1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    98
    05-09-2018

    Tijden veranderen ..

    Vroeger als een vrouw 32 was, dan was ze veelste te laat om te trouwen volgens Marokkaanse sociale kringen. Inmiddels is 32/33 niet zo oud meer, het is eerder een begin van een nieuwe/getrouwde leven ..

  2. #2
    Chamaliya.

    Reacties
    2.321
    05-02-2013

    Tsja. Vroeger was alles anders.

    In mijn kringen is het trouwens nog steeds shocking als je na je 25ste nog niet getrouwd bent

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Khains Bekijk reactie
    Vroeger als een vrouw 32 was, dan was ze veelste te laat om te trouwen volgens Marokkaanse sociale kringen. Inmiddels is 32/33 niet zo oud meer, het is eerder een begin van een nieuwe/getrouwde leven ..
    En mannen trouwen op hun 40e. Tja.

  4. #4
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Khains Bekijk reactie
    Vroeger als een vrouw 32 was, dan was ze veelste te laat om te trouwen volgens Marokkaanse sociale kringen. Inmiddels is 32/33 niet zo oud meer, het is eerder een begin van een nieuwe/getrouwde leven ..
    32/33 is ook niet oud, alleen bekrompen mensen denken dat dertigers oud zijn.
    *Account niet meer in gebruik*

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    98
    05-09-2018

    Citaat Geplaatst door -Mysterieus Bekijk reactie
    Tsja. Vroeger was alles anders.

    In mijn kringen is het trouwens nog steeds shocking als je na je 25ste nog niet getrouwd bent
    Bij ons niet moet ik zeggen. 25e is nog school/carriere opbouwen, zoekende .. Boven de 30 word je geholpen om te zoeken haha.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    98
    05-09-2018

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    En mannen trouwen op hun 40e. Tja.
    Ja, het is maar dat de biologische klok in onze voordeel speelt. Anders was het wel dezelfde verhaal geweest.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    98
    05-09-2018

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    32/33 is ook niet oud, alleen bekrompen mensen denken dat dertigers oud zijn.
    Vind ik ook, ligt echt aan de persoon zelf. Maar 32/33 is je leven pas begonnen. Je moet nog naar 40 .. Daarna nog naar 50 .. En uiteindelijke 60 en boven.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    In onze familie vinden ze dat nog steeds oud om te trouwen.. Echt jammer dat sommige mensen die gedachtegang blijven houden. Het is niet voor iedereen weggelegd jong te trouwen.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    98
    05-09-2018

    Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    In onze familie vinden ze dat nog steeds oud om te trouwen.. Echt jammer dat sommige mensen die gedachtegang blijven houden. Het is niet voor iedereen weggelegd jong te trouwen.
    60 jaar geleden was 17 jaar al te oud om te trouwen, nu is dat 30 boven. Binnen de komende 10 jaar gaat de levensverwachting van de mens van 80 naar 150 jaar. 30 is zo oud nog niet. Alles veranderd met de tijd.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door Khains Bekijk reactie
    60 jaar geleden was 17 jaar al te oud om te trouwen, nu is dat 30 boven. Binnen de komende 10 jaar gaat de levensverwachting van de mens van 80 naar 150 jaar. 30 is zo oud nog niet. Alles veranderd met de tijd.
    Ik vind het ook helemaal niet oud hoor. Een vrouw van rond de 30 vind ik echt nog jong en is een prima leeftijd om het huwelijksbootje in te stappen.

  11. #11
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Khains Bekijk reactie
    Vind ik ook, ligt echt aan de persoon zelf. Maar 32/33 is je leven pas begonnen. Je moet nog naar 40 .. Daarna nog naar 50 .. En uiteindelijke 60 en boven.
    Precies!
    *Account niet meer in gebruik*

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    98
    05-09-2018

    Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    Ik vind het ook helemaal niet oud hoor. Een vrouw van rond de 30 vind ik echt nog jong en is een prima leeftijd om het huwelijksbootje in te stappen.
    Precies. Als je tegen de 40 bent, snap ik het wel .. Maar rond de 30 .. Nee. Pas 't begin.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Sorry hoor 32 is gewoon oud ..... je kan het zo mooo maken als je je wilt maar blijft gewoon oud ....om dan pas te beginnen .

    Dan ben je 33 als je eerste kind komt en als die kind dan ook op d’r 33 gaat trouwen dan ben je 66!!!!!!!! En laten we zeggen als je dochywr dan een kind krijgt ben 67!!!!!!!

    Ewa een wandeling met je kleinkinderen zal moeilijk gaan en van je kleinkinderen genieten ...

    Maarja is goed .... het is niet oud ......

    Oja en dan heb ik het nu over sterke gezonde mensnen .... maar als je net als vele dan ook nog te maken krijgt met kwalen .... dan kan je 18 jarige dochywr je voort duwen in je rolstoel ....

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    98
    05-09-2018

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Sorry hoor 32 is gewoon oud ..... je kan het zo mooo maken als je je wilt maar blijft gewoon oud ....om dan pas te beginnen .

    Dan ben je 33 als je eerste kind komt en als die kind dan ook op d’r 33 gaat trouwen dan ben je 66!!!!!!!! En laten we zeggen als je dochywr dan een kind krijgt ben 67!!!!!!!

    Ewa een wandeling met je kleinkinderen zal moeilijk gaan en van je kleinkinderen genieten ...

    Maarja is goed .... het is niet oud ......
    Dat is hoe jij het bekijkt. Jij hebt al een 100 jaar plan uitgewerkt, terwijl de meeste niet eens een 5 jaar plan kunnen uitwerken. Zo werkt het leven niet.
    Levensverwachting in de komende 10 jaar stijgt naar 150 jaar, hoe oud is 30 dan? We leven niet meer in 1980 of 70.

  15. #15
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Sorry hoor 32 is gewoon oud ..... je kan het zo mooo maken als je je wilt maar blijft gewoon oud ....om dan pas te beginnen .

    Dan ben je 33 als je eerste kind komt en als die kind dan ook op d’r 33 gaat trouwen dan ben je 66!!!!!!!! En laten we zeggen als je dochywr dan een kind krijgt ben 67!!!!!!!

    Ewa een wandeling met je kleinkinderen zal moeilijk gaan en van je kleinkinderen genieten ...

    Maarja is goed .... het is niet oud ......

    Oja en dan heb ik het nu over sterke gezonde mensnen .... maar als je net als vele dan ook nog te maken krijgt met kwalen .... dan kan je 18 jarige dochywr je voort duwen in je rolstoel ....
    Je kraamt weer onzin uit, dertig is niet oud. Wie zegt dat kinderen ook weet gaan trouwen wanneer zij in de dertig zijn? Ken ook genoeg 66 jarige mensen die fit zijn terwijl mensen in de 40/50 kreupel zijn. Het is maar hoe je in het leven staat
    *Account niet meer in gebruik*