1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    omdat het allemaal lariekoek is..

    Ontkenning van de beweringen van het ministerie van Binnenlandse Zaken dat 50.000 Oeigoerse Turken naar China zullen worden gestuurd

    "Er is beweerd door de voorzitter van een politieke partij dat 50.000 Oeigoerse Turken naar China zullen worden gestuurd. Mogen onze Oeigoerse broeders op hun gemak zijn. Deze bewering is een compleet delirium."

    probleem bij Turkse politiek is echter het systeem.. de oppositie o.a mag zijn schizofrenie uiten en terreur sympathiserende partijen mogen een zetel hebben.. opposities horen aan de ketting en gesnoerd te worden doordat ze corrupt zijn en vele duistere donaties ontvangen van westerse zionisten om het AK partij in kwaad daglicht te zetten..

    dit moet per direct afgeschaft worden.. het land moet alleen door 1 man geleid worden.. de sultanaat moet terug..
    "omdat het allemaal lariekoek is."
    Waar is je bewijs daarvoor?
    Dat AKPsilenceUigh een feit is weten we allemaal.
    Maar waar is jou bewijs dat het niet zo is?

    "Ontkenning van de beweringen van het ministerie van Binnenlandse Zaken "
    Plaats die ontkenning dan eens... Plaats de link eens.



    "probleem bij Turkse politiek is echter het systeem.. de oppositie o.a mag zijn schizofrenie uiten en terreur sympathiserende partijen mogen een zetel hebben.. opposities horen aan de ketting en gesnoerd te worden doordat ze corrupt zijn en vele duistere donaties ontvangen van westerse zionisten om het AK partij in kwaad daglicht te zetten.."
    Je roept hier letterlijk op voor een 1 partij systeem. Dat heet met andere woorden een dictatuur...
    Communistische landen hebben/hadden dat ook. Je weet wel... Die politieke leer die de Koerden aanhangen...

    En aangezien je zo boos ineens bent op de oppositie... Dan zullen ze wel wat kwaadaardigs in jou ogen gedaan hebben..
    We weten allemaal wel wat. Maar het kwam toch net niet op TV
    AKPsilenceUigh


    "ze corrupt zijn en vele duistere donaties ontvangen van westerse zionisten"
    Waar is je bewijs hiervoor? Plaats dat eens.

    "dit moet per direct afgeschaft worden.. het land moet alleen door 1 man geleid worden.. de sultanaat moet terug.."
    Je omschrijft hier een dictatuur... Ik mag hopen dat je dat zelf in de gaten hebt...
    En je bent met je uitspraken weer eens hypocriet...
    Het zit je vandaag allemaal niet mee. Eerst die Rutte poster, en nu dit.

    "woordje delirium past precies bij uitroepteken

    https://www.encyclo.nl/begrip/delirium"
    Zo lang er geen bewijzen zijn, gaat niemand met een beetje verstand je geloven...

    En ik weet wat een delirium betekend... Je hoeft me de definities hier niet te plaatsen.
    Ik ken het verschil tussen die en dat ook. En weet ook welke lidwoorden gebruiken...!
    maar leuk om te zien dat jij het moest opzoeken. :hihi"

    Succes op weg naar de Turkse dictatuur, ik bedoel sultanaat

    "Zwijg er maar over, dan heb je de meeste kans dat het de doofpot in gaat."
    Had mijn advies toch opgevolgd... Was verstandig geweest. En had het gewoon dood gezwegen.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.026
    02-05-2018

    Habibi ben jij Uitroepteken?

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    631
    27-10-2020

    De Marokkanen geven de Oeigoeren aan voor statiegeld eerloos gewoon.

  4. #19
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    De Turken geven de Oeiguren aan voor statiegeld.

    Eerloos, when the world going high, these transsexuals go low.

    Het is gewoon een omgekeerde benchmark die ze hanteren amk

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    227
    29-11-2020

    Citaat Geplaatst door YaAli Bekijk reactie
    Habibi ben jij Uitroepteken?
    Klopt
    Levensloze rioolrat zit hier weer vandaag vanaf 09:00 te schuimbekken en is nog steeds niet klaar met schuimbekken
    Triest

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    227
    29-11-2020

    Stijn gaat de goede kant op


  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    Er heerst grote onrust onder de vijftigduizend Oeigoeren in Turkije, die voornamelijk in enkele wijken in Istanbul en de Anatolische stad Kayseri wonen. De reden voor de onrust is de angst voor deportaties. De angst voor uitzetting wordt aangewakkerd door de Turkse aanschaf van het Chinese coronavaccin Sinovac. „Ik vrees dat de Oeigoeren onderdeel zijn van de deal over een vaccin tussen Turkije en China”, zegt Abdurasid. „China prees Turkije niet alleen voor de aanschaf van Sinovac, maar ook voor de samenwerking op het gebied van terreurbestrijding.”

    Toen de eerste zending van Sinovac in december vertraagd was, rezen er vermoedens over een deal tussen Ankara en Beijing. Volgens de regering was er een probleem met vergunningen. Maar de oppositie zag een verband met de recente detenties en beschuldigde de regering ervan de Oeigoeren uit te verkopen in ruil voor het vaccin. Bewijzen hiervoor zijn tot nu toe niet gevonden.

    Meral Aksener, leider van de nationalistische IYI Partij, nodigde Abdurasid uit om een toespraak te geven in het parlement. „Ik wilde aandacht vragen voor het lot van de Oeigoeren in China, en de situatie van mijn familie”, zegt Abdurasid.De uitzending van haar toespraak werd door de staatszender TRT afgebroken op het moment dat Abdurasid het woord nam. De zender gaf geen verklaring, maar het ging viraal op sociale media onder de hashtag ‘AKPsilenceUigh’. „Ze vertellen je dat ze de grootste verdedigers van moslims zijn. Maar ze luisteren niet naar de kreten van onze broeders en zusters die worden gemarteld omdat ze moslim-Turken zijn”, verklaarde Aksener.

    Het voorval illustreert hoeveel moeite de Turkse regering doet om China niet voor het hoofd te stoten. Erdogan presenteerde zich in het verleden juist als bondgenoot van de Oeigoeren. Maar in jaren daarna veranderde Erdogans opstelling. Hij wist Beijing ervan te overtuigen dat hij geen bedreiging vormt voor het beleid in Xinjiang en China’s territoriale integriteit. Dit leidde tot betere relaties, zeker na de mislukte coup in 2016, die Erdogan vervreemdde van het Westen. China vulde het vacuüm en investeerde miljarden dollars in Turkije. Sindsdien houdt Erdogan zijn kritiek op de repressie van de Oeigoeren voor zich.

    De economische malaise in Turkije is volgens advocaat Dogan de reden dat Erdogan zich harder opstelt tegenover de Oeigoeren. „Als hij geld wil lenen van instellingen als het IMF, zijn daar allerlei voorwaarden aan verbonden. De financiële steun die hij krijgt van Qatar is beperkt, daarom klopt hij aan bij China. Dat stelt ook geen lastige vragen over democratie en mensenrechten.”

    https://www.nrc.nl/nieuws/2021/02/17...aties-a4032062
    Als dit inderdaad het geval is, wat ik ten zeerste betwijfel, dan is het een trieste zaak. Maar zoals aangegeven proberen ze net als altijd Turkije gewoon omlaag te halen. Niks bijzonders. OVer tot de orde van de dag

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Als dit inderdaad het geval is, wat ik ten zeerste betwijfel, dan is het een trieste zaak. Maar zoals aangegeven proberen ze net als altijd Turkije gewoon omlaag te halen. Niks bijzonders. OVer tot de orde van de dag
    AKPsilenceUigh

    Zoek dit maar eens op.

    Als er in het parlement over gesproken wordt hoe het de Oeigoeren vergaat
    in het Turkije van Erdogan, wordt de uitzending snel onderbroken.

    Er is duidelijk wat aan de hand daar.

  9. #24
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Als dit inderdaad het geval is, wat ik ten zeerste betwijfel, dan is het een trieste zaak. Maar zoals aangegeven proberen ze net als altijd Turkije gewoon omlaag te halen. Niks bijzonders. OVer tot de orde van de dag
    dit zijn valse aantijgingen en had al bewezen dat het fabels waren dat in de lucht werd geslingerd door de oppositie van erdogan.. want zo gaat dat in een Turkse parlement waar ze elkaar naar beneden proberen te halen..

    dit systeem moet daarom worden opgeheven en alleen door 1 leider geregeerd worden.. de afval oppositie die in loondienst staan van westerse zionisten moet aan de ketting
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    dit zijn valse aantijgingen en had al bewezen dat het fabels waren dat in de lucht werd geslingerd door de oppositie van erdogan.. want zo gaat dat in een Turkse parlement waar ze elkaar naar beneden proberen te halen..

    dit systeem moet daarom worden opgeheven en alleen door 1 leider geregeerd worden.. de afval oppositie die in loondienst staan van westerse zionisten moet aan de ketting
    Je voldoet toch ook aan alle verwachtingen...

    Je bent weer eens op aan het roepen dat Turkije een dictatuur moet worden...

    AKPsilenceUigh en toen ging de Turkse TV op zwart...

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    631
    27-10-2020

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Je voldoet toch ook aan alle verwachtingen...

    Je bent weer eens op aan het roepen dat Turkije een dictatuur moet worden...

    AKPsilenceUigh en toen ging de Turkse TV op zwart...
    Wat mij betreft mag Erdogan jouw ook wel naar huis sturen je kraamt weer onzin uit.