleen

  10. #85
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Oke Tanger, voor de tweede maal. Waarom ben jij zelf niet getrouwd. Nu een keer een serieus antwoord svp.
    mag ik een antwoord geven die vrouwen altijd geven ???? Oké hier komt ie....


    Mn MEKTAB is er nog niet !!!!

  11. #86
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    zweer bij Allah dat het geen irriteren is . Ik ben hier echt van overtuigd !!!
    Je kunt menselijke keuzes niet toeschrijven aan wiskundige theorien. En daarbij 30 is absoluut niet te oud. Te oud misschien voor mannen die aan kindbruidjes doen. Maar niet voor gezonde mannen.

  12. #87
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ik heb het niet over alleen zijn .... maar meer de momenten dat je echt diep over dingen na gaat denken !!!! Dat doet een mens meestal alleen .....

    Toen je in het begin hier kwam wolah ik dacht jeee zij is best intelligent .... maar valt me echt vies tegen ..... dat je dingen anders interpreteert........ maar kan ook zijn dat dar vlucht gedrag is en een onderwerp een andere richting wilt sturen !!!
    Er is geen sprake van vlucht gedrag. Je denkt toch niet dat ik elk moment denk..tik tak..tik..tak,
    *Account niet meer in gebruik*

  13. #88
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Die druk is soms bloed irritant. Mooi dat je er niks van aantrekt.
    Eerlijk? Je ervaart geen druk als je mensen niet serieus neemt. Het is eerder ergernis omdat mensen geleefd worden en ze het liefst zien hoe je leven vergooit. Mensen betalen mijn rekeningen niet en doen niks voor me, het enige waar ze op uit zijn is een feestje. Dat vertik ik.
    *Account niet meer in gebruik*

  14. #89
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    zei heedt een hele andere soort druk ... een wat ergere druk ....zij komt uit een warm nest ... tegen haar zullen ze nooit zeggen hee je begrint oud te worden ga trouwen .... maar diep in dr hart weet ze dat dr ouders willen dat ze gaat trouwen !!! Het is juist die ON uitgesproken druk dat erg is ......... het liefst zou ze naar dre ouders toe willen gaan en het uit WILLEN schreeuwen en janken en gewoon zeggen ...... HET LUKT ME NIET!!!!!!!!

    Ipv daarvan houd ze zich sterk !!!!! En speelt ze dr toneelstukje !!!!!!!
    Ik heb vaak te horen gekregen dat ik niet kieskeurig moet zijn en gewoon moet trouwen. Luister alleen niet naar stervelingen als het aankomt op mijn leven. Ervaar dus zero druk.
    *Account niet meer in gebruik*

  15. #90
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Jij zegt vaak veel onzin, dat weet jij ook maar dom ben je niet. Analyses, diagnoses, en what not....maar zelf niets loslaten.
    Complimenten hoor.
    https://m.youtube.com/watch?v=MYa93WlPt3I