1. #106
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Laten we nou is zeggen dat je inderdaad superlelijk bent. Je hebt uiteindelijk maar 1 geanomineerde (of hoe je dat zegt) nodig hoor. Je hebt geen veel animo nodig om te trouwen. Dus snap alle heisa niet.

    Jouw probleem is niet trouwen maar je zelfbeeld. Ben je vroeger gepest geweest? Of wie heeft jou gezegd dat je lelijk bent. Of zeg jet zelf tegen jezelf?
    Ja ik heb inderdaad maar 1 nodig dat is al meer dan genoeg haha..
    Ik merkte het dat ik lelijk was,ik bedoel ik ga daar vanuit als geen een man je aanspreekt.en het is me een paar keer gezegd dat ik niet mooi ben,maar ook dat ik wel mooi ben,dus ik weet het gewoon niet zo goed of ik nou echt lelijk ben of niet.

  2. #107
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Dames, je hebt in dit leven maar 2 mensen nodig die je mooi vinden. Al de rest boeit niet en hebben niks met je schoonheid te maken.

    1. Jezelf.
    2. Je man

    In al agira vind iedereen iedereen prachtig want dan zijn we allemaal sajidaat al 7or al ain en hebben we superknappe kerels aan onze zijde.
    Hahaha, dat is waar!
    *Account niet meer in gebruik*

  3. #108
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Ja ik heb inderdaad maar 1 nodig dat is al meer dan genoeg haha..
    Ik merkte het dat ik lelijk was,ik bedoel ik ga daar vanuit als geen een man je aanspreekt.en het is me een paar keer gezegd dat ik niet mooi ben,maar ook dat ik wel mooi ben,dus ik weet het gewoon niet zo goed of ik nou echt lelijk ben of niet.
    Hebben mannen gewoon in je gezicht gezegd dat je niet mooi bent?

    Lieve schat, dat zijn geen normale respectvolle mensen! Hecht ook geen waarde aan hun woorden joh. Woorden van mensen kennen geen waarde! En onthou dat we voor sommige mensen ‘knap’ zijn en voor anderen minder mooi. Til daar niet te zwaar aan. Alles wat mannen zeggen moet je sowieso met een korrel zout benen, ze maken gebruik van veel manipulatie.
    *Account niet meer in gebruik*

  4. #109
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Ja ik heb inderdaad maar 1 nodig dat is al meer dan genoeg haha..
    Ik merkte het dat ik lelijk was,ik bedoel ik ga daar vanuit als geen een man je aanspreekt.en het is me een paar keer gezegd dat ik niet mooi ben,maar ook dat ik wel mooi ben,dus ik weet het gewoon niet zo goed of ik nou echt lelijk ben of niet.
    Shoefie, verzorg jezelf gewoon goed en vergeet dat aanspreken met aanspreken gedoe. Als een volwassene gwn b7al shi jnoen zegt dat je lelijk bent, dan spoort ie gewoon zelf niet hoor. Zo eentje kun je niet serieus nemen. Die mankeert zelf blijkbaar een aantal vijzen.
    Anyhow, wees lief voor jezelf. Want als jij jezelf gaat lopen vertellen dat je lelijk bent, ben je evenwaus als die ene die dat tegen jou zegt.

    Iedere vrouw heeft in dit leven izjen portie natuurlijke schoonheid gekregen. Koester dat. En al janna is voor oogverblindend te zijn.

  5. #110
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Shoefie, verzorg jezelf gewoon goed en vergeet dat aanspreken met aanspreken gedoe. Als een volwassene gwn b7al shi jnoen zegt dat je lelijk bent, dan spoort ie gewoon zelf niet hoor. Zo eentje kun je niet serieus nemen. Die mankeert zelf blijkbaar een aantal vijzen.
    Anyhow, wees lief voor jezelf. Want als jij jezelf gaat lopen vertellen dat je lelijk bent, ben je evenwaus als die ene die dat tegen jou zegt.

    Iedere vrouw heeft in dit leven izjen portie natuurlijke schoonheid gekregen. Koester dat. En al janna is voor oogverblindend te zijn.
    Ik bedoel daar trouwens mee dat als we het van de zotte vinden dat iemand je lelijk noemt, waarom zou jet dan wel accepteren van jezelf? Snappie.

  6. #111
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Mischien als je geen kids hebt,anders heb je niet echt veel animo,lelijk en kids erbij.
    Ik vind dit best triestig. Temeer omdat je moeder bent.

    Je kinderen zullen dit maar eens lezen en zichzelf als schuldig zien.

    Een man zal je altijd vinden. Je mag dan de knapste vrouw zijn of de lelijkste.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  7. #112
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Shoefie, verzorg jezelf gewoon goed en vergeet dat aanspreken met aanspreken gedoe. Als een volwassene gwn b7al shi jnoen zegt dat je lelijk bent, dan spoort ie gewoon zelf niet hoor. Zo eentje kun je niet serieus nemen. Die mankeert zelf blijkbaar een aantal vijzen.
    Anyhow, wees lief voor jezelf. Want als jij jezelf gaat lopen vertellen dat je lelijk bent, ben je evenwaus als die ene die dat tegen jou zegt.

    Iedere vrouw heeft in dit leven izjen portie natuurlijke schoonheid gekregen. Koester dat. En al janna is voor oogverblindend te zijn.
    Met alle respect voor Gods creatie maar er zijn genoeg lelijke mensen. Dat hoort bij het leven en we hoeven het niet mooier te maken door hypocriet te zijn of te liegen.

    Genoeg mooie mensen, genoeg lelijk.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  8. #113
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Met alle respect voor Gods creatie maar er zijn genoeg lelijke mensen. Dat hoort bij het leven en we hoeven het niet mooier te maken door hypocriet te zijn of te liegen.

    Genoeg mooie mensen, genoeg lelijk.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Das natuurlijk crap want lelijk en mooi is sowieso subjectief. Mijn comment blijft gwn een feit: iedereen heeft een portie schoonheid gekregen, focus je daarop.

  9. #114
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Hebben mannen gewoon in je gezicht gezegd dat je niet mooi bent?

    Lieve schat, dat zijn geen normale respectvolle mensen! Hecht ook geen waarde aan hun woorden joh. Woorden van mensen kennen geen waarde! En onthou dat we voor sommige mensen ‘knap’ zijn en voor anderen minder mooi. Til daar niet te zwaar aan. Alles wat mannen zeggen moet je sowieso met een korrel zout benen, ze maken gebruik van veel manipulatie.

    Ja 3x ofzo als ik langsliep,maar dat was toen ik nog erg jong was,daar ben ik wel overheen,maar ik heb ook wel positieve reacties gekregen daarna,maar daarna hoorde ik weer van mn schoonzusje dat ik niet mooi ben,en dat geloof ik tot op de dag van vandaag,en dat blijft hangen en krijg ik niet meer uit mijn hoofd.

  10. #115
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Ik bedoel daar trouwens mee dat als we het van de zotte vinden dat iemand je lelijk noemt, waarom zou jet dan wel accepteren van jezelf? Snappie.

    Een normaal mens zou dat zeker denken en dat van zich af laten glijden,maar ik heb een stoornis en zo n slechte opmerking blijft bij mij hangen en krijg ik niet meer uit mn hoofd.maar je hebt wel gelijk hoor

  11. #116
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Ja 3x ofzo als ik langsliep,maar dat was toen ik nog erg jong was,daar ben ik wel overheen,maar ik heb ook wel positieve reacties gekregen daarna,maar daarna hoorde ik weer van mn schoonzusje dat ik niet mooi ben,en dat geloof ik tot op de dag van vandaag,en dat blijft hangen en krijg ik niet meer uit mijn hoofd.
    Dat zijn geen normale mensen joh! Trek je daar niks van aan. Mensen reageren ook op zelfvertrouwen, werk daaraan en geloof dat je geweldig bent! Dit zal je uitstralen en je zal dan niet bekommeren om wat alle mannen van je vinden. Uiteindelijk heb je er eentje nodig!
    *Account niet meer in gebruik*

  12. #117
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Een normaal mens zou dat zeker denken en dat van zich af laten glijden,maar ik heb een stoornis en zo n slechte opmerking blijft bij mij hangen en krijg ik niet meer uit mn hoofd.maar je hebt wel gelijk hoor
    Ah dat verklaard veel, krijg je hulp? En mocht dit niet het geval zijn misschien is het een idee?
    *Account niet meer in gebruik*

  13. #118
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Een normaal mens zou dat zeker denken en dat van zich af laten glijden,maar ik heb een stoornis en zo n slechte opmerking blijft bij mij hangen en krijg ik niet meer uit mn hoofd.maar je hebt wel gelijk hoor
    Wat voor stoornis?

  14. #119
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Normaal wordt hier snel gesproken over shor....maar deze keer lijkt het wel mee te vallen.

    Eindelijk het licht gezien dat het ook aan je zelf kan liggen ?!
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  15. #120
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Normaal wordt hier snel gesproken over shor....maar deze keer lijkt het wel mee te vallen.

    Eindelijk het licht gezien dat het ook aan je zelf kan liggen ?!
    Shir bestaat maar niet alles heeft daar mee te maken.
    *Account niet meer in gebruik*