1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Welles. We hebben zelfs imam Ibnul Qayyim. The love doctor. Heeeeel diepzinnig schrijft hij. Als ik het lees ervaar ik BIJNA de liefde van een blad af gelezen. Zo intens isset.
    tuurlijk !!! Maar je moet het leven WISKINDIG bekijken ...... de kans dat iemand op aarde de loterij wint die is er ...... maar een wiskundige feit is dat miljarden mensen het niet zullen winnen ......

    Romeo en Juliet waren op de hoogtepunt van hun liefde dood gegaan toch ??? Ik durf mn hand in het coor te steken dat als ze niet door waren gegaan dan waren ze nu gescheiden ......

    Maar ja de gedanste van deze pure liefdes fanatisie daar houden de mensen zich aan vast .... maar als je met harde cijfers komt dat de scheidingspercentage tussen de 60/70% is dan kijken de mensen liever de andere kant op en willen niet met de realiteit geconfronteerd worden !!!!!


    Wanneer een bruidje met dr bruiloft bezig is ik zeg haar ... he dame de kans is 7 op 10 dat hengst scheiden dan verklaart ze je voor gek en denkt dat ze tot de overige 3 behoort !!!! Ewa ja that’s life

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Nou lekker dan.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Nou lekker dan.
    Ja al zou Einstein een kans bereiking voor je maken dan zou je hem beleefd vragen om ergens anders te gaan spelen en dan zou je meteen een turkse liefdes serie op gaan zetten zodat je je fantasie van liefde in leven kunt houden ! N.


    Geen vrouw laat haar fansites kapot maken zelfs mket door Einstein

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Ik heb niet eens een liefdesfantasie, daarom vraag ik jullie.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Ik heb niet eens een liefdesfantasie, daarom vraag ik jullie.
    dat heb je zeker wel . Maar bij elke persoon is het enkel een ander verhaal oe sadi

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    718
    23-08-2020

    Voel je niets van Allah swt zijn liefde dan, dan je het hier op het forum gaat rondvragen? Damn

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door overthinkingg Bekijk reactie
    Voel je niets van Allah swt zijn liefde dan, dan je het hier op het forum gaat rondvragen? Damn
    je begrijpt haar niet Z ze heeft het over liefde tussen man en
    Vrouw . Waarschijnlijk heeft ze nooit een real life / virtueel relatie gehad waardoor ze niet die gevoel heeft ervaren .

  8. #23
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Allaah houdt van me. Dat is meer dan voldoende voor me.
    *Account niet meer in gebruik*

  9. #24
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Hm..
    Dit is echt waar!
    *Account niet meer in gebruik*

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Geen ruzie maken zusters. Beetje liefde in dit topic houden.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    dat heb je zeker wel . Maar bij elke persoon is het enkel een ander verhaal oe sadi
    Ik heb een vermoeden oe safi. Laat ik het zo zeggen: heb geen fantasie die ik een realiteit acht.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Ik heb een vermoeden oe safi. Laat ik het zo zeggen: heb geen fantasie die ik een realiteit acht.
    elk mensn vind het fijn om een maatje te hebben en weten dat die je graag wilt en jiji die ander wilt . Zo zijn we geschapen maar de een is het wat sterker dan bij de ander ... bij degene bij het het sterkst is zit het langst met tranen . En bij de gene bij wie het wat minder is gaat eerder en sneller door met leven .

    Tegenwoordig is liefde en de hunkering naar liefde eerder een zware last dan een toevoeging op het leven omdat we er zo veel onnodige dingen de liefde heen hebben gebouwd ...... zelfs de beste koppel bureaus zeggen dat wat de hedendaagse man/vrouw eist en verwacht van de liefde niet realistisch is .....

    De hedendaagse begrip wat er onder liefde verstaan word is een last /gewicht die geen man/vrouw kan dragen en vervullen .......zolang je last zo zwaar is dan zal die last vroeg of laat vallen ......

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    elk mensn vind het fijn om een maatje te hebben en weten dat die je graag wilt en jiji die ander wilt . Zo zijn we geschapen maar de een is het wat sterker dan bij de ander ... bij degene bij het het sterkst is zit het langst met tranen . En bij de gene bij wie het wat minder is gaat eerder en sneller door met leven .

    Tegenwoordig is liefde en de hunkering naar liefde eerder een zware last dan een toevoeging op het leven omdat we er zo veel onnodige dingen de liefde heen hebben gebouwd ...... zelfs de beste koppel bureaus zeggen dat wat de hedendaagse man/vrouw eist en verwacht van de liefde niet realistisch is .....

    De hedendaagse begrip wat er onder liefde verstaan word is een last /gewicht die geen man/vrouw kan dragen en vervullen .......zolang je last zo zwaar is dan zal die last vroeg of laat vallen ......
    Ja, het huwelijk mooier voorstellen dan het is. Maar dat doen mannen ook. Ze willen en verwachten van alles. Eindstand ontdekken ze onder 1 dak dat ook dat visje dat zij schoon aan de haak sloegen zo krom als een rib is.

    Mannen leven in de illusie dat de vrouw recht geschapen is en dromen van die ideale vrouw en frustreren zich vervolgens aan het feit dat ze dat simpelweg niet is. Dan breken ze die rib door m recht te willen trekken.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Ja, het huwelijk mooier voorstellen dan het is. Maar dat doen mannen ook. Ze willen en verwachten van alles. Eindstand ontdekken ze onder 1 dak dat ook dat visje dat zij schoon aan de haak sloegen zo krom als een rib is.

    Mannen leven in de illusie dat de vrouw recht geschapen is en dromen van die ideale vrouw en frustreren zich vervolgens aan het feit dat ze dat simpelweg niet is. Dan breken ze die rib door m recht te willen trekken.
    Op deze eigenschap van altijd maar het slechte zien zijn ze in de islam ook aangesproken he. Dat ze eens dankbaar moeten zijn met wie en wat de vrouw wel is en heeft in plaats van constant te focussen op haar gebreken. Mannen zijn blijkbaar te veeleisend.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Mannen...

    Meer meer meer. Rupsjes nooit genoeg.

    Vrouwen willen gewoon 1 man die lief voor hen is en voor wie zij lief kan zijn en dat dat speciaal tussen hen is en dus geen 2e 3e 4e vrouwen waar die man dezelfde lieve woordjes loopt op te hangen.

    Hoe kan dat nou vraag ik me af. In de liefde zie ik geliefden in gedichten (en dit zijn meestal mannen!!!) hun vrouw poeetisch prijzen met dingen zoals dat ze de wereld voor hem is, het beste wat hem overkomen is, hetgeen zijn hart het meest naar hunkert, hij van haar houdt met heel zijn hart en nog meer van dat soort praat.

    Deze liefdespraat kan toch niet bij mannen met meerdere vrouwen. Dat is like: je bent het een na beste wat me overkomen is, na Fatosh de andere kersverse vrouw. Mijn hart hunkert naar jou en morgen weer naar een ander. En: ik houd van je met heel... euh bedoel 20% van mn hart. De andere 60 procent is verdeeld over mn andere 3 vrouwen. En de laatste 20% voor alle vrouwen die ik buiten begeer

    Heel ingewikkeld allemaal.