1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    974
    27-05-2009

    Genezen van hevige weswes (influisteringen)

    Zijn er mensen die hier advies over kunnen geven.

    En dan praat ik over handelingen die ik zelf kan doen (dus geen bezoeken aan een imam of raqi oid).

    Alvast bedankt. Moge Allah jullie belonen (prive berichten mag ook).
    Het boeit mij... welloh

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    4
    27-01-2021

    Wat voor influistering krijg je?

    De shitan probeert men altijd gek te maken.
    Jou verstand plus gevoel moeten sterker zijn dan de influistering. Niemand kan jou gek maken alleen jij zelf, alleen als jijzelf het toe laat. Het is niet erg om hard op te zeggen; ik heb de leiding over mijn eigen. Het is goed om zelf te lezen, koran. Begin de dag met ait elkursi en eindig met ait el kursi. Je zou je fijner in je vel voelen. Je mag ook meer soerats oplezen. En hou je bezig met leuke dingen, vermijd negatieviteit.


    Succes, moge Allaah je genezen en alle moslims In Sha Allah

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    107
    06-05-2012

    Citaat Geplaatst door Ladyyxx Bekijk reactie
    Wat voor influistering krijg je?

    De shitan probeert men altijd gek te maken.
    Jou verstand plus gevoel moeten sterker zijn dan de influistering. Niemand kan jou gek maken alleen jij zelf, alleen als jijzelf het toe laat. Het is niet erg om hard op te zeggen; ik heb de leiding over mijn eigen. Het is goed om zelf te lezen, koran. Begin de dag met ait elkursi en eindig met ait el kursi. Je zou je fijner in je vel voelen. Je mag ook meer soerats oplezen. En hou je bezig met leuke dingen, vermijd negatieviteit.


    Succes, moge Allaah je genezen en alle moslims In Sha Allah
    Goed advies. Ik wil wel 1 ding meegeven, dat is dat je dua niet moet eindigen met "In sha Allaah" maar met "Ameen".

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    98
    24-11-2012

    Hoe vaak je ook maar kan, achter elkaar surah an-nass oplezen (elke dag). Denk hierbij aan 100x. Je kan dit meerdere malen per dag doen. Je gaat je bi idni allah beter voelen

    Oja en probeer elke dag surah bakara te lezen, mocht je geen arabisch lezen, dan fonetisch. Als elke dag je niet lukt, probeer dan 2 a 3 x per week in ieder geval.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    16
    01-10-2020

    Als je last hebt van stemmen, oftewel auditieve hallucinaties, dan kun je medicijnen voorgeschreven krijgen. Maar het beste is er mee leren omgaan. Als je de stress in jouw leven vermindert dan zul je zien dat de stemmen minder worden.

    https://www.psychosenet.nl/psychose/...stemmen-horen/

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Het tegengestelde van de waswas doen.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    4
    27-01-2021

    Citaat Geplaatst door Musilmano Bekijk reactie
    Goed advies. Ik wil wel 1 ding meegeven, dat is dat je dua niet moet eindigen met "In sha Allaah" maar met "Ameen".

    Dank je wel voor je advies, zal er opletten. Barakallahoefeek