1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Hoe kan dit?

    Als ik vroeger wel eens met een vriendin buiten liep kreeg ik weleens zina naar me toegeroepen maar nooit werd er naar mn nummer gevraagd ,ben ik dan toch gewoon lelijk,ik bedoel waarom "zina" roepen als ik lelijk ben..?

    Ik ben aan het uitvogelen of ik nou lelijk ben of niet,het is zo irritant dat ik het niet weet..

  2. #2
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Deel jouw foto en maak een poll dan kunnen we daarover oordelen.
    Sincerity is the face of the soul.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    295
    01-01-2015

    Je komt heel onzeker over! Is niet nodig.
    GETROUWD! Dus geen berichten van mannen!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door Leuke_tabdarst Bekijk reactie
    Je komt heel onzeker over! Is niet nodig.
    Nou ik weet niet of dat nodig is

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Deel jouw foto en maak een poll dan kunnen we daarover oordelen.

    Ik hoor vaak dat ik mooier ben dan op de foto dus dat schiet ook niet op,ik ben blijkbaar niet fotogeniek

  6. #6
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Ik hoor vaak dat ik mooier ben dan op de foto dus dat schiet ook niet op,ik ben blijkbaar niet fotogeniek
    Dat zijn de knapsten.
    Sincerity is the face of the soul.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    295
    01-01-2015

    Natuurlijk wel !! Is echt nergens voor nodig vind ik. Wees lekker zelfverzekerd stral dat ook uit en de rest komt vanzelf. Niet onzeker over jezelf zijn en wat mensen van je vinden (niemand is LELIJK NIEMAND, elke persoon is uniek en mooi. Dus stop met dat onzeker gedrag. X
    GETROUWD! Dus geen berichten van mannen!

  8. #8
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Leuke_tabdarst Bekijk reactie
    Natuurlijk wel !! Is echt nergens voor nodig vind ik. Wees lekker zelfverzekerd stral dat ook uit en de rest komt vanzelf. Niet onzeker over jezelf zijn en wat mensen van je vinden (niemand is LELIJK NIEMAND, elke persoon is uniek en mooi. Dus stop met dat onzeker gedrag. X
    Jij bent echt een leuke tabdarst!
    Sincerity is the face of the soul.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Als ik vroeger wel eens met een vriendin buiten liep kreeg ik weleens zina naar me toegeroepen maar nooit werd er naar mn nummer gevraagd ,ben ik dan toch gewoon lelijk,ik bedoel waarom "zina" roepen als ik lelijk ben..?

    Ik ben aan het uitvogelen of ik nou lelijk ben of niet,het is zo irritant dat ik het niet weet..
    Ff kijken... zien die knapheidsformules er ongeveer als volgt uit:

    Zina + nummer = knap
    Zina - nummer = lelijk
    - Zina - nummer = foeilelijk
    - Zina + nummer = ... euhm

    Hoe werkt dat precies.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    295
    01-01-2015

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Jij bent echt een leuke tabdarst!
    Haha valt mee
    GETROUWD! Dus geen berichten van mannen!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    mag ik je nummer?

  12. #12
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Maar weinig mensen zijn lelijk, en zelfs lelijke mensen komen aan de beurt dus dat mag niet veel uitmaken.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Als ik vroeger wel eens met een vriendin buiten liep kreeg ik weleens zina naar me toegeroepen maar nooit werd er naar mn nummer gevraagd ,ben ik dan toch gewoon lelijk,ik bedoel waarom "zina" roepen als ik lelijk ben..?

    Ik ben aan het uitvogelen of ik nou lelijk ben of niet,het is zo irritant dat ik het niet weet..
    ik heb best een goede smaak als je wilt kan ik je beoordelen en krig je een Officiƫle certificaat van mij met stempel en al .

    Voor een extra bedrag kun je ook een internationaal certificaat van me krijgen

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    208
    18-04-2020

    Een stuk zelfverzekerdheid geeft je geloof ik een enorme boost.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door Leuke_tabdarst Bekijk reactie
    Je komt heel onzeker over! Is niet nodig.
    Ze wordt ouder en alles begint te hangen. O jawel, ze heeft alle reden om onzeker te zijn..