1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.171
    15-01-2013

    Code rood: Tandvlees ontsteking

    Ik heb al jaren dat het tandvlees achterin tussen 2 bovenkiezen ontsteekt. Nooit een probleem volgens mijn tandarts en na paar dagen stokeren is het normaal snel over. Doet wel altijd heel veel pijn, maar goed. Overigens dit keer stinkt het ook.

    Zojuist heb ik gestokerd, dat ging goed, maar wel voel je dan de pijn die dit keer vervolgens helemaal naar mijn onderkaak doortrekt. Oke kan ik mee leven.

    Ik wil grondig poetsen daar, dus borstel erop. Oog knippert elke keer dat ik wil poetsen. En het voelt alsof de bacteriƫn achter mijn oog en naar mijn hoofd kruipen. Ik begin te rillen en krijg het gevoel dat ik wazig zie. Papa wakker bellen. Nee, die slaapt nog half en zegt er gaat niets gebeuren. Vertaling: Ik ga niet mijn bed uit en naar ziekenhuis rennen.

    Maar ik ril nog van dit alles en weet niet wat ik moet doen.

    Kan je blind worden van een tandvleesontsteking? Is niet eens Paradontitis.

    Maar zo'n uitstralende pijn heb ik nooit gehad. En dit is echt gewoon ontstoken tandvlees.

    Ik ga de rest van mijn tanden maar poetsen en dan met Oxyfresh spoelen.

    Leuk nieuws: Mijn tandarts is morgen vrij. Die is er pas donderdag weer

    Dus ben benieuwd hoe ik wakker word over een paar uur.

    Mogelijk mijn laatste post. Of laatste post met 2 ogen hier. Heb het gevoel dat mijn netvlies prikt van de bacteriƫn.

  2. #2
    Djengiz

    Reacties
    6.913
    05-01-2020

    ik ken iemand die met een tandvleesontsteking bijna ging.. de bacterie kroop naar zijn hersenen..

    als ik jou was zou ik snel naar een arts gaan voordat het je hersenen bereiken
    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  3. #3
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    ik ken iemand die met een tandvleesontsteking bijna ging.. de bacterie kroop naar zijn hersenen..

    als ik jou was zou ik snel naar een arts gaan voordat het je hersenen bereiken
    Erdogan,
    neem ik aan ...
    Mocrowatcher at 1,5 meters

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    95
    11-04-2019

    Probeer op die marokkaanse boomschors van de walnootboom te kauwen.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    13
    07-01-2021

    De pijn kan uitstralen naar je ogen, wangen, oren of hoofd. Poets je je tanden wel met een EXTRA zachte tandenborstel? Dat kan ook wel helpen.. Allah i shafie