1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Wat erg dit. Geen woorden voor

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    hoezo ? ben je wel eens in tetouan geweest ?
    Ja ik ben daar geweest en jij zegt dat ze in heel Marokko daarom bekend staan. Dat is gewoon onzin en verzonnen, loop toch geen leugens te verspreiden. Besef je niet hoe dom dat is, alsof je zegt de vrouwen uit Venlo zijn het mooist.
    Heavy

  3. #48

  4. #49

  5. #50
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ja ik ben daar geweest en jij zegt dat ze in heel Marokko daarom bekend staan. Dat is gewoon onzin en verzonnen, loop toch geen leugens te verspreiden. Besef je niet hoe dom dat is, alsof je zegt de vrouwen uit Venlo zijn het mooist.
    je kan nederland niet met marokko vergelijken, in marokko hebben we verschillen in uiterlijk, das niet verzonnen dat wordt gewoon gezegd in marokko.

    zoals swasa zijn gierig , wordt ook gezegd en klopt ook

    das niet generaliseren

  6. #51

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    je kan nederland niet met marokko vergelijken, in marokko hebben we verschillen in uiterlijk, das niet verzonnen dat wordt gewoon gezegd in marokko.

    zoals swasa zijn gierig , wordt ook gezegd en klopt ook

    das niet generaliseren
    *facepalm*
    Heavy

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Ik snap niet waarom ze haar kleine kinderen pesten. Weet je wel hoe hypocriet dit allemaal is. Hoeveel marokkanen in marokko seks hebben zonder huwelijk is abnormaal. En omdat zij een sluier draagt is het erger. Kots van die hypocrisie. Ze is sowieso niet in orde dan als ze als kind is verkracht en nooit psychisch hulp heeft gehad. Ik hoop dat ze word vergeven door Allah. Moge het makkelijker worden voor haar ouders en kinderen ameen

  9. #54
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    je kan nederland niet met marokko vergelijken, in marokko hebben we verschillen in uiterlijk, das niet verzonnen dat wordt gewoon gezegd in marokko.

    zoals swasa zijn gierig , wordt ook gezegd en klopt ook

    das niet generaliseren
    Toevallig mijn neef is getrouwd met een Tetouania. Kom er vaak om eerlijk te zijn vind ik vrouwen uit Hoceima mooier
    A grateful heart is a magnet for miracles

  10. #55
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Thara Bekijk reactie
    Ik snap niet waarom ze haar kleine kinderen pesten. Weet je wel hoe hypocriet dit allemaal is. Hoeveel marokkanen in marokko seks hebben zonder huwelijk is abnormaal. En omdat zij een sluier draagt is het erger. Kots van die hypocrisie. Ze is sowieso niet in orde dan als ze als kind is verkracht en nooit psychisch hulp heeft gehad. Ik hoop dat ze word vergeven door Allah. Moge het makkelijker worden voor haar ouders en kinderen ameen
    Ameen. Menselijke reactie

    Mensen gaan voorbij aan het feit wat zij allemaal heeft moeten doorstaan en dat haar levenswandel waarschijnlijk anders was geweest als zij een normale onbezorgde jeugd had gehad

    Kotsmisselijk word je gewoon van die twee maten waarmee gemeten word
    A grateful heart is a magnet for miracles

  11. #56
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Thara Bekijk reactie
    A grateful heart is a magnet for miracles

  12. #57
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Marokkanen houden van fday7, tot het in eigen huis is dan krijgen ze suiker, hoge bloeddruk, trombose, aids.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  13. #58
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Marokkanen houden van fday7, tot het in eigen huis is dan krijgen ze suiker, hoge bloeddruk, trombose, aids.
    beste reactie ooit.

  14. #59
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    In elk volk heb je lekkere wijven.

    Pas alleen op voor AIDS. Vooral als ze makkelijk is.

    Dus geen orale sex of krikken zonder rubber.