1. #406
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    in de marokkaanse grondwet staat , als je kan bewijzen dat een van je voorouders marokkaan was ben je voor marokko een marokkaan,

    stel ik heb een kind en heb hem niet ingeschreven bij het consulaat ,voor marokko is die kind onbekend dus nergens ingeschreven bestaat niet
    , maar als hij of zijn kinderen een beroep willen doen op marokkaanse nationaliteit moet ie met bewijzen komen over zijn ouder of voorouders en de rechter beslist of je de nationaliteit krijgt,

    je hoort vaak van die azuli sepratisten ik wil niet dat mijn kind marokkaans nationaliteit krijgt. dan schrijf je hem/haar niet bij de consulaat heel simpel.

    maar die awbash azuli separatisten willen graag janken .
    Die mensen worden door hun ouders dan gedwongen ook een Marokkaanse nationaliteit te hebben en willen daar vanaf.
    Ze hebben er niet zelf voor gekozen, maar zitten er blijkbaar wel aan vast.

    Citaat Geplaatst door miladboy005 Bekijk reactie
    Ze kunnen paspoorten gewoon verbranden klaar toch ?
    Ja zo zwart wit is dat dus niet.

  2. #407
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Die mensen worden door hun ouders dan gedwongen ook een Marokkaanse nationaliteit te hebben en willen daar vanaf.
    Ze hebben er niet zelf voor gekozen, maar zitten er blijkbaar wel aan vast.


    Ja zo zwart wit is dat dus niet.
    Hou op met dat hollandse gejank als je nooit naar marokko zoals die losers die er voor pleiten dan heb je er totaal geen hinder van . Jullie hollanders moeten een keer ophouden et dat bemoeizuchtige gedrag van jullie van die 12 ongelovigee marokkaanse losers weten we wel waarom ze het doen .

  3. #408
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Kaasmarokkaantjes staan altijd 10-0 achter wij echte marokkanen zetten altijd door hoe moeilijk de situatie mag zijn integenstelling tot de calimeros die altijd wel iets te janken heeft om aandacht te trekken .En de blanke slaafmeester moet altijd het handje vasthouden van de aandachttrekkende jankende loser kaasmarokkaantjes . IK heb al 10 jaar geleden gezegd dat de kaasmarokkaantjes de nieuwe indos worden dit is nog maar het begin ze zullen eindigen zoals die ziellige losers in frankrijk waar hun opa voor de franse leger heeft gediend

  4. #409
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.332
    19-09-2019

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Kaasmarokkaantjes staan altijd 10-0 achter wij echte marokkanen zetten altijd door hoe moeilijk de situatie mag zijn integenstelling tot de calimeros die altijd wel iets te janken heeft om aandacht te trekken .En de blanke slaafmeester moet altijd het handje vasthouden van de aandachttrekkende jankende loser kaasmarokkaantjes . IK heb al 10 jaar geleden gezegd dat de kaasmarokkaantjes de nieuwe indos worden dit is nog maar het begin ze zullen eindigen zoals die ziellige losers in frankrijk waar hun opa voor de franse leger heeft gediend
    De échte Marokkaan in Nederland
    laat gewoon 's avonds ná 21.00 uur
    in zijn blote kont in de sneeuw
    zijn geit uit ...

    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  5. #410
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    De échte Marokkaan in Nederland
    laat gewoon 's avonds ná 21.00 uur
    in zijn blote kont in de sneeuw
    zijn geit uit ...

    De echte nederlander nadat die na 21.00 uur de hond uitlaat neemt diezelfde hond een half uur later in de schuur dan weet je ook gelijk waarom die hollanders zo ijverig zijn om hun hond uit te laten