1. #151
    MVC Lid

    Reacties
    125
    03-03-2021

    ^^ please stop haha
    Resistance is futile

  2. #152
    MVC Lid

    Reacties
    21
    19-11-2020

    Citaat Geplaatst door SimpleJack Bekijk reactie
    ^^ please stop haha
    Waarom.

  3. #153
    MVC Lid

    Reacties
    125
    03-03-2021

    Citaat Geplaatst door Classylady27 Bekijk reactie
    Waarom.
    omdat ik niet altijd zo charming ben, er is genoeg te lezen hier toch owww sh000tt of ik trek het nu verkeerd naar mezelf toe
    Resistance is futile

  4. #154
    MVC Lid

    Reacties
    21
    19-11-2020

    Citaat Geplaatst door SimpleJack Bekijk reactie
    omdat ik niet altijd zo charming ben, er is genoeg te lezen hier toch owww sh000tt of ik trek het nu verkeerd naar mezelf toe
    Klopt. Genoeg te lezen wat jij typt. Have a nice evening.

  5. #155
    MVC Lid

    Reacties
    125
    03-03-2021

    Citaat Geplaatst door Classylady27 Bekijk reactie
    Klopt. Genoeg te lezen wat jij typt. Have a nice evening.
    Thank you friendly person Have a nice evening as well!
    Resistance is futile

  6. #156
    MVC Lid

    Reacties
    17
    06-07-2020

    Liefde van ouders naar een kind is de puurste vorm die we op aarde kunnen vinden. En dat voel je in alles. Paar woorden van hun op jouw slechte dag maken je vrolijk. Paar wijze woorden van hun na een ruzie met iemand anders laten je die persoon heel anders zien. Moge Allah iedereen dit soort liefde laten ervaren en hun ouders zo lang mogelijk bij hun houden.
    De liefde van zussen en broers is voor mij ook sterk maar anders. Het is minder onvoorwaardelijk en je moet blijven onderhouden aan die liefde.
    De liefde van een man is ook anders. Het is geen liefde zoals de bovenstaande twee maar dit is een liefde die je vanaf begin aan moet opbouwen.De andere twee hierboven zijn vanaf je geboorte aan je gegeven. Het begint voor mij op een vriendschappelijke basis. Een persoon die er voor je is en die je respecteert. Daarnaast is het iemand bij wie je graag wilt zijn. Tuurlijk is het in een huwelijk niet elke dag zo dat je dit voelt maar het moet wel een gevoel zijn dat na een ruzie weer terugkomt. Het is een gevoel van liefde dat als je dag erop zit je graag op de plek wilt zijn waar die persoon is. Dat je de appjes op je telefoon leuk vindt om te openen dat je graag reageert op de appjes. Daarnaast is het een waardering die krijgt voor jouw man om verschillende redenen. Om hoe hij omgaat met zijn Deen, onrechtvaardigheid, denkwijze over vrouwen, omgang met naasten en vreemden, prioriteiten in het leven, waardering van gezondheid en geld , de keuzes die hij je laat maken enz. Deze dingen bouwen voor mij allemaal op tot waardering en bewondering in een partner. En dat creert een gevoel van samenzijn en stabiliteit. En als er dan kinderen komen dan is de liefde gebaseerd op de omgang van jouw partner met jou en jouw kinderen. Het is een mooie soort liefde maar niet onvoorwaardelijk. En zeker niet constant als er niet aan gewerkt wordt door compromissen/ verder kijken naar de toekomst en het communicatief goed afsluiten van onenigheden. Belangrijk is om het vooral niet te romantiseren. Het is prachtig om te ervaren maar het is geen film. Ups en downs zijn er altijd. Moge Allah iedereen de kans geven op dit soort liefde.