1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Een succesvolle man hoeft niet alleen miljoenen te verdienen hoor. Er zijn mannen in het echte leven die goed in het leven staan en ook financieel iets te bieden hebben maar niet bekend zijn. Denk maar aan succesvolle zakenmannen, artsen, advocaten, accountants etc. Wanneer je strategisch een man uitkiest als vrouw eindig je echt niet met een average joe.
    nogmaals hoeveel moslim artsen hebben we ???? Hoeveel mannen zijn er succesvol????

    Laten we zeggen we dat we er 50,000 ( wat we echt dus niet hebben !!!!maar goed )

    Dan staat er tegen over die 50,000 wel 200,000 Fatima’s !!!! Dat is dus 50,000/200,000 ..... dus wat gaan die overige 150,000 DOEN!!!! Wasch wilt dit niet tot je doordringen ??? Ik snap werkelijk niet dat jiji dit niet snapt !!!!! Een middelbare scholier die net op de middelbare school zit BEGRIJPT DIT !!!


    Maar ik ga het in je basisschool manier uit leggen !!!!

    Stel mohamed heeft 10 appels ....... en er zijn 50 Fatima’s ..... hoeveel Fatima’s kunnen er een appel krijgen ?????? Antwooord is 10 Fatima’s kunnen een appel krijgen ......en de overige 40 kunnen samen in een KRING gaan zitten en tegen elkaar zeggen dat 30 jaar nog heeeeeel jong is End-Stage ze alle tijd hebben!!!

    Maar als moslim zijnde hebben we nog EXTRA MOGELIJKHEID !!!!! Die 50 Fatima’s kunnen die 10 appels DELEN !!!!!!

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    En andersom is het ook zo dat niet elke man met de jackpot ervandoor kan gaan !!! Een man moet ook begrijpen dat hij niet het geen kan krijgen wat hij graag wilt en GENOEGEN moet nemen met MINDER .... of tot z’n 50 ste VRIJGEZEL blijven ......

  3. #63
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    nogmaals hoeveel moslim artsen hebben we ???? Hoeveel mannen zijn er succesvol????

    Laten we zeggen we dat we er 50,000 ( wat we echt dus niet hebben !!!!maar goed )

    Dan staat er tegen over die 50,000 wel 200,000 Fatima’s !!!! Dat is dus 50,000/200,000 ..... dus wat gaan die overige 150,000 DOEN!!!! Wasch wilt dit niet tot je doordringen ??? Ik snap werkelijk niet dat jiji dit niet snapt !!!!! Een middelbare scholier die net op de middelbare school zit BEGRIJPT DIT !!!


    Maar ik ga het in je basisschool manier uit leggen !!!!

    Stel mohamed heeft 10 appels ....... en er zijn 50 Fatima’s ..... hoeveel Fatima’s kunnen er een appel krijgen ?????? Antwooord is 10 Fatima’s kunnen een appel krijgen ......en de overige 40 kunnen samen in een KRING gaan zitten en tegen elkaar zeggen dat 30 jaar nog heeeeeel jong is End-Stage ze alle tijd hebben!!!

    Maar als moslim zijnde hebben we nog EXTRA MOGELIJKHEID !!!!! Die 50 Fatima’s kunnen die 10 appels DELEN !!!!!!
    Genoeg hoor. Als je een man voor ogen hebt moet je bevinden in zijn kring/netwerk. De meeste mensen trouwen uiteindelijk met mensen in/uit hun netwerk. Wil je beter? Omring jezelf met betere mensen! Vrij simpel!
    *Account niet meer in gebruik*

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Genoeg hoor. Als je een man voor ogen hebt moet je bevinden in zijn kring/netwerk. De meeste mensen trouwen uiteindelijk met mensen in/uit hun netwerk. Wil je beter? Omring jezelf met betere mensen! Vrij simpel!
    laat maar zitten ik de omdat je het niet gaat snappen !!!!! Al zou iedder fatima haar netwerk verbeteren dat veranderd toch niks aan de aanbod can artsen en succesvolle mannen ???? Uiteindeljk zullen al die Fatima’s dan toch SAMEN moeten gaan jagen op die 50.000 succesvolle mannen terwijk ze zelf uit een groep van 150.000 bestaan ???? Ja 50,000 Fatima’s zullen die succesvolle man krijgen !!!! Jaaa jaaa maar wat gebeurt er met die overige 150,000 boven de 30 jarige Fatima’s ????


    Ja je hebt een oplossing om een succesvolle man aan de haak te slaan !!!! Ik geloof je... maar wat is de OPLOSSING voor de OVERIGE 150,000 Fatima’s die over de 30 zijn !!! Daar gaat het nu om !!!!

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Subhan Allah we leven nu zelfs in een tijd dat de vrouen van over de 30 de VRAAG/AANBOD berekening NIET geloven .... subhan Allah .....


    Dit is gewoon het niet onder ogen WILLEN zien van de REALITEIT!!!!

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Je hebt 10 Fatima’s die in de zorg werken en dr zijn 2 ziekenhuizen !!!! Ziekjes 1 betaald goed en is super schoon !!!!!

    Ziek huis 2 moet je 2 keer zo hard werken en betaalt slecjt en is vies !!!



    Ziekenhuis 1 heeft 3 plekken
    Ziek huis 2 heeft 7 plekken ....


    Na een grondige sollicitatie ronde waarbij alle Fatima’s super goed hun best hebben gedaan met een koeien reet !!! waar ik 1 fatima zelfs over lijken ging en het bed deelde met de manager tijdens de sollicitatie.....

    Uiteindelijk heeft ziekenhuis 1 .... 3 Fatima’s aangenomen .....

    De overige 7 Fatima’s kunnen kiezen om in ziekenhuis 2 te gaan werken .....

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Ik wist Allang waarom er zoveel 30+ vrijgezellen zijn .....

    Maar jiji bevestigd het ..... ze willen de realiteit gewoon niet onder ogen zien .....

  8. #68
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Je hebt 10 Fatima’s die in de zorg werken en dr zijn 2 ziekenhuizen !!!! Ziekjes 1 betaald goed en is super schoon !!!!!

    Ziek huis 2 moet je 2 keer zo hard werken en betaalt slecjt en is vies !!!



    Ziekenhuis 1 heeft 3 plekken
    Ziek huis 2 heeft 7 plekken ....


    Na een grondige sollicitatie ronde waarbij alle Fatima’s super goed hun best hebben gedaan met een koeien reet !!! waar ik 1 fatima zelfs over lijken ging en het bed deelde met de manager tijdens de sollicitatie.....

    Uiteindelijk heeft ziekenhuis 1 .... 3 Fatima’s aangenomen .....

    De overige 7 Fatima’s kunnen kiezen om in ziekenhuis 2 te gaan werken .....
    De slimste vrouwen eindigen met succesvolle mannen omdat de meeste vrouwen eindigen met Karim van de hoek van de straat. Fijne avond tanger!
    *Account niet meer in gebruik*

  9. #69
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    laat maar zitten ik de omdat je het niet gaat snappen !!!!! Al zou iedder fatima haar netwerk verbeteren dat veranderd toch niks aan de aanbod can artsen en succesvolle mannen ???? Uiteindeljk zullen al die Fatima’s dan toch SAMEN moeten gaan jagen op die 50.000 succesvolle mannen terwijk ze zelf uit een groep van 150.000 bestaan ???? Ja 50,000 Fatima’s zullen die succesvolle man krijgen !!!! Jaaa jaaa maar wat gebeurt er met die overige 150,000 boven de 30 jarige Fatima’s ????


    Ja je hebt een oplossing om een succesvolle man aan de haak te slaan !!!! Ik geloof je... maar wat is de OPLOSSING voor de OVERIGE 150,000 Fatima’s die over de 30 zijn !!! Daar gaat het nu om !!!!
    De wereld bestaat niet alleen uit artsen hè, er zijn genoeg andere beroepen/carrière/banen etc. Het is geen rocker science. Mensen eindigen met iemand komt hun netwerk. Werk, familie, vrienden etc.
    *Account niet meer in gebruik*

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    De slimste vrouwen eindigen met succesvolle mannen omdat de meeste vrouwen eindigen met Karim van de hoek van de straat. Fijne avond tanger!
    hahahaha sorry dat ik het zeg !!! Wollah ik noem mensen NOOIT DOM ..... maar Jiji bent ECHT DOM .....

    Maar dounya henya ik neem de tijd voor jou ........

    59.000 succesvolle mannen ..... 150,000 Fatima’s

    Waarvan 60,000 slim zijn ........

    Dan vallen alsnog 10.000 slimme veowien buiten de boot en zullen met achmed van die hiek moeten gaan trouwen .......al zijn die vrowien super slim

    Weet je hoeveel ma sha Allah hoog opgeleide universitair afgestuurde vrouwen we hebben ?????

    Heeel veel maar die vrowien KUNNEN geen man van hun niveau vinden !!! Niet omdat ze NIET weten hoe !!!! Maar puur om het feit dat we die mannen NIET hebben !!!!!

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    De wereld bestaat niet alleen uit artsen hè, er zijn genoeg andere beroepen/carrière/banen etc. Het is geen rocker science. Mensen eindigen met iemand komt hun netwerk. Werk, familie, vrienden etc.
    weet ik maar ik ging ZAHMA mee in jou bullshit gedachte ... zoals die prins harry voorbeeld van jou ....

    Prins Harry zou je recht in je gezicht uitlachen om
    Die stelling van jou ... en als je een beetje geluk hebt zou hij een leraar wiskunde voor je betalen zodat je de realiteit onder ogen zal zien

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Voorbeeld er komt een Corona epidemie!!!! 8 miljoen mensen willen Wc papier inslaan .... dr zijn 4 miljoen rollen .... 4 miljoen kunnen hun reet niet vegen ......

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Nasiha voor alle 25 jarige dames .... laat je niet gek maken !!! Geloof de leugen niet dat 30 jong is en dat je tijd genoeg hebt !!!!!!!

    Waneer een andere vrouw dit tegen je zegt ... lach netjes en zeg ja fatima ... je hebt gekijk !!!! En die dikke vette marokaNase koeien reet van je ziet er nog prachtig uit op 30 jarige leeftijd ....

    Maar ondertussen goed in je hoofd printen !!!! Dat haar kansen verspeeld zijn ... en als de sodemieter aa dr slag gaan ......

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    De slimste vrouwen eindigen met succesvolle mannen omdat de meeste vrouwen eindigen met Karim van de hoek van de straat. Fijne avond tanger!
    fine avond zalando..... tik tik tik tik tik tik tik ... dat is de geluid van de tijd die voor niemand stil staat .... tik tik tik tik tik .......

  15. #75
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    fine avond zalando..... tik tik tik tik tik tik tik ... dat is de geluid van de tijd die voor niemand stil staat .... tik tik tik tik tik .......
    Ga je vrouw en kinderen gezelschap houden.
    *Account niet meer in gebruik*