1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Vrouwen hebben meer kansen in deze maatschappij dan mannen

    Is het je niet opgevallen, dat vrouwen veel minder te maken hebben met vooroordelen dan mannen? Als je een man van niet westerse afkomst bent, dan heeft men in deze maatschappij een bepaald beeld van jou.
    Dit beeld is gebaseerd op informatie die de media verkondigen. De huidige maatschappij is veel meer op vrouwen dan op mannen afgestemd. Tegenwoordig worden vooral vrouwelijke eigenschappen gekenmerkt als vaardigheden. Hieronder moet je denken aan, makkelijk zijn in de omgang, wat men ''sociaal zijn'' noemt.
    Dat is tegenwoordig de allerbelangrijkste vaardigheid in de huidige maatschappij. Maar wat betekent dit precies? Onder sociaal zijn wordt eigenlijk verstaan, dat je veel praat en zodoende dus veel informatie over jezelf prijsgeeft. In mijn ogen is het gevaarlijk om veel te praten, want zo kan gevoelige informatie bij iedereen en zelfs bij de verkeerde terecht komen, waardoor je vatbaarder wordt voor manipulatie.

    Door de invoering van het recht op echtscheidingen kunnen vrouwen makkelijker van partner wisselen, wat de illusie creëert, dat je altijd kunt hertrouwen, mocht het misgaan. Dit is een slechte mentaliteit, waardoor eerder geneigd wordt om op alternatieven terug te vallen, dan voor je huidige situatie tot de laatste druppel bloed te vechten.

    Ik weet het niet meer. Bij mij heerst het beeld, dat het aantal vrouwen dat geschikt is voor het gezinsleven, aan het afnemen is.

    Mijn stelling is: door het toedoen van moderne ontwikkelingen als het feminisme en de emancipatie, hebben vrouwen bepaalde rechten verworven, die ze in staat stellen om zich te onttrekken aan sociale controle en de traditionele rolverdeling tussen beide geslachten!
    Sterker door Strijd

  2. #2
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Je kunt ook gewoon aan je eigen ontwikkeling werken ipv al je problemen af te schuiven op de vrouw.

    Uiteindelijk ben jij zelf verantwoordelijk voor je falen of succes.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    72
    24-12-2020

    Kan jij sociale controle en traditionele rolverdeling nader toelichten met wat jij er onder verstaat met de specifieke culturele groep en geloof? Bijvoorbeeld, vrouw hoort te koken (Marokkaanse tradities, Niet-Islamitisch). Jzk

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Je kunt ook gewoon aan je eigen ontwikkeling werken ipv al je problemen af te schuiven op de vrouw.

    Uiteindelijk ben jij zelf verantwoordelijk voor je falen of succes.
    Werken aan mijn eigen ontwikkeling? Dit hoor ik vaker. Hiermee bedoelen ze, dat je jezelf eigenlijk verloochend, dat je op gaat in de massa en je onvoorwaardelijk overgeeft aan de actuele trends. Ik heb dit in zekere zin geprobeerd, maar kwam snel erachter, dat ik niet tegen mijn hart ingaan kan.
    Sterker door Strijd

  5. #5
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Werken aan mijn eigen ontwikkeling? Dit hoor ik vaker. Hiermee bedoelen ze, dat je jezelf eigenlijk verloochend, dat je op gaat in de massa en je onvoorwaardelijk overgeeft aan de actuele trends. Ik heb dit in zekere zin geprobeerd, maar kwam snel erachter, dat ik niet tegen mijn hart ingaan kan.
    Dit is precies de default die vele mannen, zoals jij dus laag in ontwikkeling houdt.

    Streven naar vooruitgang vergelijken met zelfverloochening is oprecht ernstig te noemen.

  6. #6

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Je komt best onzeker over voor een “man”.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.837
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Is het je niet opgevallen, dat vrouwen veel minder te maken hebben met vooroordelen dan mannen? Als je een man van niet westerse afkomst bent, dan heeft men in deze maatschappij een bepaald beeld van jou.
    Dit beeld is gebaseerd op informatie die de media verkondigen. De huidige maatschappij is veel meer op vrouwen dan op mannen afgestemd. Tegenwoordig worden vooral vrouwelijke eigenschappen gekenmerkt als vaardigheden. Hieronder moet je denken aan, makkelijk zijn in de omgang, wat men ''sociaal zijn'' noemt.
    Dat is tegenwoordig de allerbelangrijkste vaardigheid in de huidige maatschappij. Maar wat betekent dit precies? Onder sociaal zijn wordt eigenlijk verstaan, dat je veel praat en zodoende dus veel informatie over jezelf prijsgeeft. In mijn ogen is het gevaarlijk om veel te praten, want zo kan gevoelige informatie bij iedereen en zelfs bij de verkeerde terecht komen, waardoor je vatbaarder wordt voor manipulatie.

    Door de invoering van het recht op echtscheidingen kunnen vrouwen makkelijker van partner wisselen, wat de illusie creëert, dat je altijd kunt hertrouwen, mocht het misgaan. Dit is een slechte mentaliteit, waardoor eerder geneigd wordt om op alternatieven terug te vallen, dan voor je huidige situatie tot de laatste druppel bloed te vechten.

    Ik weet het niet meer. Bij mij heerst het beeld, dat het aantal vrouwen dat geschikt is voor het gezinsleven, aan het afnemen is.

    Mijn stelling is: door het toedoen van moderne ontwikkelingen als het feminisme en de emancipatie, hebben vrouwen bepaalde rechten verworven, die ze in staat stellen om zich te onttrekken aan sociale controle en de traditionele rolverdeling tussen beide geslachten!
    Wordt wakker. Het is voor beide gevallen aan het afnemen. Heb je de jongetjes van tegenwoordig gezien? Hersendood door het gebruik van ballonnetjes. Dat moet de toekomst voorstellen.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Je komt best onzeker over voor een “man”.
    Hoe kom je daar nou bij? Natuurlijk is iedereen in zekere mate onzeker, aangezien dit in de menselijke aard zit. Ik durf idd mijn onzekerheden te benoemen en te uiten.

    Als jij denkt dat de definitie van een man is, iemand die in alles 100% zeker is en perfect is, dan ben je niet verbonden met de realiteit.

    Vrouwen als jij kunnen alleen piepen, dat iemand onzeker is, zonder dit fundamenteel te onderbouwen.

    Als ik voor je zou staan, dan zou ik met zekerheid je in de ogen kijken en duidelijke alsook direct tegen je zeggen, dat jij met je piepstemmetje zelf degene bent die onzeker zal zijn, zodra je met de realiteit geconfronteerd wordt.

    Daag een man niet uit. Maak de stier in me niet wakker. Anders ga je vliegen meisje. Loop nu maar beter van me weg, meisje. Loop hard door en draai je niet om, voordat je de lucht in vliegt.
    Sterker door Strijd

  9. #9
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Zoek de balans SDS zonder jezelf te verloochenen. Aflate hierboven gaf een goede tip
    A grateful heart is a magnet for miracles

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Je komt best onzeker over voor een “man”.
    ook een man kan onzeker zijn !!! MAAAAAR. als man ZIJNDE MAG je dat NOOIT tonen!!!! Wat er ook gebeurt NOOOT tonen dat je onzeker bent ... dat is wat een man HOORT te doen!!!!!

    Hoe kun je op een man BOUWEN wanneer hij onzekerheid uitstraalt ??? Hoe kan een vrouw zich veillig voelen als hij onzekerheid uitstraalt ???

    Hoe kan een vrouw je RESOECTEREN als je thuis komt met o zekerheden ???? Nee ze zal je dan njet RESOECTEREN !!!!!

    Tegenwoordig zijn mannen net wijven .... dan komt zo een man thuis van z’n werk en gaat z’n “dag “ bespreken met z’n vrouw ... net zoals een veouw dat doet .... en dan zegt hij ... ja het was zo zwaar op werk ... huilie huilie .... en de manager laat me elke keer overwerken ... huilie huilie .... en de zijn een oaar stomme colegas die langzaam werken .... huilie huilie ..... hoe the fuck verwacht je als man dat je vrouw je gaat RESOECTEREN ??????

    In d’r loop der jaren is en IN EENS een wet gekomen dat zegt dat mannen hun GEVOELENS moeten uiten !!!!! Wat The fack ?????

    Tegenwoordig worden jongetjes van jongs af aan als wijven opgevoed !!!!! Dan komt zo een jongetje thuis en zegt ik word gepest ... snik snik ... en dan vragen die ouders ohhhhhhhh ben je verdrietig ???? Wil je er over praten mijn lieve zoon ??? Hoe voel je je als die kinderen je pesten ???? Bla bla bla ...


    Als ik een zoon heb en hij komt thuis huilen dat hij word gepest !!! Dan zeg kk NU STOPPEN met huilen NU NU NU STOPPEN !!!!! En zeg tegen hem dat als hij morgen ochtend de klas in stapt ... het eerste wat hij MOET doen is naar die jongetje lopen en HEM VOL OP ZN NEUS MOET SLAAN .... het liefst moet er bloed uit komen .......

    Zo maak je je kinderen ZELFVERZEKERDE menen die NIET BANG ZIJN om de confrontatie aan te gaan ....

    Om een lang verhaal kort te maken !!!! Man toon nooit en te nimmer zijn ONZEKERHEDEN.....

  11. #11
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    @KingKong

    Een man hoeft niet te slaan om zeker over te komen. Slaan is juist een teken van ZWAKTE.

    Leer je zoon voor zichzelf op te komen middels zijn tong. Praten heet dat! Respect afdwingen door je uitstraling en je hele voorkomen. Niet als een wilde een klas binnenstormen.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    @KingKong

    Een man hoeft niet te slaan om zeker over te komen. Slaan is juist een teken van ZWAKTE.

    Leer je zoon voor zichzelf op te komen middels zijn tong. Praten heet dat! Respect afdwingen door je uitstraling en je hele voorkomen. Niet als een wilde een klas binnenstormen.
    wanneer een jongen word gepest !!!! Dan moet hij die ANDWRE jongen op z’n neus slaan !!!! Praten helpt niet sterker nog hij zal nog meer gepest worden .... dus een jongetje van 5 dat word gepest moet zelf vertrouwen uitstralen en een gesprek aan gaan wanneer hij word gepest ???

    Subhan allah ..... en vrouwen vragen zich af waarom er geen mannn meer zijn ????

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Nu wanneer een jongetje ander mans moeder uitscheld... looot zo een jongen naar dat andere jongetje toe .. en zegt neee dat mag je njet zeggen dat is njet leuk hoor ....Hahaahhaha hahahaaha hahaha

    Wat is dar voor gekkigheid ......sorry hoor als ik een zoon heb dan wil ik een ZOON !!! Geen bitch ....

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Hoe kom je daar nou bij? Natuurlijk is iedereen in zekere mate onzeker, aangezien dit in de menselijke aard zit. Ik durf idd mijn onzekerheden te benoemen en te uiten.

    Als jij denkt dat de definitie van een man is, iemand die in alles 100% zeker is en perfect is, dan ben je niet verbonden met de realiteit.

    Vrouwen als jij kunnen alleen piepen, dat iemand onzeker is, zonder dit fundamenteel te onderbouwen.

    Als ik voor je zou staan, dan zou ik met zekerheid je in de ogen kijken en duidelijke alsook direct tegen je zeggen, dat jij met je piepstemmetje zelf degene bent die onzeker zal zijn, zodra je met de realiteit geconfronteerd wordt.

    Daag een man niet uit. Maak de stier in me niet wakker. Anders ga je vliegen meisje. Loop nu maar beter van me weg, meisje. Loop hard door en draai je niet om, voordat je de lucht in vliegt.
    haha beter had ik het niet kunnen zeggen. Snapchat snotapen die overal in mee gaan in trends wat Hollywood en andere media als normaal kwalificeren en dan van de daken schreeuwen dat ze ''ontwikkeld'' is. Ik snap precies op welke niveau jij zit bro. Ik ben ook een diepe denker over alles. Realiteit.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Je kunt ook gewoon aan je eigen ontwikkeling werken ipv al je problemen af te schuiven op de vrouw.

    Uiteindelijk ben jij zelf verantwoordelijk voor je falen of succes.
    Iedereen is verantwoordelijk voor zijn/haar daden inderdaad. Maar wat is ''ontwikkeling'' in jouw ogen. Jouw ''ontwikkeling'' kan in zijn ogen falen zijn. Heb je daar weleens aan gedacht. Heb je het op die manier misschien bekeken. Wie kwalificeert wat ontwikkeling is en wat niet. Iets om over na te denken.