1. #31
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Klopt. Super lelijk. En ruw
    Als je traint dan krijg je mooi rondingen.

    Voor je tanden kan je naar de kaakchirurg voor paarden.

    Verder raad ik je aan om die wolverine haar te laseren en je wat vrouwelijker te gedragen.

    Oja,

    Gooi die pruik weg.

    Ik zweer het, je staat er echt mee voor paal

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    Als je traint dan krijg je mooi rondingen.

    Voor je tanden kan je naar de kaakchirurg voor paarden.

    Verder raad ik je aan om die wolverine haar te laseren en je wat vrouwelijker te gedragen.

    Oja,

    Gooi die pruik weg.

    Ik zweer het, je staat er echt mee voor paal
    Ga iemand anders lastig vallen ah lopende vuilnisbak.
    Heavy

  3. #33
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Dus omdat ze waarschijnlijk is misbruikt op dertien jarige leeftijd. Betekent dit dat ze jaren later gewoon de wet mag verbreken? Dat is wel heel erg links van je haha, jij had rechter moeten worden.
    Nee absoluut niet. Ik bekijk het vanuit een ander perspectief het leven is niet zo zwart wit. Deze vrouw mag haar straf niet ontlopen. Sterker nog ze heeft die overigens al uitgezeten.

    Ik zou een rechtvaardige empathische rechter zijn ja. Mensen maken fouten in hun leven en als je al een start hebt gehad op dertienjarige leeftijd zoals deze vrouw dan is het niet verwonderlijk dat haar leven is gegaan zoals die nu gaat

    Zij heeft hulp nodig nergens praat ik haar daden goed. Zulke beelden Het is schadelijk voor de gemeenschap/ ummah
    A grateful heart is a magnet for miracles

  4. #34
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ga iemand anders lastig vallen ah lopende vuilnisbak.
    Lopende vuilnisbak met een zieke fantasie!!!. Weet niet wat voor vrouwen hij date
    A grateful heart is a magnet for miracles

  5. #35
    Jbala rock!

    Reacties
    16.250
    09-12-2007

    Zij heeft haar straf gekregen, nu die andere 2 nog. Begrijp sowieso niet waarom dit nog niet is gebeurd.

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ga iemand anders lastig vallen ah lopende vuilnisbak.
    ga weg kklak

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Lopende vuilnisbak met een zieke fantasie!!!. Weet niet wat voor vrouwen hij date


    iig geen catfish

  8. #38
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Ja, wel vreemd dat alleen zij veroordeeld schijnt te zijn. En mesaken die kinderen van haar die nu zo behandeld worden. Treurig.
    Fitnazaaiers horen gelijk veroordeeld te worden.
    Citaat Geplaatst door Anoniempje25 Bekijk reactie
    Zij heeft haar straf gekregen, nu die andere 2 nog. Begrijp sowieso niet waarom dit nog niet is gebeurd.
    Vrouwen worden aan de schandpaal genageld en mannen komen er in diezelfde gemeenschap makkelijker mee weg.

    Hoop dat hij ooit besluit naar Marokko af te reizen, word hij gelijk ingerekend. Videobeelden (helemaal in deze context) delen is strafbaar bij mijn weten.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020



    De pot verwijt de ketel dat hij katvis ziet

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Nee absoluut niet. Ik bekijk het vanuit een ander perspectief het leven is niet zo zwart wit. Deze vrouw mag haar straf niet ontlopen. Sterker nog ze heeft die overigens al uitgezeten.

    Ik zou een rechtvaardige empathische rechter zijn ja. Mensen maken fouten in hun leven en als je al een start hebt gehad op dertienjarige leeftijd zoals deze vrouw dan is het niet verwonderlijk dat haar leven is gegaan zoals die nu gaat

    Zij heeft hulp nodig nergens praat ik haar daden goed. Zulke beelden Het is schadelijk voor de gemeenschap/ ummah
    Nja het één heeft voor mij niks te maken met de ander. Tuurlijk is een misbruik in het verleden heel schadelijk voor haar manier van denken. Maar het rechtvaardigd nog niet een ander daad. Ik geloof dat iedereen hulp nodig heeft. Ik heb daarvoor geen zielig verhaal uit het verleden nodig om te denken oh jij bent zielig en hebt hulp nodig.
    Heavy

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Lopende vuilnisbak met een zieke fantasie!!!. Weet niet wat voor vrouwen hij date
    Deze gozer date zijn linkerhand ashmen vrouwen.
    Heavy

  12. #42
    Jbala rock!

    Reacties
    16.250
    09-12-2007

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Vrouwen worden aan de schandpaal genageld en mannen komen er in diezelfde gemeenschap makkelijker mee weg.

    Hoop dat hij ooit besluit naar Marokko af te reizen, word hij gelijk ingerekend. Videobeelden (helemaal in deze context) delen is strafbaar bij mijn weten.
    Ach Marokko... het land van corruptie. Als ze überhaupt een straf zouden krijgen dan was dat al gebeurd. Binnen een paar maanden is dit weer al vergeten. Erg, maar waar.

  13. #43
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    is dat seuw! Maghrebiaat zijn gewoon mooie vrouwen in het algemeen. en overal heb je wel diamantjes die uitblinken
    ik ben serieus, tetouaniyat worden in marokko gezien als de mooiste vrouwen, oujada mannen,

    heb het niet zelf verzonnen .

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    ik ben serieus, tetouaniyat worden in marokko gezien als de mooiste vrouwen, oujada mannen,

    heb het niet zelf verzonnen .
    Hou toch op met je verzonnen onzin.
    Heavy

  15. #45
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Hou toch op met je verzonnen onzin.
    hoezo ? ben je wel eens in tetouan geweest ?