1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Appelazijn

    Salaam alaykum

    Wie o wie gebruikt appelazijn in zijn leven?

    Hoe vaak en merk je verschil in u gezondheid hieromtrent?

    Gheir in shaa Allah

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  2. #2
    ᕦʕ •ᴥ•ʔᕤ

    Reacties
    826
    01-08-2020

    Ik dronk het tijdje 2x per dag, je merkt wel beetje vet verlies, maag werkt beter (had last van maagzuur) en ook huid zag er beter uit

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Baraka Allah u feek
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  4. #4
    Exit

    Reacties
    5.326
    11-11-2018

    Ik gebruik het als haarspoeling 1 keer in de 2weken. Het geeft mijn haar een mooie glans.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Ik gebruik het als haarspoeling 1 keer in de 2weken. Het geeft mijn haar een mooie glans.
    Oké ja klopt,gheir in shaa Allah. Dank je wel jij ook .

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    34
    19-12-2019

    Ik neem tweemaal daags een eetlepel met een glas lauw water , 's ochtends voor het ontbijt en 's avonds voor het slapengaan. Ik heb geen last van maagzuur meer, mijn huid is zichtbaar gezonder geworden (in combinatie met groene thee drinken) en wat ze zeggen dat je voedingsstoffen beter worden opgenomen klopt ook 100%, ik krijg geen lucht meer in mijn buik na het drinken van een eiwitshake. Kortom 100% aan te raden!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Lionofgod Bekijk reactie
    Ik neem tweemaal daags een eetlepel met een glas lauw water , 's ochtends voor het ontbijt en 's avonds voor het slapengaan. Ik heb geen last van maagzuur meer, mijn huid is zichtbaar gezonder geworden (in combinatie met groene thee drinken) en wat ze zeggen dat je voedingsstoffen beter worden opgenomen klopt ook 100%, ik krijg geen lucht meer in mijn buik na het drinken van een eiwitshake. Kortom 100% aan te raden!
    Baraka Allahu feek voor je advies en ervaring te delen bedankt.

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    34
    19-12-2019

    Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    Baraka Allahu feek voor je advies en ervaring te delen bedankt.

    Fi amaani Allah
    Ou feek baraka ya oekhti

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Ameen broeder
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    34
    19-12-2019

    Om nog trouwens te zwijgen over de preventieve effecten zoals het ontvetten van de lever, het reinigen van de nieren en het reguleren van het bloedsuikerniveau. Ik kan zo nog wel even doorgaan... A real superfood

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    39
    18-01-2015

    Wou er ook aan beginnen, maar krijg het niet door mijn keel. Wat me wel lukte 2 lepels door de salade heen doen.
    Meer dan 1 gebruiker op het account

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    120
    06-03-2021

    Ik spoel soms mij haren er mee

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    Citaat Geplaatst door Ontspan. Bekijk reactie
    Ik dronk het tijdje 2x per dag, je merkt wel beetje vet verlies, maag werkt beter (had last van maagzuur) en ook huid zag er beter uit
    2 keer per dag 10 ml of 10 liter?

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Zonder sulfiet , .. anders heb je der nog niks aan

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    34
    19-12-2019

    Citaat Geplaatst door Lamyae.. Bekijk reactie
    Ik krijg het echt niet door m’n strot.. hoe doe jij dat? Vind je de smaak te doen of is het een kwestie van wennen?
    Hoe groter het glas water, hoe minder overheersend de smaak van die eetlepel appelazijn is. Daarnaast een stukje discipline om het in één keer weg te werken. Ten slotte moet je denk ik een klein beetje gekgestoord zijn omwille van je gezondheid?