1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Hoe voelt het

    Als er van je gehouden wordt? Ooit meegemaakt? Dat je je geliefd, geborgen en gekoesterd voelt... ik nooit. Besefte ik me vannacht ineens.

    Vertel ons wie van jou houdt en hoe dat voelt. Dan geniet ik een stukje mee. : )

    Liefst geen haram liefdes. Maar ja soit das vaste kost tegenwoordig.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Jullie willen het niet verklappen.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Of is dit soms de reden van jullie zwijgen?



    Ja3ni onbeschrijfbaar

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Citaat Geplaatst door Morri Bekijk reactie
    Hoe voelt het voor jou om iets te betekenen voor een ander? Het is zeg maar dat maar meer.
    Hm klinkt niet echt super bijzonder. Misschien mis ik niks after all.

    Ik dacht iets magisch ofzo.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Niet per se romantische liefde, mag ook platonisch zijn. Niet zo verlegen guys.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Hm..

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Citaat Geplaatst door Morri Bekijk reactie
    Dan is een ander blij maken niet iets wat jou wat boeit misschien
    Het is lief, leuk en aardig. Maar niet magisch. Snap je?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Als er van je gehouden wordt? Ooit meegemaakt? Dat je je geliefd, geborgen en gekoesterd voelt... ik nooit. Besefte ik me vannacht ineens.

    Vertel ons wie van jou houdt en hoe dat voelt. Dan geniet ik een stukje mee. : )

    Liefst geen haram liefdes. Maar ja soit das vaste kost tegenwoordig.
    er is vaak en veel van mij gehouden !!!! Maar ik ben de type die nooit meer van een a vrouw houd dan zij van mij . Dus als die liefde ophoud dan lig ik daar niet wakker van

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Citaat Geplaatst door Morri Bekijk reactie
    Is het wel als dat wederzijds is. Mooie dynamiek.
    Het klinkt niet bijzonder maar isset wel. Misschien is dattet. Of we zijn gwn geen goede poeeten.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    er is vaak en veel van mij gehouden !!!! Maar ik ben de type die nooit meer van een a vrouw houd dan zij van mij . Dus als die liefde ophoud dan lig ik daar niet wakker van
    Hoe voelt het dan, als iemand van je houdt?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Citaat Geplaatst door Morri Bekijk reactie
    Iets betekenen(bijzonder zijn) voor iemand die jij ook weer bijzonder vindt en wat voor wil betekenen. Het doet wel wat met mensen die geen voldoening vinden in het leven voor de eigen.
    Ah das wel mooi.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Hoe voelt het dan, als iemand van je houdt?
    ligt er aan !!!! Kijk veel mensen bouwen een hele fanatasie om de gevoel van liefde heen .... vaak speelt die gevoel coke die fantasie af in hun eigen hoofd ..... ze maken de liefde tot iets wat niks met realiteit te maken heeft ...

    Voor mij is liefde een simpel gevoel ... het is leuk maar meer ook niet ....

    Vele vrowien houden van de fantasie dat een man net zoals in de films de liefde tot een houdgreep brengen dat het tranen in ogen bezorgd .... maar dat is geen realiteit


    Een vrouw word geleid door fantasie en willen niet geconfronteerd worden met de realiteit ... daarom doen die liefdes filmps en liefdes verhalen het ook zo goed .......

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ligt er aan !!!! Kijk veel mensen bouwen een hele fanatasie om de gevoel van liefde heen .... vaak speelt die gevoel coke die fantasie af in hun eigen hoofd ..... ze maken de liefde tot iets wat niks met realiteit te maken heeft ...

    Voor mij is liefde een simpel gevoel ... het is leuk maar meer ook niet ....

    Vele vrowien houden van de fantasie dat een man net zoals in de films de liefde tot een houdgreep brengen dat het tranen in ogen bezorgd .... maar dat is geen realiteit


    Een vrouw word geleid door fantasie en willen niet geconfronteerd worden met de realiteit ... daarom doen die liefdes filmps en liefdes verhalen het ook zo goed .......
    Maar in islam wordt ook heel hartstochtelijk over liefde gesproken. Dus neig ernaar het wel te geloven hoor.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Maar in islam wordt ook heel hartstochtelijk over liefde gesproken. Dus neig ernaar het wel te geloven hoor.
    geloof me de liefde waar over in de islam word gesprekken staat HAAKS met wat er nu in deze tijd onder liefde word verstaan !!!! Daar leven zo veel mensnen in ellende omdat de huidige gedanste over liefde totaal niet realistisch is

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    geloof me de liefde waar over in de islam word gesprekken staat HAAKS met wat er nu in deze tijd onder liefde word verstaan !!!! Daar leven zo veel mensnen in ellende omdat de huidige gedanste over liefde totaal niet realistisch is
    Welles. We hebben zelfs imam Ibnul Qayyim. The love doctor. Heeeeel diepzinnig schrijft hij. Als ik het lees ervaar ik BIJNA de liefde van een blad af gelezen. Zo intens isset.