1. #31
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    oeps
    jij bedoel de arabieren van taif die rasoel hebben weg gejaagd , later zijn ze allen moslims geworden .

    jij bent geen moslim , wat is je punt ?

  2. #32
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    grote tegenstanders van islam bij 9oraish ,waren aboe soefian en zijn vrouw hind, khalid ibn walied, en de oom van rasoel aboe lahab.

    behalve aboe lahab hebben de andere een grote rol gespeeld in het verspreiden van islam, hind vrouw van aboe soufian vocht mee in slag van yarmok .

  3. #33
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    feit is, de famillie van abdel karim die jullie soms als een profeet zien, had uitkering van de spanjaarden, toen die uitkering gestopt werd, ging ie rellen

  4. #34
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    om deze reacties haten jullie mij, maar het zijn feiten die genoemd moeten worden

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Is hij nog steeds bezig

  6. #36
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    om deze reacties haten jullie mij, maar het zijn feiten die genoemd moeten worden
    Het is jouw begrip van de feiten, dat is even iets heel anders D.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  7. #37
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Het is jouw begrip van de feiten, dat is even iets heel anders D.
    dit bedoel ik , je reageert op de persoon en gaat schelden,

    wat klopt niet wat ik zei in mijn reacties, je hebt geen antw, dus ga je de persoon schelden , das tupisch azulisme liegen verdraaien en rellen heb je met je opvoeding mee.

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    227
    29-11-2020

    Citaat Geplaatst door Neuzenexposer Bekijk reactie
    Je hebt geen argumenten meer. Dit x zegt D de waarheid.

    Als Abdelkrim op haqq zat had hij gewonnen of hadden zijn volgelingen gewonnen. Zijn vruchten zijn bijna een eeuw later nog steeds vruchteloos.


    Wij weten bv dat Ibn Taymiyyah op haqq zat.
    Daarom worden zijn boeken nog steeds gebruikt. Dat is een overwinning voor Ibn Taymiyya als 'aalim en mujahid. Zo ook met Zinki.


    Abdelkrim enige nalatenschap is hoe je een guerrilla oorlog moet voeren zonder middelen. Dat kan Cheguevara beamen en zelfs Che heeft verloren zoals Khattabi verloor. Abdelkrim is dus geen Sun Tzu of een Khaleed Ibn Waleed of een Hulako. Dus zelfs in zijn vakgebied is Abdelkrim niet eens aan top.
    Niet liegen
    Beste leerling van taymiyyah confronteerde hem dat ie niet op de haqq zat
    Taymiyyah heeft ongeveer 25 jaren moeten branden in de gevangenis en niet omdat ie op haqq zat maar op list, bedrog en leugens
    Niet in 1 keer 25 jaar maar werd ongeveer plus minus 3 a 4 keer achter slot en grendel opgesloten in gevangenissen van Ahlul Sunnah Wa'al Jamaa3
    Daar kreeg hij ook bezoek van zijn beste leerling toen hij op een werkstuk van ibn tagna stuitte en zijn ogen niet geloofde

  9. #39
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Elkaar uitschelden op etniciteit is echt dom en contraproductief.

    En dat zeg ik met al mijn stoornissen
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...