1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Aboutaleb/marcouch

    Hoor dat vele trots op Aboutaleb zijn ?????
    Appart !!!!

    Ik zal jullie een verhaal vertellen . Toen mijn vader nog redelijk jong was ... kwamen Aboutaleb en tyoetjes zoals Marcouch naar de moskee en zeiden tegen onze vaders .... we moeten iemand van ONS in de politiek hebben zodat we voor ONZE rechten kunnen opkomen !!!! STEM OP MIJ .......20 jaar later en na vele harde werken voor hij aow en andere sociale voorzieningen komen Aboutaleb en marcouh voor de redhten van de nu oudere mannen op ....


    Namelijk het korten op de uitkeringen waar voor ze jaren lang hebben gewerkt !!!!

    Dese 2 mannen zijn duivels die over de tig van onze vaders carrière hebben gemaakt .. en nu ze eindelijk aan de TOP staan en onze vaders njet meer NIDIG hebben voor stemmen STEKEN ze die mannen in de rug ....

    Deze mannen zijn niet te vertrouwen.... jullie zijn dit vergeten maar onze vaders njet !!!! Dus VOORAL TROTS zijn oo Aboutaleb en Marcouch

    https://m.youtube.com/watch?v=xc_tN01RLkA

  2. #2

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Vele vaders zijn terug gekeerd naar marokko en gekort op hun uitkeringen !!!!! Aboutaleb en Marcouch beloofde 20 jaar geleden voor HUN redhten op te komen !!!! En stemde op hun !!!

    En nu jaren karaten steken ze die oude mannen in de rug!!!

    Ik vind het een schande dar er nu marokannen zijn die TROTS op Aboutaleb zijn !!!! Schande gewoon !!!!!


    Wat ik nu vertel kan mijn vader bevestigen en vele ANDWRE opa’s die destijds geen woord nedelands konden en hij “broeder “ Aboutaleb en Marcouch steunde door op hun te stemmen !!!!

    Steek in de rug .... lager dan dit kan je als persoon niet zinken !!!!!

    Ik heb meer respect voor een crimineel !!!! Omdat die gewoon doet wat hij doet .... maar deze criminelen zoals Aboutaleb en Marcouch behalen hun doelen door veraad van hun broedwrs ....


    Dus wees trots dames !!!! Op Aboutaleb

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Normaal word er nooit een OPNELIKKE stemming gehouden ...

    Ik was zo trots op denk dar ze dat destijds hadden aangevraagd ...


    De ware gezicht was al BEKEND ... maar door dese stemming STOND het ZWART OP WIT

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Wij als eerste generatie die hier zijn geboren stemde van huis uit ALTIJD PVDA ....

    Ik zweer bij allah ik stem LIEVER op de PVV ... weet je waarom ???? Bij hun weet ik wat ik kan verwachten .... daar ben ik njet bang voor !!!!

    Bij de ANDWRE partijen waar onze zogenaamde mede moslims zitten ... zal je zien dat ze je alleen goeskope prostituée zullen GEBRUIKEN en weg gooien zode ze hun plekje hebben BRMACHRIGD .....

    Ik word liever gediscrimineerd door de PVV dan als een prostituée gebruit worden door een Aboutaleb of Marcouch .....

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    430
    05-07-2017

    Zullen we onze stem naar PVV geven dan maar aangezien onze eigen Marokkanen melkaar laten vallen en melkaar verraadden. Gekke tijd en het zal alleen zwaarder worden.
    Overgenomen door meerdere personen!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Riffia-Metalsia Bekijk reactie
    Zullen we onze stem naar PVV geven dan maar aangezien onze eigen Marokkanen melkaar laten vallen en melkaar verraadden. Gekke tijd en het zal alleen zwaarder worden.
    zoeizo stem ik niet .... mensen die denken dat stemmen iets zal veranderen is niet gied WIJS ....

    Als het over stemmen gaat kijken mensnen naar de toekomst !!!! Je mket juist naar het VERLEDEN kijken ... en kijken wat partijen in de tijd dat ze aan de macht waren konden VERANDEREN !!!!

    Dan zullen de cijfers je kteb zien dat het geen ze VERANDERDE MINIMAAL is en waar je als burger in praktijk niets van zal merken ....

    Een land VAART een BEPAALDE KOERS ..... maakt njet uit WIE er aan de MACht is ....


    Ja een partij zal een kleine beetke naar rechts kunnen gaan .... en een andere partij zal een beetke naar links kunnen gaan ... maar de KOERS is BEPLAALD !!!!!!

    Cijfers liegen niet WOORDEN wel .......

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Wat kan mij het nou schelen als ik de ene 5 haar dat Partij X AAN DE MACHT IS er €100 op vooruit ga

    En wanner partij B AAN DE MAXHT IS €100 er op achteruit ga ???

    Ben je multimiljonair dan merk je het wel wat betreft belasting voordelen ....

    Maar de GEWONE man ... SCHAAP ... merkt er weinig van ...

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Mensen zijn over het algemeen SCHAPEN .... en zullen politiek NOOIT begrijpen ....... ze geven hun kont voor mooie zoete woorden ...

    Heb nig nooit gestemd en zal dat ook nooit doen .....

    Al komt de PVV aan de macht en dan ???? Lekker belangrijk !!!!!!

    We leven als allochtonen in ONZE EIGEN wijken en doen ONZE ding ..... maakt njet uit wie er aan de MAXHT is

  10. #10

  11. #11