1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Online kennismaking meer voordeel deze tijd?

    Citaat Geplaatst door Morri
    Of liever in het echt?

    De karakters lopen zo uiteen in deze tijden met vele extremen. Een bepaalde voorkeur heeft wel meer dan een paar woorden nodig om te achterhalen.

    Ik denk dat mijn voorkeur naar online gaat in deze tijden omdat bepaalde karakter kenmerken voor mij voorrang hebben over de rest en dat heeft wel een goed gesprek nodig.

    Als je buiten iemand aanspreekt omdat ze wat goeds uistraalt dan nog zegt het niks meer tegenwoordig. Echt niks.

    Maar waar ligt jullie voorkeur?
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    17
    09-02-2021

    Niet mee eens. Mijn voorkeur ligt niet online in ieder geval. Uitstraling zegt best veel over iemand. Je kan misschien wel objectiever beoordelen over internet (voor hoeverre een mens objectief kan zien), dan buiten. Maar in het dagelijkse leven vindt de mensheid ook heel veel uit gevoel. De “nefs” van sommige mensen hebben wij liever om ons heen dan die van anderen. Waardoor wij sommige mensen leuker vinden dan anderen. Dus zo objectief als je bent op internet, ben je niet in het echt.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    354
    26-03-2019

    Liever in het echt.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Citaat Geplaatst door Morri Bekijk reactie
    Nadeel online is weer het omgekeerde. Perfecte foto's als ze worden gewisseld en totaal niet vergelijkbaar met de persoon in het echt. Al helemaal als je al die filters van tegenwoordig meerekend. Snap niet hoe je als vrouw serieus een snapfilter foto kan sturen naar iemand.
    wallah dit heb ik egt meegemaakt ik ging prate met zo iemand 2 maande lang had ze mij foto gestuurd maar op het laatst stuurde ze mij foto waar ze helemaal anders eruitzag wallah ze zag er helemal anders uit wallah dat was egt ziek
    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    "een kech kan geen moeder zijn."

    -bigups

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    208
    18-04-2020

    Face to face heeft mijn voorkeur. Online kan ieder zich anders voordoen.

  6. #6
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Hairy Bekijk reactie
    Face to face heeft mijn voorkeur. Online kan ieder zich anders voordoen.
    Dit dus!
    *Account niet meer in gebruik*

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    17
    09-02-2021

    Citaat Geplaatst door Morri Bekijk reactie
    Tegenwoordig weet ik het niet zo. Uiterlijk en uitstraling kunnen veel zeggen maar het zegt ook niks in deze tijden. Teveel prikkels. Moet echt iemand z'n denkwijze en gedachtegang goed weten. Online heb je iemand zo geskipt. Klinkt hard maar het is beter. Iemand aanspreken buiten doe je niet zomaar vandaar.

    Ik denk persoonlijk dat jij te veel controle wilt en te perfectionistisch bent. Als een vrouw zich openstelt voor je en haar echte ik aan je laat zien, dan stelt zij zich kwetsbaar op. Ik als vrouw zou nooit het risico nemen om precies te laten zien hoe goed en aardig ik kan zijn aan iemand die heel perfectionistisch en kritisch overkomt. Bij mensen die alles eerst willen weten en daarna pas moeite willen doen, door in het echt actie te ondernemen zou ik nooit mijzelf kunnen zijn. In mijn ogen denken zulke mensen dat ze perfect zijn en zoeken zij dat ook in andere. Ik heb liever bescheiden mensen om me heen.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    354
    26-03-2019

    Citaat Geplaatst door Morri Bekijk reactie
    Ja wij zouden dat allemaal wel willen en ik begrijp dat een vrouw die haar goed over haar eigen voelt dat hoopt maar tegelijkertijd ook voor jullie zegt het niet veel tenzij je zijn gedachtegang en denkwijze goed hoort.
    .
    Begrijp ik, maar het past niet bij mij en bovendien is het gevaarlijker aangezien je niet weet wie aan de andere kant zit.
    Khair insh'Allah.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Boterbloem2020 Bekijk reactie
    Ik denk persoonlijk dat jij te veel controle wilt en te perfectionistisch bent. Als een vrouw zich openstelt voor je en haar echte ik aan je laat zien, dan stelt zij zich kwetsbaar op. Ik als vrouw zou nooit het risico nemen om precies te laten zien hoe goed en aardig ik kan zijn aan iemand die heel perfectionistisch en kritisch overkomt. Bij mensen die alles eerst willen weten en daarna pas moeite willen doen, door in het echt actie te ondernemen zou ik nooit mijzelf kunnen zijn. In mijn ogen denken zulke mensen dat ze perfect zijn en zoeken zij dat ook in andere. Ik heb liever bescheiden mensen om me heen.
    en ondertussen heb jiji net zoals alle vrouwen een eisen lijst van hier tot Tokio ..... zelf vreouw kijke matchmakers die succesvolle koppel/dating bureaus hebben hebben vast gesteld dat de eisen van vrouwen gewoon NIET op realiteit is gebaseerd .......

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    17
    09-02-2021

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    en ondertussen heb jiji net zoals alle vrouwen een eisen lijst van hier tot Tokio ..... zelf vreouw kijke matchmakers die succesvolle koppel/dating bureaus hebben hebben vast gesteld dat de eisen van vrouwen gewoon NIET op realiteit is gebaseerd .......
    Waar heb jij het over?

    Als TS een vrouw zou zijn, dan zou ik precies hetzelfde reageren. Jij bent hier weer een verdeeldheidsdiscussie tussen mannen en vrouw aan het creëren. NERGENS heb ik gezegd dat mannen zus zijn en vrouwen zo.

    En antwoord op je aanval. Ja, ik heb ook eisen. Maar als ik iemand spreek en ik voel een klik, dan laat ik die een beetje vervagen. Ik ga niet er voor zorgen dat ik iemand online alleen spreek, zodat ik precies kan vaststellen of diegene aan mijn eisen voldoet en zo perfect is als ik wil, omdat mijn beoordeling buiten misschien biased kan zijn, omdat ik dan afgeleid kan raken door andere prikkels. Dat gaat een beetje te ver voor mij gevoel. Maar goed. Dat is MIJN mening. Iedereen mag daar wat anders over vinden.

  11. #11
    -

    Reacties
    5.885
    27-03-2007

    Citaat Geplaatst door Morri Bekijk reactie
    Of liever in het echt?

    De karakters lopen zo uiteen in deze tijden met vele extremen. Een bepaalde voorkeur heeft wel meer dan een paar woorden nodig om te achterhalen.

    Ik denk dat mijn voorkeur naar online gaat in deze tijden omdat bepaalde karakter kenmerken voor mij voorrang hebben over de rest en dat heeft wel een goed gesprek nodig.

    Als je buiten iemand aanspreekt omdat ze wat goeds uistraalt dan nog zegt het niks meer tegenwoordig. Echt niks.

    Maar waar ligt jullie voorkeur?
    Ik kom het liefst iemand in het echt tegen maar dat is tegenwoordig moeilijk.
    Online weet je nooit wie of wat je treft, je kan moeilijker inschatten wat voor persoon het is.
    Ik zou dan wel eerst met diegene willen videobellen voordat ik met hem afspreek.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Daarvoor heb je video bellen
    Elhamdoulileh

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Zonde van de tijd en moeite door het eindeloos over en weer te chatten .

    Je kan totaal geen gebruik maken van lichaamstaal en uitdrukkingen.

    En voor aklo het feit dat het ook njet tot een date kan komen . Is gewoon zonde van de tijd .


    Als je iemand in real life ontmoet dan hou je een lange telefoon gesprek van de 30 minuten ofzo km ff het ijs te breken ….

    Daarna paar keer korte whats app berichten en dan MOET er een date komen … zo niet dan laters

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    119
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    wallah dit heb ik egt meegemaakt ik ging prate met zo iemand 2 maande lang had ze mij foto gestuurd maar op het laatst stuurde ze mij foto waar ze helemaal anders eruitzag wallah ze zag er helemal anders uit wallah dat was egt ziek
    Hoe houdt iemand het überhaupt uit om 2 maanden met jou te praten? Wallah dat is pas egt ziek.

  15. #15
    ᕦʕ •ᴥ•ʔᕤ

    Reacties
    826
    01-08-2020

    Online heeft meer nadeel, één daarvan is dat IRL amper nog plaatsvind daardoor en mensen zich niet comfortabel voelen

    Een telefoon is nu onderdeel van ze zegmaar, vormt ze