1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    50
    01-08-2016

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Ff kijken... zien die knapheidsformules er ongeveer als volgt uit:

    Zina + nummer = knap
    Zina - nummer = lelijk
    - Zina - nummer = foeilelijk
    - Zina + nummer = ... euhm

    Hoe werkt dat precies.
    Exact wat ik dacht bij het lezen van haar bericht.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    295
    01-01-2015

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    Ze wordt ouder en alles begint te hangen. O jawel, ze heeft alle reden om onzeker te zijn..
    niet zo onaardig doen.
    GETROUWD! Dus geen berichten van mannen!

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Als ik vroeger wel eens met een vriendin buiten liep kreeg ik weleens zina naar me toegeroepen maar nooit werd er naar mn nummer gevraagd ,ben ik dan toch gewoon lelijk,ik bedoel waarom "zina" roepen als ik lelijk ben..?

    Ik ben aan het uitvogelen of ik nou lelijk ben of niet,het is zo irritant dat ik het niet weet..
    Dat zijn jongens die hele dag stoned zijn, die zien alles aan voor zina......!
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  4. #19
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Dejavu, topic al eens voorgekomen
    vooruit kijken is regeren.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Dat zijn jongens die hele dag stoned zijn, die zien alles aan voor zina......!

    Dus ben toch lelijk,okee..

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Ff kijken... zien die knapheidsformules er ongeveer als volgt uit:

    Zina + nummer = knap
    Zina - nummer = lelijk
    - Zina - nummer = foeilelijk
    - Zina + nummer = ... euhm

    Hoe werkt dat precies.

    Tja ik weet het ook niet..

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    Ze wordt ouder en alles begint te hangen. O jawel, ze heeft alle reden om onzeker te zijn..
    Oh als er iets is waar ik wel zeker over ben is dat ik er een stuk jonger uit zie dan dat ik ben,dus nee ben daar niet onzeker over.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Wat kunnen veel mensen hier gemeen reageren zeg,ik hoop voor jullie die zo reageren dat je nooit BDD krijgt,of eigenlijk hoop ik dat wel dan weet je hoe ik mij voel

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    2.244
    06-11-2003

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Als ik vroeger wel eens met een vriendin buiten liep kreeg ik weleens zina naar me toegeroepen maar nooit werd er naar mn nummer gevraagd ,ben ik dan toch gewoon lelijk,ik bedoel waarom "zina" roepen als ik lelijk ben..?

    Ik ben aan het uitvogelen of ik nou lelijk ben of niet,het is zo irritant dat ik het niet weet..
    Weet je hoe dat komt?

    Omdat jij vreselijk onzeker bent, daarom. Onzekerheid is LELIJK.

    Dus doe iets aan je houding.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    2.244
    06-11-2003

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Wat kunnen veel mensen hier gemeen reageren zeg,ik hoop voor jullie die zo reageren dat je nooit BDD krijgt,of eigenlijk hoop ik dat wel dan weet je hoe ik mij voel
    Heb jij een body dysmorfia disorder dan?

    In dat geval moet je naar een psycholoog en moet je ons deze vragen al helemaal niet stellen (draagt niet bij aan je BDD genezing)

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door muslimrose Bekijk reactie
    Heb jij een body dysmorfia disorder dan?

    In dat geval moet je naar een psycholoog en moet je ons deze vragen al helemaal niet stellen (draagt niet bij aan je BDD genezing)
    Ja heb bdd,en sinds wanneer is het verboden voor mij om topics te openen,mij onzekerheid is mischien LELIJK maar jouw innerlijk ook zo te zien aan jouw reactie!

    Ps.genoeg therapie gehad maar heeft niks geholpen helaas

  12. #27
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Ja heb bdd,en sinds wanneer is het verboden voor mij om topics te openen,mij onzekerheid is mischien LELIJK maar jouw innerlijk ook zo te zien aan jouw reactie!

    Ps.genoeg therapie gehad maar heeft niks geholpen helaas
    Herkenbaar, ik heb het ook. Mijn omgeving verklaart mij voor gek en hebben wel 100000 x verteld dat daar geen enkele reden voor is. Alleen wanneer dat eenmaal in je hoofd zit krijg je dat er nooit uit. Ik moet ook altijd lachen wanneer iemand mij zelfverzekerd noemt. Dan denk ik pff daar gaan we weer.

    Op een gegeven moment zul je er beter mee om kunnen gaan, de tijd zal je sowieso dwingen er anders mee om te gaan want het is ontzettend vermoeiend om steeds het tegendeel te blijven zoeken in iemands opmerking/ woorden.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    2.244
    06-11-2003

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Ja heb bdd,en sinds wanneer is het verboden voor mij om topics te openen,mij onzekerheid is mischien LELIJK maar jouw innerlijk ook zo te zien aan jouw reactie!

    Ps.genoeg therapie gehad maar heeft niks geholpen helaas
    Ik ben in en in slecht, heb je helemaal gelijk in. Probeer ik niet eens te verbloemen.

    Je kunt je verschuilen achter je BDD, maar je bent zo onzeker als de pest over zo'n beetje ALLES. Over het feit dat je gescheiden bent, dat je een kind hebt, bij wijze van dat je wenkbrauw een beetje scheef staat.

    Als therapie niets heeft geholpen, dan is mijn enige advies aan jou: wees dankbaar aan Allah voor alles wat Hij je heeft gegeven en leer te relativeren dat deze dunya niet alles is.
    Je lichaam is perfect zoals die is, zolang je er TEVREDEN over bent en DANKBAAR voor bent.

    Ga vrijwilligerswerk doen of iets waarmee je in contact komt met mensen die minder dan jou hebben, dan ga je realiseren dat jouw onzekerheden niets meer dan 1ste wereldproblemen zijn.

    In sha Allah khair.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Ze moet gewoon zo snel mogelijk naar Marokko en paar keer heen en weer lopen op de boulevard .... na 2 weken vakantie is ze genoeg aangesproken zodat ze daar de rest van het jaar op kan teren

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Herkenbaar, ik heb het ook. Mijn omgeving verklaart mij voor gek en hebben wel 100000 x verteld dat daar geen enkele reden voor is. Alleen wanneer dat eenmaal in je hoofd zit krijg je dat er nooit uit. Ik moet ook altijd lachen wanneer iemand mij zelfverzekerd noemt. Dan denk ik pff daar gaan we weer.

    Op een gegeven moment zul je er beter mee om kunnen gaan, de tijd zal je sowieso dwingen er anders mee om te gaan want het is ontzettend vermoeiend om steeds het tegendeel te blijven zoeken in iemands opmerking/ woorden.
    Ik ben blij dat je me snapt,want dat veel snappen mij ook niet,en het is inderdaad zeer vermoeiend,ik wil het ook niet zo langer