1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door liefschaapje. Bekijk reactie
    Niet mee eens. Ik stel mezelf zeker wel open. Ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen. Ik merk gewoon dat de ander niet bij mijn karakter past of gedragingen heeft waar ik me echt aan erger. Dan kap ik het af. Ik heb een keer meegemaakt dat ik me wel veilig voelde bij iemand en dan merk ik dat het kwetsbaar opstellen ''makkelijker'' gaat. Maar goed, het moet dan wel wederzijds zijn uiteindelijk. Mohim ik ben een overthinker, i know. Maar het huwelijk is niet een keuze die een twee drie neemt. Heeft niks te maken met het ''klaar zijn''.
    zoeizo ga jiji in een diepe gat moeten springen .. want als ik jou zo hoor is jou keuze gebaseerd op een GEVOEL!!!!!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19tanger77 Bekijk reactie
    zoeizo ga jiji in een diepe gat moeten springen .. Want als ik jou zo hoor is jou keuze gebaseerd op een gevoel!!!!!
    Je wilt toch je leven delen met iemand? Levenslang met iemand leven. Dan moet je gevoel toch goed zitten?

  3. #18
    Al Hoceima, bro.

    Reacties
    2.041
    04-09-2010

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    zoeizo ga jiji in een diepe gat moeten springen .. want als ik jou zo hoor is jou keuze gebaseerd op een GEVOEL!!!!!
    Je begrijpt me niet.

    Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    Je wilt toch je leven delen met iemand? Levenslang met iemand leven. Dan moet je gevoel toch goed zitten?
    Ja precies!!

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    Je wilt toch je leven delen met iemand? Levenslang met iemand leven. Dan moet je gevoel toch goed zitten?
    gevoel is maar een gevoel ... hoe vaak had je een goed gevoel bij een vriendin wat later een heks bleek ... hoe vaak had je een goed gevoel van een mam dat bleek een 30 vriendinnen te hebben .... enz enz .....

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    gevoel is maar een gevoel ... hoe vaak had je een goed gevoel bij een vriendin wat later een heks bleek ... hoe vaak had je een goed gevoel van een mam dat bleek een 30 vriendinnen te hebben .... enz enz .....
    Het is je partner! Je moet daar een goed gevoel bij hebben. Als ik geen goed gevoel bij een man krijg, kan ik toch niet met hem trouwen? Ik moet zoveel met hem delen.

    Naast gevoel kijk je natuurlijk ook naar andere zaken. Maar vind dat zeker ook belangrijk.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    Het is je partner! Je moet daar een goed gevoel bij hebben. Als ik geen goed gevoel bij een man krijg, kan ik toch niet met hem trouwen? Ik moet zoveel met hem delen.

    Naast gevoel kijk je natuurlijk ook naar andere zaken. Maar vind dat zeker ook belangrijk.
    vele hebben een goed gevoel bij een spannende man die dr hoofd op hol
    Brengt ...... maar op lange termijn alleen maar ellende brengt ....

    Waneer een rustige stanilr man langs komt dan kan het zijn dat ze niet dat ENE gevoel heeft ..... en niet met hem in zee gaat

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Ik persoonlijk hoef geen gevoel te hebben !!!! Ze moet ten eerste lekker zijn .... en de juiste kwaliteiten hebben ... klaar simpel ... gevoel of geen gevoel is niet belangrijk ......

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Ik persoonlijk hoef geen gevoel te hebben !!!! Ze moet ten eerste lekker zijn .... en de juiste kwaliteiten hebben ... klaar simpel ... gevoel of geen gevoel is niet belangrijk ......
    Ze moet lekker zijn en de juiste kwaliteiten bezitten, omdat ze dan een gevoel in jou los kan krijgen toch? Dus blijkbaar moet gevoel wel goed zitten.

  9. #24
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Velen die indd afhaken omdat 1. Geen spannend leven denken te leiden 2. Speels zijn 3. Onafhankelijk zijn geworden 4. Feministische trekjes heeft, denken geen man nodig te hebben 5. Geïndoctrineerd door westers leven 6. Bang voor verantwoordelijkheid
    vooruit kijken is regeren.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    17
    09-02-2021

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Zou niet weten waarom je zoveel moeite moet doen voor een Marokkaanse vrouw.Die staan overal bekend als cheap gemeen.Kijk in de Arabische wereld worden ze allemaal gezien als prostituees.
    Kom aub met iets nieuws! Je valt te veel in herhaling. Ruby, Marokkaanse vrouwen in de Arabische wereld BLADIBLADIBLA. Saai!

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Ja joh boeiend. Ze doen het zichzelf alleen maar aan. Ik zeg altijd tegen marokkaanse dames; Als je een jongen wilt die moeite gaat doen voor je, en dan heb ik het over de overbodige luxe moeite.. Dan moet je niet bij een Marokkaanse jongen zijn hahahah

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Dat klopt.Jullie kunen beter iemand uitkiezen die jullie reputatie nog niet zo heel goed kent.Probeer eens vietnamezen of noord koreanen.
    Moeite doen voor een wegwerpartikel het word steeds gekker op deze site.
    Mee eens. Er zijn enkel 2 soorten vrouwen op deze planeet. De avonturiers en de moeders. Een moeder kan geen avonturier zijn en omgekeerd. Een getrouwde avonturier die kinderen krijg eindigt uiteindelijk vaak gescheiden en gaat verder met avontuurtjes

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Dat klopt.Jullie kunen beter iemand uitkiezen die jullie reputatie nog niet zo heel goed kent.Probeer eens vietnamezen of noord koreanen.
    Moeite doen voor een wegwerpartikel het word steeds gekker op deze site.
    Dus jouw zusjes zijn ook cheap en wegwerpartikelen?
    Denk na voordat je wat zegt ah sukkeltje. Jouw moeder, tantes, zusjes en ga zo maar door zijn allemaal MAROKKAANSE VROUWEN. Dat jullie andere zo laten praten over Marokkaanse vrouwen is 1, maar dat je er zelf aan meedoet, terwijl de dichtstbijzijnde vrouwen in jouw leven Marokkaans zijn vind ik echt zorgelijk.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    Dus jouw zusjes zijn ook cheap en wegwerpartikelen?
    Denk na voordat je wat zegt ah sukkeltje. Jouw moeder, tantes, zusjes en ga zo maar door zijn allemaal MAROKKAANSE VROUWEN. Dat jullie andere zo laten praten over Marokkaanse vrouwen is 1, maar dat je er zelf aan meedoet, terwijl de dichtstbijzijnde vrouwen in jouw leven Marokkaans zijn vind ik echt zorgelijk.
    Jongens van andere afkomsten praten niet zo over Marokkanse dames??? Die zijn gek op jullie. Wat mijn oren allemaal voorbij horen komen dat ga ik hier niet herhalen...

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    Jongens van andere afkomsten praten niet zo over Marokkanse dames??? Die zijn gek op jullie. Wat mijn oren allemaal voorbij horen komen dat ga ik hier niet herhalen...
    Meneer vertelde dat we als prostitués worden gezien in de Arabische landen. Daar doelde ik op. =)